Bölüm 7.

362 21 10
                                    

12.07.2020

3.Kişi Ağızından;

Günler geçti herkes her şeyi öğrendi.Herkes çok şaşkındı.Nasıl olunmasın ki?Cenk ve Nedim biribirini sevmeyen,birbirine iki zıt insan nasıl?Biri masum,biri kötü olmaya zorlanmış,biri başarılı,biri başarısız.Ortak tek yönleri ne var deseniz herkes şu cevabı verir;Mutsuzluk.

Şimdi herkes mezarlıktaydı.Cenk ve Nedim bu olanlardan sonra Agah ve Şeniz'i yan yana gömmemişlerdi.Arka arkaya yaptılar çünkü Agah ölmemeliydi.Arkasında 3 evlat bırakmıştı.Biri kimsesiz Nedim. Biri mutsuz Cenk.Biri ise ilk defa duvarları yıkılan Damla.Diğer insalarda üzgündü Cemre,Ceren,Civan,Seher.Onlara ev açmış ekmek yedirmişti.Orada herkesin şok olacağı bişey oldu.Ceren Damla'nın ağlamasına dayanamadı ve ona sımsıkı sarıldı.Bu Damla için ilkti.Inanılmaz bir şekilde bugün ilkleri yaşayan biriydi.O ilk defa Ceren tarafından sarmalanmış,ilk defa abla sıcaklığı almıştı.Anladı Ceren'in ve Cemre'nin birbirine bu kadar destek olmasına ve Damlada sarıldı.Ceren onu kaldırdı ve kulağına fısıldadı.

Eve geldiler herkes simsiyah toprak kokan kıyafetleriyle oturmuş birbirine bakıp susuyorlardı.Salonda 2 ses vardı;nefes ve acı iç çekiş.Cenk birden ayağa kalktı ve
Cenk;Ceren hazırlan yarın evleniyoruz.
Dedi ve şok herkes tip tip Cenk'e baktı ne diyordu bu.
Ceren;Ne diyorsun Cenk yani ben b.biliyorsun ki b.bi.biz gidicez.
Cenk;Öyle bisey olmuycak madem bunlar oldu benimde aklımdaydı zaten çocuğum benim gibi neler dönüyor bu evde demeden anası babası kim bilsin.
Dedi ve uçtu gitti.

2 Gün sonra;
Dün Cenk ve Ceren evlendi herkes köşke yerleşti.Birtek Nurten kabul etmedi o zaten kendi odasında mutluydu.Ceren ne mı yapıyor Cenk'i canından bezdiriyor.
Ceren;Ya Cenk o öyle olmaz ya sen ne kadar yeteneksizsiz güzel bağla ne sıkı ne bol olsun.
Cenk;Ceren yapamıyorum işte sen yap yeter ya!
Ceren;Ne oldu daha 2 günde baba olamadın mı hı?
İşte bu sözler Cenk'in canını yaktı.Ceren 2 gündür böyle kelimeler söyliyerek Cenk'i üzmeye devam etmişti haksız mıydı peki?

Değildi zamanında o daha çok acılar çekti.Umut'u aldı ve kendi halletti.Sonra aşağı indi ve her zamanki sahne Damla ona kızarmış gözler ile kızgın bakışlar atıyordu.Bu arada Nedim Ceren'in değilde bu bilgiyi Cemre'nin bildiğini anlamış ve şu an Cemre ile araları bayağı bozuktu.Bir tek ona Civan,Cenk ve Damla inanmıyordu zaten alışkındı o onlar hep hor görenlerdi.Ceren  umursamadan mutfağa gitti ve mama hazırlamaya başladı.Umut'ta mama sandalyesinde ona gülücükler ile bakıyordu.
Ceren;Mama hazır bebeğim şimdi biz o küçük göbüşümüzü doyurucaz ve sonra parka gidicez.Ben düşündüm ki aşkım halayı da çağıralım kafası dağılsın olur mu?Onu sen ikna eder misin?
Umut anlamış gibi elindeki kaşığı sandalyenin önündeki masa gibi küçük tahtaya heyecanla vurmaya başladı ve Cerende kahkaha atarak mamayı yedirmeye başladı.Içinde buruk bir mutlulukla oğlunun kahkaları ile o da bir şeyler atıştırdı ve oğlu ile konuşmaya devam etti.
Ama kapıda onları izleyen kişiden habersiz bir şekilde...

2 Yıl Sonra;


Veeee bölüm atmayalı 10 gün olmuş inanamadım ama geç gelicek demiştim aslında bugün bir bölüm daha atıcam çünkü galiba yani 2 hafta boyunca bölüm atamıycam onun nedeni ise memlekete gidicem ve orda da telefon çekmiyor INANILMAZ YA YIL OLMUŞ 2020 ORDA TELEFON ÇEKMIYOR ama neyse ben bu 3 gün boyunca atmaya çalışıcam.

Yorumlarınıza bayılıyorum lütfen bol bol atmayı unutmayın...

FORMÜL;MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin