》Ei, dragilor, în această carte CynthiaHollow ne croiește drumul spre Tempera, loc în care îi vom cunoaște pe Asver și pe fata al cărei destin este diferit decât al celorlalți.
La prima impresie pare un loc perfect, echilibrat, copiii cresc frumos și sunt învățați încă de mici să pastreze acest echilibru, un tânăr prinț nonconformist, dar toate aceste lucruri se schimbă drastic.
Cine-ar fi crezut vreodată că acest echilibru perfect va ajunge să fie distrus?》Dintre toți acei copii ce trăiesc bine, o fată este mai diferită. Aceasta era destinată morții, dar reușește să o învingă deocamdată, rămânând mai târziu cu Asver lângă ea.
Povestea începe cu ea strecurându-se printre oameni pentru a ajunge în târg, povestind totodată despre Tempera și despre ce este și ce nu este normal acolo, dar câteva minute mai târziu reușește cumva să intre într-un Paradox, o lume nevăzută.
Eu v-am spus începutul, finalul mi-l spuneți voi!》Cititori de fantasy, această carte este pentru voi! Povestea este plină de magie, suspans, iar autoarea transpune frumos în pagină detaliile semnificative.
Vă recomand cartea să o citiți seara, deoarece veți simți altfel gustul acțiunii și mai ales descrierea.~Felicitări pentru concurs, sper că ți-a plăcut promovarea. Te mai asteptam!~
Persoana care a realizat promovarea, Adina_Mihaela_24
CITEȘTI
🌹Promovări🌹
AcakVrei să ai mai mulți urmăritori sau vizionări? Promovările noastre te vor ajuta^^♥️