KİTAP HAKKINDA

336 41 80
                                    

[Kitaba başlayan herkes bu yazıyı mutlaka okursa sevinirim.]

Merhaba💜

Öncelikle bu kitaba bir şans veren herkese teşekkür ederim. Okuyan herkesin düşünceleri benim için çok önemli. Bunu benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Ayrıca kitapta bölüm uzunluklarından dolayı bazı bölümleri ikiye ayırdım. Bir bölümde 3K okunma var diğer bölüm nasıl 300 kişi okumuş diye şaşırmayın.😂 Düzenlemeler bitmek üzere. Rahatlıkla okuyabilirsiniz. Bundan sonra bölümler güncel olarak pazardan pazara gelecek.❤

Gelelim asıl konuya ve açıklamaya...

Kitabımın konusunu tanıtım kısmından az çok anladığınızı biliyorum. Yine de tekrar hatırlatmak istiyorum.

Bu kitap şiddet gören, istismar edilen, öldürülen tüm kadın, erkek, çocuk ve hayvanların adına yazılmıştır.

[Kirli ellerin uzandığı tertemiz ruhlar adına...]

Yaşadığımız dönem ortada. Dünyada olanlar, ülkemizde olanlar... Dünya'nın sorunları hep ortak ama yerine göre de değişiklikler oluyor. Çünkü her sistem, her toplum, her düzen aynı değil.
Bu yüzden bu kitapta geçen olaylara sadece ülkemiz açısından bakılmasın lütfen.

Ben herkesin içten içe bildiği ama çoğu insanın sustuğu konulara değinmek, insanları bilinçlendirmek için yazıyorum bu kitabı. Gözlerini kapayıp, yok sayan herkese ulaşsın istiyorum yazdıklarım. Bilmeyenler öğrensin, araştırsın istiyorum.

Kendi kafamda bir dünya kurdum. Dünyayı ülkelere ayırmak yerine bölgelere ayırdım. Karakterlerimizin yaşadığı bölgenin adını da "Dux" koydum.

Onlar için yeni bir dünya kurdum. Mücadele edecekleri, araştıracakları, haykıracakları bir dünya kurdum ve bunu okuyan herkes böyle bilsin istiyorum.

Sadece bir ülkeya yönelik değil dünyanın geneli için olan sorunlardan bahsediyorum.

Kendi kurduğum dünya ile gerçek dünyaya kafa tutuyorum.

Bu açıklamayı yapmamın asıl sebebi bu durum aslında. Bu durumu anlamanız, bu durumu görmeniz, bu durumu fark etmeniz...

Bu açıklamaya vaktini ayırıp okuyan herkese teşekkür ederim.

Ve açıklamamı anlayıp kitaba devam eden okuyuculara da öyle.💜

Kendinize iyi bakın ve kendinizi daima sevin.💫

-Nigrum Alas

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin