Harrymu jsem řekla ať vše uklidí. Tělo vzal a hodil do řeky a místo od krve spálil.
Myslím, že s ním budu spokojená. Mohla bych nechat rozrůst celý „gang“ a mohla bych se zaměřit na nájemné vraždy nepohodlných lidí. Z peněz, co teď mám, bych si mohla ostavit firmu, jako krytí, aby mě nikdo nepodezíral. Mohla bych si oblíbit nějaké policisty, kteří by mě schovávali. I když je Sydney velké město všichni mě tu znají jako Meg a ne jako Jesmine Lowing. Všechno musím projednat s kluky a musím jim říct o Haroldovi, může se nám hodit. Mi se teda hodit bude. Bude po mně uklízet.
Poté jsme s Harrym zamířili k chatě v lese, prostě domů. Harry byl furt ticho a to mě docela děsilo. Vždy měl návrhy nebo narážky. Docela mi to chybělo.
„Copak se děje Harry? Ráda si povídat, což znamená, že si se mnou budeš muset povídat!“ řekla jsem naštvaně, když už jsme stáli před lesem u domu.
„Já nevím o čem si s tebou mohu povídat.“ Odpověděl hlubokým temným hlasem.
„Můžeš se ptát na cokoliv.“ Dala jsem mu prostor. „Ale jen do té doby než nedojdem domů.“ Věnovala jsem mu povzbudivý úsměv.
„Proč si mě nechala žít?“ Vyhrkl okamžitě.
„Proč? No můžeš se mi hodit.“ Mykla jsem rameny.
„A co semnou teď bude?“
„Vycvičím tě. Naučím tě vše, co potřebuji, abys uměl.“
„Jak dlouho to bude trvat?“
„Dva měsíce. A už se neptej. Jsme tu.“ Oznámila jsem mu konec rozhovoru.
Zazvonila jsem domovním zvonkem, protože jsem nechala klíče uvnitř. Chviličku jsme čekali, než přišel Arn jen v kraťasech s roztomilým rozcuchem.
…………
„Takže chceš říct, že sis z něj udělala otroka? A to jak? Já chci taky!“ vykřikl Aron jako malé dítě.
„Né přímo otroka, jen ho vycvičím, abych vydělávala víc a mohli bychom si pořídit normální barák.“ Rozmachuji rukama kolem sebe.
„Cože?!“ rozčiluje se Jason. „Vycvičit?! Hodláš si udělat armádu poslušných debilů?! Nebo jak to mám pochopit?!“ rychle se postaví. Je rudý vzteky. Zatíná pěsti a čelisti.
„Uznej, že někdo, kdo po mě bude uklízet, se hodí.“ Říkám nenuceně.
„A to jako bude tady s námi?!“ frustrovaně poznačil Louis.
„Pokud vím tak ty tu taky bydlíš a nepatří ti to tu!“ oženu se po něm.
„Já…..já…“ Snaží se Harry něco namítnout, avšak Aron mu nedá šanci.
„Ty nás chceš vyměnit!“ vykřikne. „Chceš si najít někoho lepšího! Někoho kdo ti do toho nebude kecat!“
„Nehysterči jak malá holka!“ vrátím mu rázně. „Kdybych tě chtěla vyměnit, udělám to už dávno!“
„Takže..“ Začne, však nedokončí větu, jelikož jej předběhne Harry.
„Kurva nehádejte se!“ zařve, až kluci poskočí. Nečekali to od něj.
„Harry tu teď bude na jednu noc.“ Ukazuji na něj rukou. „Zítra jdu do města sehnat nějaký pěkný moderní byt.“ Poznamenám.
„To jako my budeme žít tady a on v bytě?!“ vykřikl Louis.
„Hele!“ zakřičím. „Jestli tady nechceš být, nemusíš! Seber se a vypadni!“ zařvu na něj. Otáčím se a odcházím do pokoje a Harrym v patách.
Na posteli mě čeká přeložený papír. Přecházím k posteli zatím, co Harry zavírá dveře.
Rozevřu ono tajemné psaní, zastaví se mi dech, mé srdce vynechá úder, zatmí se mi před očima a celá se skácím k zemi…
---------------------------
je mi až trapně když vím že tenhle díl je extrémě krátký :( ale nevěděla jsem čím bych to mohla opepřit.. tak tady máte!!
co so bylo za psaní? od koho to bylo? co v něm je?
přesně tohle zodpovím v dalším dílu který doufám že bude delší :33
Ps: na mém profilu se během týdne objeví můj úplně první příběh ke kterému mě dohnaly všechny kamarádky a držely mě při psaní tak na jejich poctu ho zveřejním :33
pss opravdu nevím kdy zveřejním další čádt téhle povídky dooufám tak do 8 dnů že tu bude :33
Psss: td jse na psaní ztratila upně chuť :((
ČTEŠ
She's A Killer (Zayn Malik - cz. ff.)
FanficV téhle povídce jde o dívku, která dělá něco na, co ostatní lidé nemají žaludek. Jde ji jen o sebe. Pracuje pro sebe. Na nikom ji nezáleží. Už ne... Už nemá nikoho, kdo by jí pomohl. Teď je samostatná a děsivá. Co se jí stane, když dostane za úkol z...