Paddei se ráno vzbudila celkem časně a všimla si, že Alaska je vzhůru.
,,Ty jsi ale ranní ptáče," poznamenala tiše bílošedá vlčice.
Alaska s sebou cukla a otočila se na ni. ,,Um... No jo. Jsem. Já vím," zahuhlala a parkrát mrkla.
,,Spalo se ti dobře?" Optala se Paddei.
,,Jo. Po dlouhé době jsem se konečně dobře vyspala," zalhala s falešným úsměvem Alaska.
Paddei ale její lež prokoukla, protože viděla na jejích očích, jak je unavená. A nehodlala to nechat jen tak být. ,,Proč mi lžeš, Alasko?" Zeptala se.
Alaska naklonila hlavu na stranu a snažila se ve své lži pokračovat. ,,Jak to myslíš?"
,,Víš dobře, jak to myslím. V noci jsi nespala, že?"
Alaska sklopila uši, už svou lež neudržela, protože se jí tlama otevřela a vycenila tesáky při zívnutí.
,,Tak?" Pobídla jí Paddei jemně.
,,Máš pravdu, nespala jsem..." Povzdechla si zlatavá vlčice a zabodla pohled do svých tlapek.
,,Proč?"
,,Zdál se mi sen. A bála jsem se, že když usnu, tak se mi bude zdát další," přiznala se Alaska a nedokázala se Paddei podívat do očí, protože se bála, že se jí vlčice vysměje, že je tak ustrašená.
Ale překvapilo ji, když se Paddei narovinu zeptala: ,,Zdálo se ti o Dialovi, že?"
Alaska na ni vyjukaně pohlédla. ,,Jak o něm víš?"
,,Když bylo slunce v polovině své cesty, tak jsi za spánku mumlala jeho jméno a brečela jsi," vysvětlila vlčice klidně.
Alaska na ni jen chvíli valila oči. Pak z ní ale vypadla další otázka: ,,Odkud ho znáš? Nebo... Proč o něm mluvíš jako bys ho znala?"
Paddei se vřele usmála a na chvíli se podívala ven z nory. Slunce začalo vycházet. Alaska jen netrpělivě vyčkávala, co jí Paddei prozradí.
,,Žili jsme spolu v jedné smečce. Pocházím z té smečky, kterou jsi opustila," prozradila nakonec svalnatá vlčice a podívala se na ni.
Alaska překvapeně zamrkala. ,,V... Vážně?"
,,Ano. Dial je totiž můj mladší bráška," vydechla vlčice a v očích se jí lehce zaleskly slzy.
Alaska otevřela tlamu a spodní čelist by jí pravděpodobně skončila až v Austrálii, kdyby nebyla součástí její lebky.
,,Mladší bratr?! Ty jsi jeho sestra?!" Zeptala se nevěřícně zlatavá vlčice a snažila se tuto informaci vstřebat.
Paddei se smutně usmála a přikývla: ,,Byl mi rok, když se narodil. Jako vlče byl strašný neřád, všechny jen zlobil a otravoval. Ale měl srdce Alfy. Odmalička byl rozený vůdce, získal si respekt všech jeho sourozenců a i dalších vlčat, která se tehdy narodila. Všichni ve smečce věděli, že je to nový budoucí Alfa."
,,To jsi na něj nežárlila?" Zeptala se překvapeně Alaska.
Paddei se uchechtla: ,,Kdepak. I když jsem byla starší než on a měla jsem na postavení Alfy právo, tak jsem věděla, že Alfa být nechci, naši rodiče to věděli a tak zvolily Diala budoucím Alfou," na chvíli se odmlčela, pak zachmuřeně dodala ,,a začali mu hledat potencionální družku."
Alasce se po tomto prohlášení zježila srst, když si uvědomila, že vybrali Asadrim. A ani to nemusela říkat, protože Paddei na ní její podrážděnost viděla, proto pokračovala: ,,Asadrim byla vlčice, kterou naši rodiče hledali- byla odvážná, dokázala si prosadit svůj názor, byla sebevědomá, zároveň ale znala své hranice, prokázala se i jako schopná vůdkyně. Moji a Dialovy rodiče ji tudíž začali cvičit být správnou Betou," zhluboka se Paddei nadechla, ,,to se Asadrim moc líbilo. Bylo jí to vtloukáno do hlavy už od chvíle, co uměla chodit, mluvit a výt. Začala být protivná, na všechny si dovolovala. Jednoduše se tím nechala pohltit a žila ve své utopii, kterou se snažila zrealizovat. Tenkrát se mi zprotivila, když si začala vyskakovat i na mě. Ale když jsem si postěžovala rodičům, odehnali mě s tím, že pokud nejsem ve smečce spokojená, tak ji mám opustit."
Alaska tomu nemohla uvěřit. Pořád nechápala, jak mohli Dialovy rodiče něco takového udělat? Kde se v nich tohle bralo?
,,A Dialovi to nevadilo?"
,,Dial o tom neměl nejmenší tušení... A s Asadrim se moc nekamarádil, takže se mu s tím nemohla ani pochlubit. Nevím, kdy se to dozvěděl. Zřejmě až když byl prohlášen Alfou." Zavrtěla hlavou Dialova sestra.
,,To je šílené," vydechla nevěřícně zlatavá vlčice.
,,Já vím," povzdechla si Paddei, ,,ale minulost už nezměníš."
Alaska tiše zakňučela.
,,A jak jsi vlastně Diala poznala ty? A proč jsi odešla?" Začala se zajímat Paddei.
Alaska jí tedy vyprávěla, jak se s Dialem před rokem setkali, co následovalo a proč se rozhodla do smečky přidat až nedávno. Také co se stalo Arcasovi a jak ji Asadrim osočila z vraždy, jak ji smečka vyhnala a narazila na Teklarse s jeho rodinou.
,,I když nechápu, proč to udělala..." Zavrtěla smutně hlavou Dialova družka.
,,Uvědomila si, že ohrožuješ její pozici Bety. A ona už dávno dokázala ublížit, aby si udržela to, co bylo její. Je hodně majetnická," hlesla Dialova sestra.
,,Ale Dial nebyl její. Byl můj. Vždycky byl můj. A já jeho. Svěřil se mi, že žádnou vlčici neměl, že byl věrný pouze mě," namítla Alaska a stáhla uši.
,,To je jí ale jedno, Al... Dokáže i zabít, aby dosáhla svého," Povzdechla si šedobílá vlčice.
,,Takže by dokázala zabít i Arcase a hodit to na mě?"
,,Zřejmě ano."
A tak si i nadále ty dvě povídaly. Paddei Alasce vyprávěla, co zažila, když byla vlče, jaký byl Dial, když byl vlče a Alaska jí naopak vyprávěla, jak žila ona, než se setkala s Dialem a než se přidala do smečky.
Pro Paddei bylo trošku překvapením, že někdo jako Alaska, která vypadá spíše na smečkový typ, žila jako samotář.
Povídaly si až do doby, než do nory nakoukl Veklar, který jim s klidem v očích prozradil: ,,Máme společnost."/Tak kdo čekal, že Paddei je Dialova sestra a kdo myslíte, že ta společnost může být? 😏😝
Wolfy2743\
ČTEŠ
Tajemství vlků 1: Tajemství Alfy (DOKONČENO✔️)
FantasiaI Alfa může mít tajemství. To se může týkat čehokoliv v jeho osobním životě i životě smečky. Ale jak dlouho tajemství zůstane skryto, když se to tajemství ve smečce po několika měsících objeví? Dokáže dál Alfa udržet chladnou hlavu a dokáže vést sm...