1. Nepovedené jutsu

2K 110 37
                                    

Poznámka: Když napíšu, že něco udělal Naruto, mám na mysli, že to udělalo Narutovo tělo se Sasukeho myslí a naopak, když něco udělal Sasuke, udělalo to pouze jeho tělo, ale s Narutovou myslí.

Snad v tom nebudete mít guláš :D ^w^

,,Pořád mi to nepřijde jako moc dobrý nápad," zabručel vysoký černovlasý mladík oděný v zelené Jouninské vestě.

,,Ale no tak, Sasuke, už jsme jí to slíbili! Je to naše kamarádka, musíme jí pomoct, když nás o to požádala!" máchal kolem sebe blonďatý mladík jdoucí vedle něj.

,,Za prvé, neslíbili jsme to my, slíbil jsi to ty za nás oba. Za druhé, nikdy jsem neřekl, že je to moje kamarádka," usadil ho Sasuke, ,,a za třetí, vůbec se mi nelíbí, že by se mi chtěla hrabat v hlavě," zachmuřil se.

,,O mě si taky neřekl, že jsem tvůj kamarád a přesto se mnou trávíš víc času, než s kdekým jiným," ušklíbnul se Naruto.

Sasuke si povzdychl.

,,Protože jsem si na tebe zvykl,"

Blonďák si odfrknul.

,,Ty seš zase příjemnej,"

,,Tobě jako nevadí, že se ti bude hrabat v hlavě?" podíval se na něj zvědavě černovlásek, ale pak zavrtěl hlavou, ,,Jistě, že ne. Ty máš v hlavě samej ramen a nebo úplně vymeteno," uchechtnul se a strčil si ruce do kapes.

,,No dovol! Kdybych tam měl úplně vymeteno, jak bych se asi stal Jouninen?! V osmnácti?! Hm?!"

,,Chyba systému,"

Naruto se zastavil na místě. Na jeho čele pulsovala velká žíla a ruce pevně svíral v pěst. Jeho bývalý týmový parťák si snad ani nevšimnul, že ho už nenásleduje.

,,Sa-su-ke," procedil jeho jméno skrze zuby vzteklým hlasem.

O pár metrů dál se jmenovaný zastavil a ohlídnul se přes rameno na něj. Tvář mu zdobil jeho obvyklý sarkastický úšklebek.

,,Tak pojď hlupáku, ať to máme za sebou!"

º•º•º

,,Díky kluci, že jste dorazili!" mávala na ně s úsměvem blonďatá dívka na blízkém paloučku, kam oba dva mladíci dorazili.

,,Za málo, Ino," culil se na ní s úsměvem Naruto.

Sasuke si jenom odfrknul.

,,Co s náma máš vlastně v plánu?" zajímal se nakonec.

Chtěl znát prostě podrobnosti toho, co Ino zamýšlela s nimi udělat při svém tréninku.

,,Eh, n-no chci povýšit Shintenshin no Jutsu na další úroveň," podrbala se vzadu na hlavě v blonďatých vlasech.

,,Vyšší úroveň?" pozdvihl Sasuke obočí.

,,Shintenshin no Jutsu?" ozval se Naruto.

Ino si povzdechla. Shikamarovi a Choujimu nemusela nic vysvětlovat, když na nich dělala svůj ,,pokus", oni dva to chápali.

,,Shintenshin no Jutsu je hlavní technikou našeho klanu. Původně tohle jutsu bylo stvořeno k výzvědným misím a ne na boj... Ve zkratce pošlu svoji spirituální energii do těla protivníka a nahradím jeho mysl tou svojí, tím pádem získám kontrolu nad jeho tělem. Nevzpomínáš si na můj souboj se Sakurou během Chuuninských zkoušek?"

,,Ehm, no jo,"

,,Fajn. Jenže dokážeme ovládnout vždy jenom jedno tělo, chápete? Já to chci povýšit tak, abychom dokázali ovládnout svou myslí více těl – Shinten Bunshin no Jutsu. Nemusíte se ničeho bát, zkoušela jsem to už na Shikamara a Choujiho." snažila se je uklidnit.

Výměna [NaruSasu] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat