18.06.2020
3.Kişi Ağızından;
Ceren'in yanında iki koruma kucağındaki bebeği Agah'a vermeyi bekliyorlar ama bilmiyorlarki Ceren vazgeçmez şu da var ki Agah'ta sözünün geçmemesine, dinlenmemesine çok sinirlenir ve dediğini yaptırır.Umut sanki hissetmiş gibi beni annemden ayırmayın dercesine bağıra çağıra kendini yırtarcasına ağlıyordur.Bebek bu diyorlar ama Karaçaylar ve Yılmazlar anlamıyorlar ana oğul bağını ama ayırıyorlar.Babasına gitmek istemiyor. Agah bakmaktan ve Ceren'in saçma selzenişlerinden sıkılmış olucakki Ceren'e doğru adımladı.Kimse ne oldu ne bitti anlamadan acımasızca yavrucağızı annesinden ayırdı.İşte şimdi başladı gümbürtü.Umut çığlıklarına devam ederken Ceren hıçkırıklarıyla ağlamaya başaladı.
Baktı Cenk'in yeşil gözlerinin içine kendi dalgasında olan orman gözlerini.Başladı bağırarak konuşmaya."Sen daha kendine sahip çıkamıyorsun önce ablama koca olmaya çalıştın noldu mutlu edicem diye canın mı yandı?Benim hissettiklerimi mi hissettin?Baba olmaya bile hazır değilsin.Unuttun mu sen korkaksın,susarsın annen o eteğinin altındayken sana emir vermeden bişeyi yapamazsın anca annen demediği sustuğun anda nedimi kıskanır onun hayatındakileri ele geçirmeye çalışırsın.SEN BUSUN ÇÜNKÜ KORKAK BECERİKSİZ RUHSUZ BİR ROBOTSUN DUYGULARIN YOK."dedi içini döktü haksız mı simdi?O neler yaşadı hep sustu,mutluyum,güçlüyüm süsü verdi sevdi diye ezildi de noldu canı yandı birazda onu mutlu etmek yerine gerçekleri söyleyerek Cerende içini döksün rahatlasın.
Cenk'te baktı o orman gözlere haklıydı çok haklıydı ilk başta babasını Nedimden kıskandı annesinin dolduruşuna geldi 20 yıl boyunca onu o sandalyeye mahkum etti.Yine Nedim'i kıskandı o güzel iyilik dolu kız onu sevdi onu da kıskandı elinden almak için ikna etmeye çalıştı ondan önemlisi annesinin dolduruşuna gelip bir adam olupta oğluna oğlunun anasına sahip çıkamadı.O erkekti belki baba olsaydo adam olucaktı ayni babası gibi ama o ne seçti annesini dinlemeyi.
Birden beklenmedik bağırış duyuldu ne olduğunu anlamadan Cenk kapının önüne geçti ve"Baba söyle şu ikisine bıraksınlar Ceren'i onun dediği gibi ben o bebeğe baba olamıcam bırak iyi kötü bi annesi olsun tamam yaptı bir sürü hata ama benim gibi büyümez bırakında eğer ben babaysam bunu düşünüyüm."dedi.
Ceren baktı Cenk'e ilk defa ona inanıp güvenmeyi seçti.Civan'ın acımasız,Nedim'in karmaşık,Damla'nın şüpheci gözlerine doğru bakmaya çalıştı.Çalıştı çünkü o gözler gitmiş yerine şaşkın bakışlar gelmişti.Gurulandı,sevindi,anlamasada çok mutlu oldu çünkü artık derdinin köşk olmadığını anladı.O oğlu için savaştı bıraksalar şimdi köşkten oğluyla çıkar parkta bile yatıp kalkmaya razıydı.İşte şimdi onu oğlundan ayırmak isteyenler düşünsün dedi Agah Karaçay'a bir söz verdi bugünün intikamı yakındır dedi içinden.
Ceren gece kalktı ve yanındaki beşikte uyuyan oğluna baktı.Umut'u yaşaması ve nerdeyse ayrılmaları bir olucaktı.Kim neden yapıyordu?Neden bu yaralı kızı görmüyorlardı?O güçlü değildi ki rol yapıyordu.Hani oyuncu olarak doğmuşsun derler.O yalan söyler ama kimse üzülmesin diye kendini üzer.Ablası neden hala susuyor,neden ona gelipte ne oluyor Ceren demiyor.Yoksa beni tanımıyor mu?O benim gerçekteki ablam mı?diye düşünüyor.Gerçekten neden ablası doğruların kadını neden şimdi sormuyor ona?Peki neden gecenin bu saatinde uyandı kabus da görmemişti heralde annelik iç güdüsü dedi.Tekrar düşündü o anneydi hissediyordu.Oğluna çok güzel annelik yapacaktı babalık ta yapabilir miydi?Seher Yılmaz gibi olabilir miydi?Düşündü bi an annesi neden sustu?O OLAYLAR YAŞANIRKEN DOĞRU INSANLAR NEDEN YANLIŞ İÇİN SUSTULAR?Artık düşünmeden uyuması lazım da bi an ses duydu bakmak istedi merdivende biri var.Ama Ceren boşverdi bu evde nerdeyse 11 kişi yaşıyordu aa Umut onla birlikte 12 kişi illaki biri susamıştır dedi ve uyudu.Ne çabuk ama?Sabah oldu ne çabuk yahu?Neyse oğluna baktı Ceren içli içli izledi.Günahsızdı ama en çok acı çeken ceza çeken o olmamalıydı.Ama oldu.
Ben güzel yazamıyorum galiba cümlelerim çok alakasız mı?
Yani hemen vazgeçmek istemiyorum ama off neyse yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bekliyorum şu küçük kızcağıza yardım edin lütfen de küçük kızcağız ne ya kazık kadar tövbe yarabbim kafa gitti.😯😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORMÜL;Mutluluk
Historia CortaAgah Karaçay o sihirli parmağını kaldırdı ve noktayı koydu.Ceren o evden gidecekti.Oğlunu satmış kötü bir kadındı herkesin gözünde.Ama öyle değildi.Bunu Cemre biliyordu.Ama o imzayı bilmiyordu.Neden?Cemre bu kadar salak mıydı?Hayır o hemşireydi o ka...