Giriş

733 23 2
                                    

                                17.06.2020

3.Kişi Ağızından;

Agah Karaçay o sihirli parmağını kaldırdı ve noktayı koydu.Ceren o evden gidecekti.Oğlunu satmış kötü bir kadındı herkesin gözünde.Ama öyle değildi.Bunu Cemre biliyordu.Ama o imzayı bilmiyordu.Neden?Cemre bu kadar salak mıydı?Hayır o hemşireydi o kadar belge o kadar notlar boşuna mıydı?Yoksa akıl ve mantık ayrı mıydı?Akıllı olan mantıklı olamıyor muydu?
Gözler Ceren'de idi.Seher'in gözü yaşlı,Civan'ın acımasız,Nedim'in karmaşık,Damla'nın şüpheci gözleri ona bakıyordu. Cemre mi o ise bir boş duvar bir de o hiç inmeyen sihirli parmağa bakıyordu.Cenk nerde gözleri nerde?
Cenk kapıda,Gözleri oğlunda aklı ise nasıl olucaktı ya da olabilecek miydi Ceren yoktu tek başına yapabilecek mi?Olamıycaktı,Cerensiz yapamıycaktı biliyordu o baba olamıycaktı.Cerenin dediği gibi o daha koca olamamıştı en önemlisi evlenmeden önce babalık yapmayarak onları korumadığında sorumluluk sahibi olamamıştı.Baba olabilecek miydi?
Peki Ceren dediklerinde gerçekten haklı mıydı?


Merhaba yeni bir kitapla karşınızdayım aslında çok çok çok yeniyim ve kısa bir kurgu yapmak istiyorum.

Aslında zalim istanbulu sevmedim ve beğenmedim ama cenk ve cereni önceden lise devriyesinden çok seviyorum ve onların partner olduklarını duyunca sevinmiştim ama böyle olucağını düşünmedim.

Yanı izlediğim kısımlara gelirsek ben biraz değiştiricem.Bu zalim istanbulu FORMÜL;Mutluluk yapıcam sizlerinde bana katılıcağınızı düşünerekten yazmaya başladım.Bu kitap mutsuzluk olmıycak ilk bölümler tuhaf gerilimli gizemli olucak ama sonrası mutluluk.😊

FORMÜL;MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin