》De data aceasta vă prezint două persoane care au ajuns să-mi fie dragi, Lucas și Adelaide în drumul lor spre vindecare și descoperire.
În această carte, beatrice_joanne ne pune în prim plan povestea unor tineri greu încercați, condamnați la durere, chin, și care acum sunt nevoiți să se lupte fiecare cu ei înșiși pentru a birui această soartă care le-a fost dată.》Problema este că nu este atât de ușor să ducă această luptă, mai ales când ai început totul cu stângul, iar ca să înveți cum să faci asta trebuie să înveți să te iubești pe tine mai întâi de toate, iar pentru acest lucru ai nevoie de timp.
Unele persoane reușesc mai greu, altele mai ușor, dar niciodată nu se știe cât timp ai la dispozitie pentru a face acest pas mare, mai ales când secundele ce se scurg sunt atât de importante.
Cei doi pot avea o poveste de dragoste ca în basme, sau își pot săpa mai adânc drumul spre suferintă. Soarta este acum în mâinile lor, iar acțiunile, vorbele, dar și modul de gândire sunt esențiale pentru a ieși un învingător, pentru a deveni cea mai bună versiune a ta, sau pentru a putea lua tot de la capăt așa cum îți dorești.》Vă recomand și vă invit să lecturați această carte pentru că fiecare dintre noi am trăit sentimentul că nu ne mai recunoaștem, sau că am vrut să renunțăm la ceva doar pentru ca devenise complicat și nu știam cum sa gestionăm situația, iar această carte o descrie perfect.
Pe de altă parte, vreau să spun că această carte are o copertă fantastică, foarte bine realizată, dar și conținutul este bine scris și structurat.
~Felicitări pentru concurs, sper că ți-a plăcut cum am realizat promovarea. Te mai așteptăm!~
Persoana care a realizat promovarea Adina_Mihaela_24
CITEȘTI
🌹Promovări🌹
Ngẫu nhiênVrei să ai mai mulți urmăritori sau vizionări? Promovările noastre te vor ajuta^^♥️