8. rész

344 43 14
                                    

Két hónap telt a hármas gyilkosság óta. Az a valaki, aki elintézte Jay ex feleségét és a családját alapos munkát végzett. Sehol nem hagyott maga után ujjlenyomatokat. Mintha egy szellem mészárolta volna le azt a családot.

A leveleket nézegettem. Újabb két felszólító levél a bíróságtól. Ketté tépve a kukába hajítottam. Épp Jinékhez tartunk Taehyungékkal egy korai ebédre.

- Mehetünk? - kiáltottam el magamat amikor a kis csapatom még mindig nem állt az ajtóban.

- Igen! - szaladt ki Minji mosolyogva.

- Én is kész vagyok. - jelent meg a slusszkulcsokkal Tae.

Mind a hárman beültünk az autóba és Jinékhez igyekeztünk. Kissé ideges voltam mert Jiminnel ott veszekedtünk.

- Nem lesz baj. - a vissza pillantóban nézett rám.

- Tudom. - Connor neve villant a telefonom képernyőjén, de én elutasítottam a hivást. Pontosan tudom miért hív és ezért nem vagyok rá kíváncsi.

Kifelé bámultam az ablakon felismerve a házakat és a bokrokat. Végül megérkeztünk. Jin a garázs előtt állt ránk várva mert Tae felhívta, hogy mindjárt ott leszünk.

- Sziasztok. - ölelt meg gyorsan Jin. Biccentve igyekeztem meg befelé. A házba beérve Molly szaladt felém.

El sem hittem annyi idő után újra látom. Jó alaposan megsimogattam és megvakartam a füle tövét. Arcomat, kezemhez nyaldosta örömében.

- Örülök neked kislány. - adtam piszit fejére. - Sziasztok. - üdvözöltem a többieket.

A srácok nagyon jó fejek voltak. Gyakran meglátogattak minket csak hogy kimozduljunk az unalmas hétköznapokból. Gyakran beszéltünk telefonon is.

Mindenkit egy gyors öleléssel fogadtam. Őszintén örültek nekem. Amikor Taehyungék is beértek akkor leülünk kajálni. Jin istenien főz, de valahogy mégsem volt étvágyam az utóbbi időben. Egy sörrel a kezemben hallgattam ahogyan cseverésznek.

- Jungkook, igaz, hogy lesz tetoválásod? - Hoseok érdeklődve próbált beszélgetésbe invitálni.

- Igen. Egyelőre még csak tervben van mert én magam rajzolom meg. - vontam meg a vállamat.

- Örülök neki. - jelentette ki Namjoon. Kedvesen rá mosolyogtam. - Mi a helyzet Jiminnel? -

- Ne haragudjatok kimegyek kosárra dobni. - köszörültem meg a torkomat majd kitolva magam alól a széket gyors léptekkel a ház túloldalán lévő beton pályára siettem.

A labdát a kezembe véve pattogtattam azt. Lépteket hallottam magam mögött majd egyszer csak felbukkant Yoongi. Mosolyogva hívtam közelebb magamhoz.

- Mi a helyzet? - célozgatott a benti kérdésre Yoongi. Megvontam a vállam és újra kosárra dobtam. A labda át gurult a hálón.

- Pont ez az. Semmi. Úgy eltűnt mintha nem is létezett volna. - Yoongi megszerezte tőlem a labdát és ő is megpróbálkozott a három pontossal. Neki is sikerült.

- Hogy érted? Nincs semmi, amin eltudnátok indulni. - megráztam a fejemet. Ajkamba haraptam és közelebb léptem hozzá.

- Aki tudott volna nekünk segíteni megölték. - a szája tátva maradt, szemei kerekek lettek.

- Hármas gyilkosság? - utalt a hírekben hallható és újságokban olvasható történetre.

- Igen. Senki nem mondja, de valójában a gyilkos rabolta el Jimint. -

𝙇𝙤𝙨𝙩 𝙎𝙩𝙖𝙧𝙨 𝟮 || ᴊɪᴋᴏᴏᴋ ✔Where stories live. Discover now