epilòg

35 9 0
                                    

Dizan aprè…

Li fek senkè se exakteman a lè sa kabinè a fèmen. Mwen ak Elèn se asosye esa depi dizan depase. Mwen te finn ranje tout afe'm byen vit, mwen te prese pou'm t'al jwenn Elèn nan biro'l la. Le'm rive a mwen jwenn li ap souri apèn li rakwoche telefòn li.

-kè'w kontan?
-ou genle jalou?
Li reponn mwen a on ti souri epi li leve pou'l pran valiz li.
-Jodia se fet Adan w'ap monte ave'm? Fèt lia ap fèt  lakay la.
-Jo te di'm sa wi mwen gentan rele chofè an mwen poul vinn cheche'm, li te di'm pase pran gatoa pou li.
-an ok anben n'ap we lakay.

Pandan mwen t'ap depoze liv mwen t'ap lia, yon foto sot tonbe atè a. Sa se ti foto Jozefinn te banm lè mwen t'ap kite Pwentaraket la. Mwen gade'l mwen souri. Mwen pa regret mwen pa't chirel. Mwen pa't gentan bay Adan de ti konsey ki t'ap enpotan pou li. Pòt la ouvè nan lot pyes la Elèn paret byen vit Adan kouri al jwenn li.

Mwen te sipoze di'l sa depi le li te fek vinn kote'm nan: toujou mete kalson epi evite zipe ti koulout ou epi evite tonbe damou on moun si'w pa kwe li renmenw tou . Petet ke si on moun te banm de ti konsey sa yo nan laj li, mwen t'ap evite kek bagay.

An atandan lot envite yo Elèn, Jozefinn, sè Kamèn epi Mari tap pale bel koze. Tout bagay te gentan finn pare pou fet la.

Pastè Erod te chanje depi apre li maryea li pa menm ti pastè atoufè ki pat bay ankenn fidel regle anyen pou li a. Kounya li te sanble kwe nan sa li tap fèa.

-Adan vini pou'm abiyew

Adan tap jwe nan dlo evye a avek on ti bato papye, li ret la komsi li pa tande manman'l pale avel. Mari repete: Adan wi, vini poum abiyew."
Mari leve li pranl li ale avel, Jozefinn vinn chita kotem nan.
-ou toujou souri chak le ou wel.
M'ri epi mwen dil  kite'm anrepo

-Ou byen renmenl wap fe ti poz ou
Elèn depoze vè diven li tap bwea, gen kek ti gout ki tonbe sou rad li.
-Kalanri gade'm
Li montre'm li sal, mwen fel siy poul vinn jwenn mwen. Mwen mennenl nan sal de ben mwen an. Li ouve robinèa epil dim: mwen ekri'w wi talèa sou BBM, mwen sot pran nan on blokis la sou rout pelerin an on chans mwen pa t'ap monte tomasen, mwen pa t'ap kapab tout kòm fe'm mal nan machinn nan.
Mwen ri epi'm dil: kay la gwo gade pou we. Poukisa ou pa vinn viv ave'm.
-si se selman pou'm ka pa fe trop tan nan blokis ou met ret viv poukow.
-mpase deye dol, mserel nan bram epi mproche tou dousman bo zorey li. Mwel nan miwaa li femen fel, anvan mdepoze on ti bo bò koul mdil: non gen yon paket lot rezon.

JozefinnOù les histoires vivent. Découvrez maintenant