7. Polibek

1.2K 95 27
                                    

Sasuke se udýchaně a vyčerpaně postavil. Jeden ninja mrtvý, dva na dlouhou dobu omráčení a přivázaní ke stromu. Opíral se v předklonu o kolena a zhluboka dýchal. Tohle byl opravdu záhul, když neměl svoje tělo a neznal přesně všechny Sasukeho techniky, které používal. Do pozoru se dal až v tu chvíli, kdy kolem něj proletěla dvě těla probodnutá kunaii. 

Když se otočil spatřil o několik metrů od sebe své tělo obalené Kyuubiho démonickou chakrou se dvěma vlnícími se ocasy, jak právě dost nechutně odtrhává hlavu od těla zbylého posledního ninji a zahazuje ji někam hodně daleko.

,,Sasuke!" vykřiknul a přiskočil k němu, ,,Vzpamatuj se! Uklidni se, ttebayo!"

,,N-Naruto... Za-zastav... To..." procedil Naruto mezi zuby, jenž byl ještě stále relativně schopný reálně uvažovat.

,,J-já... J-já nevím jak, Sasuke... Musíš se uklidnit. Přestaň mít vztek a hněv. Mysli na něco... Na něco hezkýho, ttebayo. Třeba... Třeba na ramen, nebo, sakra je nevím!" 

Sasuke začínal panikařit.

Jestli se teď pravý Sasuke neuklidní, Kyuubi ho ovládne a to bude totální průser! Zkousnul si spodní ret. Musí ho nějak překvapit, vyvést z míry. Přestal by se tak soustředit na vztek a možná by ta chakra zmizela. Těkal očima a přemýšlel. Nakonec udělal to první, co ho napadlo. Popadnul svoje tělo za ramena, přitáhnul ho k sobě a spojil se svým vlastním tělem Sasukeho rty.

Blonďák vytřeštil oči překvapením a jak se opravdový Naruto domníval, chakra začínala pomalu mizet.

Černovlásek raději zavřel oči a víc se tisknul na blonďákovy rty. Za pár sekund očekával ránu, nebo příval urážek, o to větší překvapení pro něj bylo, když ucítil, jak se jeho rty proti němu pohnuly a polibek o trochu prohloubily.

,,M-m-měli bysme vyrazit na cestu," špitnul tiše Sasuke, když se odpojil od těch měkkých úst.

Momentálně vůbec nepřemýšlel nad tím, že políbil vlastně sám sebe.

,,J-jo," vydechnul lehce zrudle Naruto a kousnul se do spodního rtu.

Vypadalo to tak roztomile!

,,Jdeme," zamumlal rychle černovlásek a otočil se zády k němu, aby mohl vyskočit na nejbližší větev a hnát se kupředu k Písečné vesnici.

Naruto ho chvíli sledoval, než se za ním připojil. 

,Bože! Líbal jsem se sám se sebou! Teda... S Uzumakim! Bože! Proč mi to sakra nepřišlo nechutný?! Vždyť... To není normální!' běželo mu zmateně hlavou.

º•º•º

,,Myslíte, že jsou v pořádku, Kakashi-sensei?" zeptala se udýchaně Sakura, když byli konečně se všemi svými soupeři hotový.

,,Doufejme, že ano a že už teď míří do Písečné za Kazekagem," zamručel Kakashi.

,,Pošlu zprávu Tsunade-sama," řekla Ino a sedla si na zem.

,,Nějaká vážnější zranění?" zajímala se růžovovlasá kunoichi a rozhlížela se po svých přátelích.

,,Ne," zavrtěl Asuma hlavou.

,,Já mám pár škrábanců, ale to je v pohodě," uculil se Chouji.

Shikamaru jenom zavrtěl hlavou stejně jako Kakashi.

Ino si své vlastní rány vyléčila už sama a momentálně se soustředila na spojení s Hokage Listové vesnice.

,,Půjdeme ještě kousek a pak se utáboříme. Musíme si odpočinout." rozhodl Asuma, když se Ino postavila s tím, že Hokage už o jejich problémech ví.

Výměna [NaruSasu] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat