Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer valaki fontosabb lesz számomra a saját életemnél is. De ez a pillanat is elérkezett.
Magam elé bámultam miután a rendőr közölte velem, hogy mi történt Jiminnel. Nem valami férfias, de hagytam, hogy sós könnyem felszántsa arcomat.
- Azt akarja mondani, hogy majdnem egy hónapja nincs meg? - csak bólintott. - Még is mit csináltak? -
- Elnézést nem értem a kérdését... - az asztalra csaptam és arcába hajoltam.
- Mi a fenét csinálnak? Maguk rendőrök nem?! Már régen elő kellet volna keresniük. Mi van, ha... - mellkasom beszúrt és lezuhantam a székre a fájdalomtól.
- Jungkook! - nyitotta ki az ajtót Tae. - Jól vagy? - lihegve bólintottam.
- Nem mi nyomozunk barátja után hanem Connor nyomozó. - ebben a pillanatban megjelent egy fekete farmerban és fehér pólóban bújtatott pasas.
- Jó napot! - köszönt a szobában lévőknek.
- Jó, hogy jössz. Ez már a te hatásköröd. - vállon veregette és távozott.
- Maga nyomozik Jimin után? -
- Információkat nem adhatok ki a nyomozással kapcsolatban. - szürcsölt bele kávéjába.
- Jeon Jungkook vagyok. - arcára ki ült a felismerés kezet rázott velem.
- Ezesetben... - ropogtatta nyakát és leült a székbe. - A golyó, amit a mellkasában találtak egy 9 mm-es. - Taehyung vállamra tette kezét és figyelmesen hallgatta a nyomozót. Ez feltűnt a pasasnak is. - Maga mit keres itt? -
- Már itt sem vagyok. - emelte fel kezeit és sértődötten vonult ki. Ha nem Jiminről lenne szó most biztosan felnevettem volna.
- Ez minden? Azt hittem azért egy kicsit előrébb jutott. -
- Van egy gyanúsítottunk. -
- Kicsoda? -
- Ami azt illeti kettő is van. - csak bökd már ki a fenébe is! - Az egyik maga. - arcába nevettem, de amikor nem nevetett velem felvontam szemöldököm.
- Ezt nem mondja komolyan? - körbe néztem. - Ez a nyomozó egy őrült! - kiáltottam ki a szobából hátha valaki meghallja.
Somolyogva tette keresztbe lábait és reakciómat bámulta. Vissza bámultam rá. Amikor már azt hittem soha többet nem szólal meg felkeltem.
- Nekem erre nincs időm! A barátomat valahol valaki elrabolta maga meg farkasszemet akar nézni velem. - horkantottam fel.
- Csak teszteltem Jungkook. -
- Már bocsánat, de kiengedte meg hogy tegezzen? -
- Most egy darabig társak vagyunk nem igaz? - hajamba túrtam mérgesen. Ha elő akarom keríteni Jimint akkor
muszáj együtt dolgoznom vele.- Igazad van. - megint mosolygott.
- A valódi gyanúsított az inas. Park Jay. - elém tolt egy mappát. - Jiminnel együtt eltűnt a helyszínről. -
- Az is lehet, hogy Őt is elrabolták, nem? -
- De igen. Ez is benne van a pakliban, de mivel egyelőre nem tudjuk biztosra nem vesszük ki a gyanúsítottak listájáról. -
- Értem. Bármi más? - megvonta a vállát.
- Maga mit keresne először? - ajkaimat rágva figyeltem Jay képét.
- Jay rokonait keresném fel először. Ha még is Ő a merénylő lehet, hogy valakinek beszélt tervéről. - elismerően biccentett.
- Egyébként Connor vagyok. - mutatkozott be aztán pedig elhagyta a szobát.
YOU ARE READING
𝙇𝙤𝙨𝙩 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙨 𝟮 || ᴊɪᴋᴏᴏᴋ ✔
Fanfiction[𝐁𝐞𝐟𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭𝐭] 𝐅𝐈𝐆𝐘𝐄𝐋𝐄𝐌!! : 𝐄𝐳 𝐞𝐠𝐲 𝐦𝐚́𝐬𝐨𝐝𝐢𝐤 𝐞́𝐯𝐚𝐝. 𝐀𝐳 𝐞𝐥𝐬ő 𝐞́𝐯𝐚𝐝 𝐜𝐢́𝐦𝐞: 𝙇𝙤𝙨𝙩 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙨 𝗕𝗼𝗿𝗶́𝘁𝗼́𝘁 𝗸𝗲́𝘀𝘇𝗶́𝘁𝗲𝘁𝘁𝗲: @𝗕𝗼𝟯𝗿𝟮𝘆 𝐕𝐞́𝐠𝐞: 2020.08.09 "- Nem vagyok dühös. Elfogadtam a...