Part 7 - Kšeft

182 7 0
                                    

Omlouvám se za chyby a príjemné čtení ^.^

-------------------

„Kluci!“ Zakřičela jsem na celý dům, i když byli za mnou. V autě jsem jim to nechtěla říct, ale podle mě něco tušili, protože jsme se tam moc nezdrželi a chvíli po tom, co jsem dostala zakázku, jsem s kluky odjela domů.

Posadila jsem se do obýváku na gauč a začal jsem jim rozřazovat práci. Nebyla jsem na to moc zvyklá, přece jen jsem to rok nedělala, (Ehm… to vyznělo divně -.- :D) musela jsem se do toho zase dostat a to, co nejrychleji.

„Harry Styles. Vlastním jménem Harold Edvard Styles, narozen 1 Února 1994, takže mu je teď 20 pokud dobře počítám. Je vysoký 188cm, má vypracovanou postavu a nějaká tetování, hnědé kudrnaté vlasy a zelené oči. Po tomhle bys ho mohla poznat. Tady v okolí je vlastníkem několika rodinných firem, které vede ještě se svým otce, ale taky je to obchodník s bílým masem a specializuje se na krádeže drahých automobilů, kdybys chtěla cokoli, co má motor stačí si na to ukázat a on ti to ukradne. V 17 letech seděl za nějaké malé krádeže a napadení, ale už to na rejstříku nemá, jeho tatíček mu to zařídil. Teď si akorát nechce zašpinit ručičky. To by bylo asi všechno.“ Skonči s dlouhým výkladem Jason. Vše, co jsem potřebovala vědět, jsem se dozvěděla, nic mi nechybělo.

„Jasone a teď, ještě ten druhý.“ Poznamenala jsem, čímž jsem docílila protočení Jaseeho očí.

„David Brand. Narozen 19 Prosince 1980 v Los Angeles. Výška 183 cm, má sportovní postavu, kratší tmavě hnědé vlasy a modré oči. Tak a teď to zajímavější. Jeho otec vlastní konkurenční firmy pana Stylese a i Brand mladší je konkurencí samotného Stylese mladšího. Taky obchody s bílým masem a krádeže, ale na rozdíl od Harryho, Davida nikdy nechytli, tudíž nikdy neseděl. Je to větší svatoušek už na pohled, takže… žádní slitování!“ poslední dvě slova Jasee posměšně zarecitoval.

„Harryho mám chránit a Davida zabít?“ chtěla jsem si to ujasnit.

„No jo, ale myslím, že Harry chránit nebude chtít a raky to nebude potřebovat. Podle mě ten bude mít na každém kroku nějakou gorilu.“ Jemně nad tím pokrčil rameny a zavrtěl hlavou.

„Oka a musíme si sjednat nějakou schůzku s Harrym.“ Řekla jsem nenuceně. Jasse jen vzdechl, ale neodporoval a udělal, co jsem po něm chtěla.

Celý večer byl klidný, nic moc se nestalo. V deset hodin večer dnešního dne jsme měli, teda jsem měla domluvenou schůzku se Stylesem mladším. Nevím, proč mu říkám Styles mladší… zní to divně a nelíbí se mi to. Konečně se budu moct s někým domluvit na nějakou menší akcičku, ale na druhou stranu se vůbec netěším. Slíbila jsem si, že už do toho nespadnu. Žádný alkohol, drogy a kluci na jednu noc… Dobře tak ten alkohol nevynecháme, ale i tak je to změna.

Bojím se toho. Toho zmatku. Nevadí mi někoho zabít, ale vadí mi, když to je někdo nevinný. Baví mě zabíjet ty svině, co si to zaslouží, ale tím se stávám stejnou jako oni. Ale musím se znovu stát tou špatnou, abych přežila, aby se mě ostatní zase začali bát a nechtěli mě zabít za mou minulost, kterou si stejně nepamatuju.

10 večer:

„Stylesi? Ty si ten debílek?“ řekla jsem posměšně na jeho účet. Nevrle se na mě podíval, ale nevypadalo to, že by si s odpovědí nějak pospíšil.

„Jo jsem. Když ty víš mé jméno, je trošku nefér, abych neznal to tvé.“ Nadzvedl obočí, rebelsky se na mě ušklíbl a vztáhnul ke mně ruku s nadějí se dotknout mého obličeje.

„Říkej mi Margaretta, jako všichni, ale neopovaž se mě jakkoli dotknout.“ Odpověděla jsem klidně, dřív, něž se mě stihl dotknout. Malinko víc se uškíbl a dlaní se dotkl mé levé tváře. Měla jsem možnost pocítit jemnost jeho dlouhých jemných prstů. Opatrně mi palcem přejel po líci a já slastně zavřela oči, pak mi ale došlo, že dělá to, co jsem mu nedovolilo a v mžiku jsem ho chytla za dlaň a zkřivila jsem ji, odpovědí k mému činu bylo jeho bolestivé zaskučení.  „Varovala jsem tě, že se mě nemáš dotýkat.“

„Dobře, netušil jsem, kdo jsi a co dokážeš, ale musím si tě trošku vyzkoušet. Kašli na Davida, teď je pro mě přednější smrt Zayna. Je to lovec osob a jde po mě. Do týdne musí být mrtvý. Za jeho smrt jsem schopný dát hodně, takže máš týden!“ No do řiti.

„Udělám to, ale za co? Jestli nabídneš málo, nepočítej semnou.“ Otočila jsem se na podpatku a odcházela s klubu, ve kterém jsem, do teď byli. Zastavil mě až jeho pevný stisk na zápěstí. Otočila jsem se zpět na něj s výrazem, jako –Co sis to kurva dovolil?!- Nenávidím, když se mě někdo dotýká. Přitlačil se na mě a já skončila zaklíněná mezi ním a zdí. Tahle pozice se mi vůbec nelíbí.

„Co myslíš, že bych ti mohl dát?“ zavrněl mi blízko u ucha.

„Teď spíše potřebuju nějaký prachy, než mít na krku ufňukaného puberťáka.“ Rázně jsem si odfrkla.

„Ale noták. Kočičko. Kdo by nechtěl někoho tak neodolatelně sexy jako jsem já? Jsem tu jen pro tebe.“ Zase na mě dorážel. Neměla jsem náladu poslouchat jeho prasácké kecy.

Jemně se zase dotkl konečky prstů mé tváře a táhl pohyb od mých lícních kostí k uchu, za které mi zastrčil pramen neposlušných vlasů, přes krk až ke klíčním kostem. Nemohla jsem to vydržet a tak jsem pomalu posunula svou ruku výš aby si toho nevšiml. Nebavilo mě poslouchat to, jak se chce stát mojí děvkou, ale co někdy by se mi nějaké taková hodila. Pro sebe jsem se usmála a do své teď již zvednuté ruky uchopila tu, kterou po mě šmatlal, zkroutila jsem mu ji a v mžiku se přede mnou krčil na kolenou. Tak se mi to líbí. Nikdy jsem vůči člověku, který byl silnější a ohrožoval mě, necítila strach. Měla jsem strach třeba z toho, že ztratím Jaseeho nebo Arona, ale jinak ničeho, ani pavouků jako ty přecitlivělé naninky, kterými se tito magoři obklopovali, aby si mněli s kým vrznou, ale to už sem zase odběhla…

„Už jsem ti jednou řekla, že se mě nemáš dotýkat!! Nebo snad ne?!“ hrozivě jsem přivřela oči nad jeho konáním. Když neodpovídal, ještě jsem pokroutila jeho teď už docela dost zhmožděným zápěstím.

„JO ŘEKLA SI TO! TY SUKO!“ Zařval zpět na můj účet. Nad jeho oslovením mé maličkosti jsem pokroutila hlavou. To si neměl dělat hochu. Vlepila jsem mu facku. Nemám ráda, když někdo nedělá něco, co se mi nelíbí.

-----------------------

JE TO TU! dílek který jsem vám slíbila!

Strašně se stydím :( tahle část je katasrofa!! Sice je nejdelší v historii S.i.K. 

Doufám, že někdy budu mít zase tolik nápadů a 2x smažu celý díl, jen aby se mi to líbilo -.- tak doufám ž se líbí i vám a estli jo prosím komentík s akýmkoliv názorem a vote ^.^ 

Další díl očekávejte do týdne :) Pokud teda můj debilní mozek bude plodit nápady -.- 
Ps: na fotce je Harry kdyby ho někdo nepoznal :D 
Pss: já s tím měla problém :D že prý a to je kdo ? :D

She's A Killer (Zayn Malik - cz. ff.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat