28.06.2020
3.Kişi Ağızından;
Günler sonra;
Ceren iyiydi oğlunu görmek için sabırsızlanıyordu.Artık çok olmuştu bu Şeniz ama karar verdi.Kendisi artık Şeniz'e karışmıycaktı.Çünkü onun kendinden önce düşünmesi gereken Umut'u vardı.Ceren ne kadar Şeniz'e bulaştıysa o da ona bulaşıyordu ve bu çevresine zarar veriyordu.Zaten onu koruyan ne ablası ne annesi ne de Civan'ı vardı.Çok düşündü o hastane yatağında anladı her şey boş,neden mi?Ablası bir kere erkekleri cazibesine düşündüyse onun o kendisinden biraz daha bakımsız olsa da onun iyiliğine kapılıyordu.Ama kimse bilmiyordu o Cemre gibi iyiydi ama o kötülüğe sürüklendi.Hem de aptal kalbi yanlış kişiye attığı için.
Aşk kalbe bir kere gelmez defalarca gelir ama her yara aldığında kalp hızlı atmaz sadece yaşaması için kan pompalar.
Ama o mutluydu çünkü gençti yapması gereken çok şey vardı.Hata yapmak,aşık olmak,yanlışlar yapmak,ders almak,umudunu yitirmemek,mutlu olmak,ağlamak,çalışmak,kazanmak,kaybetmek.Bir genç bunları yaşamalı o çünkü bir insan ne yaparsa yapsın kendi için yapmalı bazen fedakarlık yapması gerekirken bile ama o fedakarlık da bir sürü şeyi yapmasını sağlardı.
Onun en büyük aptallığı aşık olmak,hatası ise kendini hemen teslim etmesi,mutluluğu ve umudu ise adı üstünde Umut'u.
Artık mutlu olması lazım çünkü çok hata yaptı hatalarını düzeltemez ama silebilir.Silebilir mi?Silebilirdi ancak unutması gerekirdi.Yeni sayfasında ona ait şeyleri atması gerekirdi ilki oğlu onu asla yapamaz ne kadar satmış gibi gözükse de kalbi peki onu atabilir mi?Atamaz değiştirebilir ama çatlak bir bardak olarak.Şu var ki değiştirmek değil atmak istiyordu.Çok düşünüyordu belki de düşünmeden her şeyi alıp gitmeliydi.Ama ailesi,Kalbinin sahibi!Onlar ne olucak?Kalbini atabilir onsuz ama ailesi ne kadar kırgın kızgın olsa da birisi ailesini silebilir mi?Kim yaptı ki bunu unutsa da sildiniz mi?Sildiyseniz nasıl başardınız?Çünkü Ceren'in kalbi çok kırık.Kızgın değil kırgın.Annesi onu tanıyamamış,ablası ona inanmamış,kardeşi kendini bildiği halde ablasının huylarını bilememişti.
O hala müştemilatta düşüne dursun.Şenize bakalım.Ne yapmış?
Şeniz ya Agah'ın dediği gibi gidecek ya da Ceren'i yok edecek.Ama o küçük şeytan dediği kız onu şikayet ederse.Kızı onu kurtarır mıydı?Hayır onun salak küçük kızı adalet zanlısıydı illaki korumazdı.Oğlu peki?O da hayır.Ne yapmalı?Cerenle konuşmalı ama nasıl burada kilitli kaldı.Bu adamda amma salak diye düşündü(Bende öyle düşünüyorum.)hiç birşeyi zamanında anlamamıştı.Burdan çıkmalı ama nasıl?Aslında o çıkar ya o çünkü Kızıl şeytan.
Ceren karar vermiş olmalı ki odadan çıktı koşarak.Yarasını unuttu tabi canı yandı. Birden acıdan inleyince Civan ve Cemre koştu.
Ceren;Tamam iyiyim ama konuşmalıyız.Bu arada Umut uyuyor dimi?
Cemre;Evet uyuyor.Noldu?
Ceren;Geç anlatıcam ama babaannem burada değil dimi?
Civan;Yok değil.
Ceren;Hadi geçelim.Içeri geçtiler.Annesinin yanına oturdu ve omzuna yaslandı.Annesi saçlarını okşarken ablası ve Civan karşısına oturdu.
Seher;Noldu yavrum konuş.
Ceren;Gidelim mi burdan?Uzaklara ama cok uzaklara değil.Yakınlara ama çok yakına değil.Şehir değiştirilim mesela İzmit,Edirne bilmem güzel bir yere ama gidelim.Cenk Umut'u istemiyor.Onu zorlamam.Uğraşamam çünkü canım yanıyor ve ben istemiyorum artık kalbimin parçalanmasını.Anne gidelim mi?
Seher;Yavrum hemen nasıl gidicez?
Ceren;Anne illaki buluruz bir yolunu.
Seher;Sen mutlu olacaksan tabiki gidelim benim küçük kızım ama ablan,Civan onlar ne der?Ceren çipil çipil yeşil gözlerini dikti ablasına ve kardeşine.
Ve bir bölüm sonu daha.Cevapları ne olucak gidicekler mi bu cenk ve ceren masalı olabilecek mi?
Bu arada böyle vote ve yorum isteyen yazarlara sınır olurdum bazen ama çok tuhaf hissediyorum çünkü okumaya oran yorum ve vote az geliyor ama daha ilerisi var ve tabiki o konulara girmiycem hala sinirleniyorum çünkü neyse okumanız bana yeter cencer fandomlar ya da diğer insanlar seviyorum sizi ya.
Bu arada çok kullanmışım ama nasıl yazdığımı bana anlatabilir misiniz?Güzel mi,Kötü mü?Yoksa saçma mı,yazabiliyor muyum?
Birde Şeniz'i öldürecem ama Agah'ı napsam onla mutlu olmıycak gibiler onu da mı öldürsem?
Kitabımı gidişata göre 15. Bölümde bitirmeyi düşünüyorum.
Ama eğer çok beğenilir ise neden 20 olmasın bilemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORMÜL;Mutluluk
Short StoryAgah Karaçay o sihirli parmağını kaldırdı ve noktayı koydu.Ceren o evden gidecekti.Oğlunu satmış kötü bir kadındı herkesin gözünde.Ama öyle değildi.Bunu Cemre biliyordu.Ama o imzayı bilmiyordu.Neden?Cemre bu kadar salak mıydı?Hayır o hemşireydi o ka...