-A treia oară-i cu noroc-

13 2 2
                                    

  》În această carte -rowen- ne prezintă povestea a doi tineri și evoluția idilei dintre ei, Zaaeh și Avalline. 
   Povestea este publicată în câte două cărți, fiecare având câte o perspectivă. Aflăm că, Zaaeh dorește și este hotărât să își termine studiile de la facultate, devenind astfel un bun avocat. Doar că pentru a ajunge un avocat în adevăratul sens al cuvântului ești nevoit să faci o mulțime de proceduri, aranjamente, examene de barou și mulți bani investiți.
  
》Pe parcurs, acestuia îi pică cu tronc Avalline, o tânără chelneriță abia mutată în satul său natal. Este o tânără rezervată cu o viață monotonă, fără pic de peripeții sau drame. Dar poate acest lucru să fie schimbat de către chipeșul Zaaeh?

   Între ei se aprinde un foc, există o idilă, dar pentru asta tânărul trebuie să îi ajungă la inimă stăpânindu-i caracterul puțin inabordabil, sau chiar temperându-l.
   Vă recomand acestă carte deoarece cred că o să aibă succes, mai ales datorită faptului că este bine scrisă. Odată ce citiți perspectiva unuia dintre ei, veți fi curioși și cum gândește celălat, și cu siguranță veți vrea să aflați numaidecât. 

~Sper că ți-a plăcut promovarea, te mai așteptăm.~

Persoana care a realizat promovarea Adina_Mihaela_24

Plată:
-follow grupului
-follow mie și un vot la cartea mea "Shin"

🌹Promovări🌹Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum