Bölüm 5.

376 20 8
                                    

01.07.2020

3.Kişi Ağızından;

Civan düşündü çok düşündü, hatırladı annesi Damla ile olan ilişkisinde olmaz dedi Şeniz aşağıladı anlar geldi belki de olurdu.Ablasını bu zamana kadar hiç düşünmemişti artık düşünmesi gerekti.Belki de askerlik zamanı gelmiştir.

Cemre boş boş baktı ama o bakışlar düşüncenin karmaşanın bakışıydı.Kardeşi çok acı çekti onu düşünmeli miydi?Mutlu mu etmeliydi?Peki irsa mutlu olabilecek miydi?Ya kendisi?Nedimsiz.Hop hop bi dakka Nedim ne alaka Cemre ben Nedim'i düşündüğünü bilmiyordum.Neyse anladık derdini.Ama Nedim ona olmazdı ilk kardeşinin kocası idi bir aralar onun için çok şeyler yapsada olmıycak şeylerdi.

Civan;Tamam gidelim.Bende yapmadığım askerliği yapıyım.
Cemre;Ceren ablacım bu zaman kadar gözünden yaş eksik olmadı artık seninde mutlu olma vaktin geldi Civan ve ben tamamız.Ama Cenkle konuşacak mısın?
Ceren;Hayır!

Cemre Ceren'e baktı babasından ayırıcak mıydı?Ama bu olmazdı ki nasıl olucak?Cemre bi hışımla çıktı evden.Kimse nereye gittiğini anlamadı.Ceren aslında fark etti ama Nedim mi?Cenk mi?Karar veremedi.

Cemre şanslı mı ballı mi bilinmez ama Cenk'te tam çıkmak üzereyken
Cemre;Konuşmamız lazım Cenk.
Cenk şaşırdı tabi biraz mutlu oldu ama biliyordu yine bebeğine sahip çık diyecekti ama bebeğin annesi var o bakar dedi içinden öyle düşünüyordu çünkü.
Cenk;Tamam atla bi yerde konuşalım... Eee noldu anlat?
Cemre;Cenk Ceren gitmek istiyor biz konuştuk tamam dedik ama sen Umut ne olucak?
Cenk;Yani,aslında...diye eveleyip gevelemeye başladı kendileri.
Cemre;Sen bebeği istemiyorsun dimi ama Cenk o bebeğin sana ihtiyacı var neden anlamak istemiyorsun nolur bebeğinize yapmayın.
Cenk;Cemre bak benden ne eş oldu ne adam benden baba olabilecek mi?
Cemre;Neden olmasın senin baban Agah Karaçay onu örnek al.
Cenk bak Ceren neden bu kadar uğraştı anlamamış olabilirsin ama ben biliyorum benim kardeşlerim çok küçük yaşta babalarını yani babamızı kaybettik Ceren nerdeyse babasız büyüdü babamı tanıdı gördü ama en çok o severdi ben ne kadar anneciysem o o kadar babacıydı Umut'u da bu şekilde büyütmek istiyor lütfen.
Cenk;Tamam Cerenle bu konuyu konuşucam.
Cemre;Teşekkür ederim.

Dedi ve sevinçle yola çıktı.Eve geldi.Bu arada Cenk düşündü gerçekten olabilir miydi babası gibi yapabilir miydi baba olmayı?

Ceren ablasından şüphelendi peşinden gitme heyecanı istedi yakınlaştı galiba şanslıydı çünkü orada onun gözükmüyor olabileceği büyüklükte ağaç vardı.Her şeyi duydu.Ablası neden gitmesini istemiyor.Ablası gittiği an çıktı ama tahmin etmediği şey Cenk'in onu görmüş olması.
Cenk yaklaşmaya başladı.Ceren kaçmak istedi.Ama yapamadı öylece Cenk'in gelişini izledi.
Ceren tam ağzını açıp konuşacaktı ki Cenk ondan önce davrandı.

Cenk;



En son mutluluk yapcam dedim ama meğersem yaşanması gereken olaylar varmış.Öbür bölüm yani 6.bölümde Şeniz ve Agah ölücek.Ama nasıl?Yakında...

Şimdi nedense bu bölüme uzun bişey yazamadım.Çünkü bu ölüm olayını bu bölüme ekleseydim uzun bir bölüm olucaktı ve kitabın sayfaları az olucaktı neyse diğer bölümde görüşmek üzere.🤩😍

FORMÜL;MutlulukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin