02.07.2020
3.Kişi Ağızından;
Cenk;Ceren galiba konuşmaları duydun.
Ceren;Duydum.Ama kendini ona aşıksın diye istediğini yapmak zorunda değilsin ben zaten yoruldum artık gitme zamanım.
Cenk;Belki Cemre haklıdır ben baba olabilirim.
Ceren;Canını yakmak istemem ama benim ki yeterince yandı birazcık yaksam sıkıntı olmaz ki zaten bunlar gerçekler.Cenk sen hep demez miydin?Ben baba olamam diye.Siz bana ait değilsiniz diye.Dedin bende anladım biz sana aitiz ama sen bize ait değilsin bunu çok iyi anladım.Heleki ablamla konuşmalarınızdan sonra.Cenk susar cevap veremez zaten Cenk'in en iyi yaptığı şey neydi?
Ceren baktı yine bi umut belki dedi belki çabalar dediği gibi ondan belki baba olur diye umutla baktı ama yine kendine kızdı ondan daha adam olmamış baba mı olucak?Kendine kızdı hala ondan umut bekliyor.Herkes hep umut edin der dimi?O Umut hiç bitmesin diye oğluna koydu bu ismi ama Ceren anladı o isim kendisi için değil oğlu içindi.Usul usul uzaklaştı ordan.Neriman o şeytan yüzüne ne zengin olabildi ne kızını mutlu edebildi.Hayallerini hep yıktırdı.Ama o sustu sustuğu için az daha yavrusundan olucaktı Ceren'inden.Az daha torununu kaybediyordu.Ama bu yanına kalmıycaktı.Eee o Neriman'dı eli armut toplamazdı.Beklesin Şeniz.
Agah sinirle elindeki kağıda baktı nasıl nasıl olurdu oğlu bildiği kendi canı dediği ne hata yaparsa affettiği yavrusu onun değil abisininmiş.Gerçekten o Neriman Hanım ve küçük şeytan haklıymış.Koynunda hep yılan beslemiş.Nasıl bu kötülükleri yapabilmiş?Nasıl bu kadar kör olmuş?O karısını sevmemisine rağmen nasıl anlayamamış?
Sinirle eli beline gitti Agah'ın içinden "Sonun geldi Şeniz Kurtlu"dedi.Galiba sonu geldi.Belindeki silahı çıkardı ve eline baktı.Titreyen eline.Merdivenleri yavaşça indi bi odaya girdi.Karşısında ona sanki ışık varmış gibi bakan kadına iğrenircesine baktı.Kaldırdı silahı dikti Şeniz'in alnına titreyen elleri ile,konuştu içine kaçmış sesi ile.
Agah;Nasıl,nasıl yaptın neden yaptın?Abimden ne istedin?Neden bana o sokaktayken hamile olduğunu?Neden abimden demedin?Neden intikam için bunları yaptın Şeniz.NEDEN?Şeniz kalakaldı nerden dedi içinden bunu bilen sadece bildiği Cemre salağı vardı nerden eline geçti bu Agah'ın eline.Numaradan timsah göz yaşlarını akıttı ve başladı konuşmaya.
Şeniz;Agah bak korktum.Bana yardım elini çekersin.Cenk'e babalık yapmazsın diye korktum.
Agah;YALAN SÖYLEME ŞENİZ ABİMDEN İNTİKAM İÇİN YAPTIN ABİMİ ÖLDÜRDÜN BENI MAHVETTİN SIRA SENDE.
Dedi ve gözümü kırpmadan 20 yıllık eşini,hayat arkadaşını 2 saniye bile sürmeden,yapma haykırışlarını duymadan çekti tetiği ve kanlar içinde yatan kızıl saçlarına kan kırmızısı renk bulaşan bi kadın gördü o öldürdü.Herkesin katili olan Şeniz'i Agah öldürdü.Sonra ne olduğunu anlamadan sol yanında bi sızı hissetti.Birden titremeye,soğuk terler akıtmaya ve ağızından bilmediği beyaz köpükler çıkarken yere yığıldı, titriyordu.Kimse duymadan bilmeden son nefesini verdi o beyaz köpüklerle.O kötü kanların üstünde bir beden daha yığıldı.O evde 2 kişi öldü.
Masum,kör bi adam ve onun yol arkadaşı bütün kötülükleri yapan hem ruh hem de beden katili bir kadın.O evde ölü bulundu.Ve öldüler aslında bu bölümü 1 hafta sonra atacaktım ki dayanamadım ve sabahın 04.08 inde yazdım valla diyim şimdiden 2 hafta bölüm gelmiycek bölüm stoklamam lazım.
Birde artık sözümü tutup artık öbür bölümden sonra mutluluk var ama tabiki Ceren Cenk'i süründürücek ve zorluycak hadi bakalım 2 hafta sonra görüşürüz.
Yorum istiyorum çünkü çok güzel şeyler yazıyorsunuz teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORMÜL;Mutluluk
Historia CortaAgah Karaçay o sihirli parmağını kaldırdı ve noktayı koydu.Ceren o evden gidecekti.Oğlunu satmış kötü bir kadındı herkesin gözünde.Ama öyle değildi.Bunu Cemre biliyordu.Ama o imzayı bilmiyordu.Neden?Cemre bu kadar salak mıydı?Hayır o hemşireydi o ka...