Podnik rodiny Riců

1 0 0
                                    


Nad námi proletělo Jackovo letadlo a kousek od nás vybouchla bomba, kterou pilot shodil. Tři střely proletěly kolem Mickovi hlavy. Skrčil se a řekl mi: ,,Tak hele. Já jsem dobrej ve vzduchu, ty zase na zemi. Vlítnu na ně seshora, ty zase spodem! Co ty na to, parťáku?" Přikývl jsem na souhlas a Mick nastoupil do letadla. Všiml jsem si, že v hangáru má uskladněnou munici. Přiběhl jsem ke skladu a nabral si střelivo do pušky. Ještě že munici měl již v zásobnících, protože na nabíjení zásobníků právě nemám čas.

Vyběhl jsem z hangáru a zamířil k Mickovu domu, do kterého již vstupovali sektáři. Vtrhl jsem dovnitř a střílel po všem, co žilo. Lim jsem slyšel nahoře, tak nebyla možnost, že bych ji omylem trefil. Když bylo přízemí čisté, vyšel jsem po schodech k Lim. Na dveře místnosti, kde se schovávala mlátil sektář zběsile pálkou. Dvakrát jsem jej střelil do zad a odešel z domu, jelikož jsem venku zaslechl přijíždět další sektáře. Mick je už pěkně zničil, už stačilo dorazit ty, kteří jeho nálet přežili.

Přebil jsem si pušku a vystřelil salvu na jednoho sektáře, který se kryl za vrakem auta, kterým přijeli. Pár ran prošlo autem a trefilo sektáře, ale ještě ho nezabily. Svoji šanci vzal druhý sektář, který po mně několikrát vystřelil z pistole. Skryl jsem ze za zdí a opětoval jsem palbu. Salva z pušky zdevastovala sektáři hrudník a téměř jistě jej zabila. Než jsem vyšel z krytu, porozhlédl jsem se, jestli neuvidím dalšího přeživšího sektáře, ale nikoho jsem nespatřil. Vyšel jsem ven, rovnou k postřelenému sektáři za autem. Svíjel se na zemi v bolestech. Namířil jsem svoji pušku k jeho hlavě a z milosti stiskl spoušť.

Zanedlouho se přes vysílačku ozval Mick, že sektáři útočí na hangár. Zvedl jsem se, přebil pušku a vyrazil tam. Odstřelovači již stihli vylézt na střechu hangáru a čekali na mě. Za balvanem číhalo taky pár sektářů, ale všiml jsem si jich a hodil k nim granát. To zřejmě nečekali a než stačili zareagovat, granát vybouchl a roztrhal je na kusy. Mick udělal nálet na odstřelovače a většinu z nich trefil. Pak jeho pozornost odvedl Jackův letec. Všiml jsem si, že jeden sektář, kterého zabil granát, měl na pušce přimontovaný kolimátor. Vzal jsem si jeho pušku a pokusil se trefit zbývající odstřelovače.

Zabil jsem dva ze tří a pak mi došla munice. Prohledal jsem to, co zbylo ze sektáře a našel další zásobník. Krátkou salvou jsem se zbavil i posledního odstřelovače. Mezitím, co jsem se jimi zabýval, dorazilo na ranvej obrovské množství sektářů. Mickovi se povedlo sestřelit Jackův letoun a mohl mi pomoct. Shodil bombu do největší skupiny sektářů. Po dopadu bomba explodovala a odhodila plno sektářů do vzduchu. Zničila také dvě auta, z niž se jedno převrátilo a přimáčklo sektáře a čtyřkolku. Ostatní sektáři byli omráčení výbuchem bomby a vytvořili mi příležitost zabít co nejvíce z nich. Vyprázdnil jsem dva a půl zásobníku, než se začali probírat z omráčení. Mick provedl další nálet a kulometem zasáhl většinu zbývajících sektářů. Já zastřelil zbývající sektáře a Mick zatím přistál s letadlem.

Pomohl jsem Mickovi se zavazadly a až jsme byli hotovi, zavolal Mick na svou ženu, ať přijde, že odlétají. Lim za pár okamžiků byla u nás s nesouhlasným výrazem na tváři. Začali se nepěkně dohadovat, jestli poletí, nebo zůstanou a Lim přesvědčila Micka až po tom, co se vážně naštvala a řekla: ,,Micku. Tenhle dům postavil tvůj děda. Vážně se  k tomu všemu chceš otočit zády? Vždyť jsi tolikrát mluvil o tom, jak svůj podnik jednou předáš naší dceři." Odpověděl: ,,Mluvil jsem o tom, jak podnik předám našemu synovi. A -" Lim ho přerušila: ,,Vždyť jsi ten ultrazvuk sám viděl. Je to holka." Mick odporoval: ,,To bylo jen na rozladěný černobílý televizi. Však víš, jak jsou ty věci nespolehlivý." Lim trvala na svém přesvědčení a po delší úvaze s ní Mick souhlasil. Otočil se na mě a řekl: ,,Tak jak se zdá, Riceovi tady nakonec zůstanou. Takže kdybys někdy potřeboval vzdušnou podporu, stačí říct."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 14, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Země nadějeKde žijí příběhy. Začni objevovat