Příště poslední díl :(
Sasuke se zastavil kousek před Hlavní bránou do Písečné vesnice.
,,Gaarovi řekneme, co se nám stalo," začal, ,,Nezkazím si kvůli tobě jediné přátelství," řekl se zvláštním temným pohledem.
Naruto se na něj překvapeně podíval.
,,Myslel jsem, že i mě považuješ za přítele," konstatoval suše.,,To sice ano, ale ty mě ne... Nebudu ti už věčně lízt do zadku... Stejně o to nestojíš," mykl rameny a rozešel se kupředu.
º•º•º
Gaara nevěřícně sledoval dva ninji stojící před ním.
,,Děláte si ze mě srandu, heh?" řekl nakonec, když mu byl sdělen menší problém.
,,Ne," zavrtěl Sasuke hlavou, ,,Já jsem Naruto a on je Sasuke, ttebayo,"
,,Páni," uchechtl se rudovlásek přebírající si tajný svitek, ,,Je to... Hm, dost zvláštní,"
,,Musíme tu počkat na náš tým. Po cestě jsme byli přepadeni a rozdělili jsme se. Měli by dorazit ještě dnes večer nebo až zítra." vysvětlil Naruto.
Gaara přikývnul.
,,Baku vás zavede do vašeho připraveného pokoje,"
Chlapci přikývli.
,,Uh, Gaaro?" otočil se na něj Sasuke.
,,Jo?"
,,Můžu s tebou mluvit?" podíval se letmo na blonďáka, ,,O samotě," dodal potom.
Blonďák se zamračil, ale pak trhnul hlavou a z kanceláře odešel.
Baku jej následoval.
,,Co pro tebe můžu udělat, Sasuke?... Teda Naruto, sakra! Mám v tom zmatek!"
Černovlásek se uchechtl.
,,Posaď se," pobídnul ho rudovlásek.
Sasuke si sednul na nabízenou židli.
,,Ty a Shukaku... Vycházíte spolu?" začal nervózně.
,,Hm, dá se říct, že ano, proč?"
,,Potřebuju, aby si promluvil s Kyuubim?"
,,S Kyuubim? Proč?"
,,Kyuubi začíná mít na Sasukeho vliv a já z toho čuchám problémy. Cestou sem, když jsme byli napadeni, mu propůjčil chakru a ráno... Ráno se ho snažil ovládnout taky... Potřebuju, aby si s ním Shukaku promluvil,"
,,Nevím, jestli bude souhlasit, víš, že oni dva se zrovna moc nemusí, ale pokusím se," usmál se na něj vlídně Gaara.
,,Díky, Gaaro," usmál se na něj vlídně Sasuke.
,,Je divný, vidět tě se usmívat," neodpustil si Gaara.
Sasuke protočil očima.
,,Nejseš jedinej, kdo to říká," ušklíbnul se.
º•º•º
Černovlasý Jounin tiše vešel do společného pokoje s Narutem. Našel ho, jak sedí zadumaně na posteli.
,,Co je?" vydechnul překvapeně.
,,Nic... Nic mi není," odvětil s povzdychem.
,,Vidím to na tobě. Víš, že mě můžeš říct cokoliv, Sasuke." přisednul si k němu na postel.
ČTEŠ
Výměna [NaruSasu] ✓
FanfictionJaké to může být, když se objeví vaše mysl v těle někoho jiného? Tohle přesně se totiž stane Sasukemu a Narutovi, kteří chtěli jenom ochotně vypomoci Ino s jejím tréninkem a posílit tak její schopnosti. Poznámka autorky: Když napíšu, že něco udělal...