Bölüm 2.

474 23 3
                                    

23.06.2020 

3.Kişi Ağızından;

Öğlen Ceren köşk de boş boş dolanırken aklına Umut'un eksikleri geldi ve direk Cenk'in odasına doğru geldi.
Kapıyı tıktıkladı ama ses duymadığında uyuduğunu düşünerekten tekrar kendi odasına gitti ve Umut'a baktı yine uyuyordu.Bu çocuk neden bu kadar uyuyor diye düşündü ama o bir bebek tabiki uyuyacak diye tekrar düşündü.Bu aralar ne saçma şeylere takılıyorum diye de düşünmedi değil.

Biraz zaman geçtikten sonra utana sıkıla odadan çıktı çünkü Agahla karşılaşırsa ne olur diye düşündü yüzüne bakamazdı baksaydı ağlardı neden mi?O acılar içinde o kendi içinde iyi biri öylede belkide bu evdeki en masumlardan biri ya da değil çünkü Nedim'e yaptıklarını hatırladı galiba bu evdeki en kötü kişiydi o ama Cenk Şeniz Damla onlar umursamamıştı onlardan daha mı kötü?Bu sorunun cevabı kimde var?

Sonunda Cenk'in kapısının önüne gelmişti kapıyı tıktıkladı yine ses duymadı içeri girdi busefer yoktu.Demek ki gece gelmemiş çünkü sabah geldiğinde de yoktu veya vardı ama erken çıktı her neyse cam ve perdeleri açık görünce balkona doğru yürüdü balkona çıktı bir ses geldi ama ne sesi anlamadı boşverdi bahçeye baktı hazırlık vardı neyin hazırlığı ki bu?Herkes bahçede birde ablası Civan'ı tuhaf bakışlarıyla Damla herkes vardı be.

Dışarı bakarken birden Cenk ile göz göze geldi ama Cenk ona değil arkasına bakıyordu birden Cemre Civan Damla Nedim Seher Nurten hepsi bakmaya başladı.Kafasında soru oldu arkasında biri mi var?Varsa kim?Diye düşündüğü anda ensesinde nefes hissetti kim olduğunu anladı bahçede olmayan kişi kim vardı?Şeniz ve Agah Karaçay ama Agah evde olmadığına göre ensesinde belki de son nefesinin sahibi Şeniz vardı.Elinde metal bir şey ile galiba bıçaktı çünkü Şeniz onu istemiyor.Ceren hemen kafası ile birlikte bütün vücudu ile birlikte döndü baktı.Biliyordu Şeniz şeytanlık peşindeydi o bıçak ya ona ya Şeniz'e gelicekti ama yine ne olduysa bi anda göğsünün altında karnının hemen üstünde tam boşluk olan bi yerde acı hissetti.Her yer bulanıklaştı etraf kararmaya başladı yere süzüldüğünü hissetti.Sesler yok olmaya başladı.Eli yarasının üstünde o kırmızı sıvıyı hissederek yere düştü Şeniz'e baktı o şeytan sırıtışı vardı bıçağı yere attı ve odadan çıktı.Ceren mi?O galiba nefes almayı bıraktı ya da ölümle burun buruna ikiside aynı şey galiba.

Cenk hemen koşmaya başladı hissetti bir şeyler olduğunu.Babasının yapmak istediğini annesi mı yapmıştı o küçük anneyi oğlundan ayırcak mıydı?

Cemre koştu yanına baktı yarasına hemşire ya çok akıllı ya baktı yaraya derindi korkmaya başladı nabzına baktı vardı atıyordu aslında korksada kardeşine güveniyordu o pes etmezdi bilirdi.

Cemre;Ne bekliyorsunuz arasanıza ambulansı.diye bağırdı Nedim aradı 5 ya da 15 dakika sonra geldi ambulans hastaneye gittiler.Damla direk babasını arada anlattı her şeyi.

Şeniz nerde?Yine nereye kayboldu bu şeytan?Nasıl kaçmayı başardı?Ama Agah kolu uzun adam seni bulur Şeniz.Agah şimdiden başladı aramaya ne olucaktı şimdi?

Şimdi size sorucam Ceren ölücek mi diye ama bence cevabı bulacaksınız benim asıl sorum Agah Şeniz'i bulabilecek mi?

FORMÜL;MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin