2. Potřebuju čůrat

1.3K 96 74
                                    

Tak pokračujeme dál, pro většinu z Vás ve zmatené povídce :D

,Odkdy ten idiot přemýšlí? Má ta naše výměna myslí něco společného i s tím, jak se chováme normálně? Může nás to nějak ovlivnit?' dumal vyměněný Naruto nad touto nepříjemnou situací.

Otevřel dveře a už měl chuť pozdravit. Jenže se zarazil. Naruto byl vlastně taky sám. To bylo to, co je tak nějak spojovalo už od začátku. Oba byli sirotci. Až na ten jeden hlavní rozdíl. Sasuke poznal rodičovskou lásku. 

,Byl jsem si skoro jistý tím, že bude chtít strávit tyhle, snad jenom dva dny společně,' dumal dál a zavřel zelené domovní dveře.

S povzdychem si sundal boty a rozešel se po jeho malé útulné chodbičce.

Málem dostal však infarkt, když prolezl celý Narutův malý byteček. Všude bordel. Všude smetí a prach. Znechuceně si promnul kořen nosu.

,Už je mi jasný, proč se tak hrnul do toho, že každý musíme spát u sebe... Je mu jasný, že v takovýmhle bordelu já neusnu,'

,,Tohle mi zaplatíš Usuratonkachi. Přísahám, že až budu mít zpátky svoje tělo, tak tě zabiju!" zavrčel vztekle.

º•º•º

,,Páni! Tady je všude tak čisto!" vydechoval užasle Naruto v Sasukeho těle a prohlížel si jeho vkusně zařízený dům.

Nikde nemohl najít smítko prachu, a to jakože vlezl skoro úplně všude. Všechno se blýskalo, jako kdyby měl očekávat nějakou váženou návštěvu.

,Tady se mi bude spát jak v pohádce,' pomyslel si zasněně a rozvalil se na Sasukeho posteli.

Spokojeně si založil ruce za hlavou a zadíval se do stropu.

,Doufám, že až se vrátím domů, bude to tam taky tak vypadat,' uchechtl se ďábelsky.

Věděl, že pravý Sasuke jeho lest prokouknul hned, co přišel k němu domů a rozhodně mu to tam nenechá v takovém příšerném stavu. Sasuke byl děsnej puntičkář na úklid. Všechno mělo svoje místo, všechno mělo svůj řád. 

Přetočil se na břicho a hlavu zabořil do polštáře. Zhluboka se nadechnul.

,Sasukeho vůně,'

Natočil hlavu na stranu a zadíval se na ruku.

,Tohle není moje ruka... Je to Sasukeho ruka... Má tak dlouhé bílé prsty,' prohlížel si jí skoro posvátně.

Otáčel jí. Prohlížel si jí z různých úhlů. Pak si jenom povzdychnul a posadil se na posteli. 

,Co tu mám vlastně dělat? Co takovej Sasuke dělá, když je doma sám?' zamyslel se, ,Čte si? Trénuje? Odpočívá?'

º•º•º

Narutovo tělo se Sasukeho myslí pobíhalo po malém bytě s kýblem, hadrem a koštětem. Čistilo každou poličku, skříň, každý kousek nábytku, každou skrýš kam si Uzumaki schovával všelijaké zbytečnosti, vymetalo každou skulinku a čistilo tak byt od všeho toho neskutečného bordelu.

,Za tohle mi zaplatíš, Usuratonkachi,' bědoval v duchu vztekle, když vylíval už třetí kbelík s úplně černou vodou do záchodu, ,Nejsem žádná služka na uklízení, pitomče. Nechápu, že jsem mohl tak jednoduše naletět, sakra! Seš vychcanej, Uzumaki... To se ti musí nechat,'

º•º•º

Ze skoro hotového úklidu ho vyrušil domovní zvonek.

,Čeká snad nějakou? Jak se mám sakra teď jako chovat?... Jako idiot, samozřejmě... Co to krucinál říká za slovo, který mi tak neskutečně brnká na nervy?... Dattebayo, no jasně! Co to je krucinál vůbec za slovo?!' vztekal se a mířil ke dveřím.

Výměna [NaruSasu] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat