Hej, hej!
Przepraszam, że tak późno 😶
Zostawiajcie komentarze i gwiazdki ❤🤩
Miłego czytania 😊
- Mazikeen.- odpowiedziałam.
- Kobieta Mafii.- stwierdził, a ja schowałam broń.
- Skąd wiesz?- zmarszczyłam brwi.
- Słyszałem o tej słynnej Mazikeen, która stoi na czele kobiecej mafii.
- A więc jestem, aż tak znana, że dotarłam do samej Rosji?
- Owszem, a jakie jest twoje prawdziwe imię?- zapytał, ale nie odpowiedziałam, bo usłyszeliśmy dźwięk syren policyjnych.
- Kurwa!
- Blyat!
Warknęliśmy w tym samym momencie.
- Govorite po russki vse vremya./Cały czas mów po rosyjsku.- rzekłam, na co uniósł zaskoczony brwi, po czym popchnęłam go na ścianę i pocałowałam, a w między czasie pozbyłam się naszych broni.
Mężczyzna zdziwiony był moim zachowaniem, ale oddał pocałunek, kładąc dłonie na mojej tali. Czułam jak jego ręce zaczynały mnie parzyć i gdyby nie okoliczności to skończyłabym z nim może w łóżku.
- Nie ruszać się!- krzyknął jakiś facet, więc z wielką niechęcią oderwałam się od ust przystojnego Rosjanina i odwróciłam się w stronę policjanta. - Co wy tu robicie?- zapytał, a ja popatrzyłam na moją ulubioną Panią w mundurze.
- Nie widać?- zapytałam, krzyżując ręce na piersi, a wzrok jego przeniósł się na moje piersi.
- Słyszeliście strzał?- zapytała kobieta.
- Nie.- odpowiedziałam.
- A ty?- spojrzała na niego.
- Net./ Nie.
Zmarszczyła brwi.
- To Rosjanin.- wytłumaczyłam.- Rozumie angielski, ale nie mówi w tym języku.
- Przeszukaj ich.- powiedziała do kolegi, a on ruszył w naszą stronę. Jednak czarnowłosemu niezbyt spodobał się ten pomysł, ale się nie ruszył. Ja za to stałam z niewzruszoną miną.
Stanęłam w delikatnym rozkroku i rozłożyłam ręce. Policjant chyba za bardzo sobie pozwalał.
- Nacieszyłeś się?- posłałam mu uśmiech, czego nie skomentował.
- Czysta.- zerknął na partnerkę, a następnie podszedł do mojego towarzysza i również go przeszukał.
- Czysty. - rzekł do niej, po czym odwrócił się do niego.- A ty chyba masz problem.- odchrząknął, więc mój wzrok automatycznie zjechał na krocze mężczyzny.
Och, okey...
- Yebat' tebya./Pierdol się.- powiedział, na co parsknęłam.
- Co on powiedział?- spojrzał na mnie, na co wzruszyłam ramionami. Dobrze wiedziałam co powiedział, ale nie zamierzałam mu powiedzieć.
- Nie znam zbyt dobrze rosyjskiego.- odpowiedziałam, chociaż prawdą to nie było.
- Dobra nic tu po nas.- powiedziała.- Przepraszamy za przerwanie. Miłego dnia.- mruknęła i odeszła razem z kolegą.
Kiedy miałam pewność, że nie wrócą, schyliłam się obok kontenera i wyciągnęłam spod niego dwie bronie, a jedną z nich podałam mężczyźnie.
CZYTASZ
Mafia Women ✔️
ActionKobieta mafii. Rządzi złym światem. Jej przyjaciel proponuje ślub z jego bratankiem. Kobieta godzi się, ale przeszłość ich ojców- dogania ich. ⚠️ Kontrowersyjne sceny 🔞 sceny18+ 🔺️ przekleństwa