13.07.2020
3.Kişi Ağızından;
2 Yıl Sonra;
Kucağında Umut ile mezarlıktan çıktı Cenk.O yan yana 3 mezarlığa son kez baktıktan sonra kucağındaki oğlunun bıdır bıdır hallerine baktı.Gözünd3 yaş olsa bile ona gülümsememek mümkün dahi değildi.Arabaya yaklaştılar ve oğlunu ona has koltuğuna oturttu.O mutsuzluk kokan köşke gitti.Eskilere baktı gözünde maziler canlandı.Bahçeye baktı hiç sevmediğini zannettiği karısıyla burda zoraki bi şekilde evlenmişti dimi?Hatta ona ne kadar çektirmişti.Sonra bu evde Umutlarına kavuşmuşlardı.Bu evde mutsuzluk vardı evet ama umut hep vardı.Mutsuzlukla başlayan hikayeler hep mutlulukla sonuçlanmıştı.Çok güzel değil miydi?Biraz daha göz yaşlarını akıttıktan sonra o mutluluk diyarına yol aldı.
Umut geldikleri an babasına bağıraraktan indirmesini istedi.O kemer nasıl açılmazdı hiç anlamasada hep denerdi.Cenk ona gülerek baktıktan sonra dayanamaz onu indirirdi şimdiki gibi.Umut koşarak anneannesine koştu.Cenk gülümseyerek ilk onun arkasından baktı sonrasındada etrafa.Bugün imkansız dene aşk yuva oluyordu.Kim mi?Nedim ve Cemre. Neden bu kadar bekledikleri aşikardı her gerçeği öğrenmek aralarında gizli kalmasın diye nerdeyse 1 sene boyunca hep konuştular hatta daha fazla.6 ay boyuncada o herkesin mutlu olması için çok güzel tam bir aşkı yansıtan,mutluluk saçan bir düğün için hazırlıklara gitti.O kendi karısına bunları yapamasada mutluydular şu son bir buçuk senede ama sonra...
İşte o geliyordu.Kalbinin dörtte ikisini kaplayan kadın bir eli karnında gülümseyerek ona doğru geliyordu.Tabi çok yavaş bi şekilde.Ama napsındı kız 7 aylık hamile hem de küçük Ceren Karaçay'a eee bilinen o ki kız anasının kızı olacağından şimdiden annesini çok yoruyor ve zorluyordu.Ama bi sefer babası onu hissediyordu,yanındaydı bu zorluk oldu mu tatlı telaş.He akla takılan soru olarak neden mi bir buçuk senede çok mutluydular şimdi ne mı oldu?
Ceren hamile olduğunu öğrendikten sonra Umut ikinci plan olma konusunda çok kıskanç oldu eee birde küçük Ceren Karaçay annesinin karnında olunca zorlu olan hamilelikten herkesin ilgisi şimdiden eve ışık getiren,aydınlatan Güneş Karaçay içindi.Tekrar gülümsedi Cenk bu olanlara ve bir baktı ki karısı önünde ona bakması için el sallıyordu.Hemen küçük bir kıkırdadıktan sonra hemen karısını o güçlü kollarına aldı.
Ceren;Ya Cenk nerde kaldınız Umut'u hazırlamam seninde hazırlanman lazımdı.
Cenk;Özür dilerim güzelim dönerken köşkede baktımda bu yüzden geç kaldım.
Ceren;Yaaa birtanem mezarlıkta çiçekler açmış mı?Umut çiçek koydu mu peki büyük amcası,dedesi ve babannesi için.
Cenk;Koydu güzelim sen merak etme.Ee hadi hazırlanmıyoruz mu?
Ceren;Hadi Umut'u anneannesinin elinden al ve hemen odaya çıkın bende yavaş yavaş peşinizden gelicem.
Cenk;Tamam.Dikkatli çok merdivenden.
Diyerek eve adımladı Ceren onun arkasından hüzünlü bir gülümseme ile baktı.Mezarlığa gittiğini biliyordu.Ama köşke gitmesi canını sıktı.Cenk ne zaman o konular açılsa ya üzülüyor ya da kendini içine kapatıyordu.Yavaş yavaş yürürken ünitedeki resimlere baktı.En sonda Şeniz'in resmine.Ceren ne kadar ona kötülük yaparsa yapsın oğlunun ve gelecekteki çocuklarının ailesini tanımasını istiyordu.Çocuklar masumdur kötülük,iyilik nedir bilmeden kuşkusuz severlerdi bu yüzden fotoğraflarını koydurttu.Bu yüzden oğlunun çiçek koymasını istedi.Köşkteki telaş bitmiş çok güzel düğün sonucunda Nedim ve Cemrey'i balayına gönderdiler.Şimdide Cenk ve Ceren Umut'u odasına çıkarmış,kitap okumaya başlamışlardı,tabi kitabı bir türlü biteremiyorlardı çünkü Umut o kadar uyku seviyordu ki daha bi sayfa bitmeden uykuya dalıyordu.Umut uyuyunca Cenk Ceren'in karnını sevip kızının tekmelerini bitirmesini,uyumasını beklerken karısını da uyutmuş.Kendide bi eli Ceren'in karnında,kafası göğsünde uyuya kalmıştı.
Mutluluk diyarında ışıklar sönmüş,bir mutlu gün daha bitmiştir.1000 okuma olmuş gerçekten bu kadar hızlı büyüdüğümüzü görmek çok mutluluk ve heyecan verici sizlere çok teşekkür ediyorum, iyiki varsınız.
Veeee evet geldim dün size 2 bölüm atıcam dedim ama sözümü tutamadım özür dilerim.😔
Ama bir türlü gidişatı yazamayınca bende uyuya kalmışım ve sonuç anca şimdi atabildim.
Evet dediğim gibi artık mutluluk oldu dediğim gibi FORMÜL;Mutluluktu.
Ve mutlular.Şimdi hikayem devam ediyor ama mutlu olarak takipte kalınnnnn.
Heee unutmadan ben galiba 3 hafta boyunca bölüm atamıycam çünkü bir yere gidicem ve ne yazıkki orda internet çekmiyor bu yüzden sonra görüşürüz;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORMÜL;Mutluluk
Short StoryAgah Karaçay o sihirli parmağını kaldırdı ve noktayı koydu.Ceren o evden gidecekti.Oğlunu satmış kötü bir kadındı herkesin gözünde.Ama öyle değildi.Bunu Cemre biliyordu.Ama o imzayı bilmiyordu.Neden?Cemre bu kadar salak mıydı?Hayır o hemşireydi o ka...