5. On je já a já jsem on

1.1K 95 29
                                    

Druhý den na Sasukeho a Naruta čekala nepříjemná zpráva. Mají se dostavit za Hokage-sama.

,,To je v hajzlu, ttebayo. Co teď sakra? Řekneme jí to, že jsme vyměnění nebo to necháme být?" nervoval se vztekle Sasuke, když se s Narutem sešel na rozcestí.

,,Neřekneme zatím nic. Uvidíme, jaká to bude mise. Pokud to nebude vypadat příliš nebezpečně, necháme si to pro sebe. Ale... Musíš se chovat jako já, rozumíš? To znamená žádný trapný grimasy s mým obličejem nedělej, nesmíš říct žádný tvoje ttebayo, neskákej do řeči."

,,Takže prostě stůj a drž hubu?" uchechtl se Sasuke.

Naruto se zamračil, ale nakonec přikývnul.

,,Přesně tak,"

,,Fajn, v tom případě, ale ty musíš dělat přesnej opak,"

,,Už teď vím, že se něco posere," povzdychnul si Naruto.

º•º•º

V kanceláři Hokageho se sešli se Sakurou a Kakashim a kupodivu a velké úlevě s Ino, Shikamarem, Choujim a Asumou. Oba dva chlapci si všimli, jak se Ino snaží tvářit jinak, než nervózně a toho, jak se Shikamaru s Choujim vědoucně ušklíbli.

,Řekla jim to,' pomysleli si blonďák s černovláskem najednou.

,,Mise je jednoduchá, půjdete do Písečné vesnice za Kazekagem a předáte mu tenhle svitek." řekla Hokage.

,,Jenom svitek? Nic víc? Tak proč nás jde osm? To to nezvládne jeden tým?" vyhrknul nekontrolovatelně Sasuke, až se na něj všichni překvapeně podívali.

Jen Naruto do něj drknul a podíval se na něj poměrně přísný pohledem.

,,T-teda... Hm," 

Naruto se podrbal ve vlasech.

,,Včera to jenom Sasuke přehnal s tréninkem, je unavený," vysvětlil.

Sasuke po něm střelil pohledem s povytaženým obočím.

,,T-tebayo," dodal rychle Naruto.

,Je to v hajzlu,'

,,Jste vy dva v pořádku?" podívala se na ně rentgenovým pohledem blonďatá Hokage.

,,J-jo, v nejlepším," zakoktal se Sasuke.

,,Drž už hubu, sakra," špitnul k němu naštvaně Naruto.

º•º•º

- O několik desítek minut později –

,,Krucinál, musí chodit ten Kakashi furt pozdě?!" brblal Sasuke a poklepával nohou o zem.

Naruto po něm opět mrsknul vzteklým pohledem.

,,S-Sasuke-kun, jsi v pořádku?" ozvala se zvědavě Sakura, které tohle jeho chování přišlo více, než zvláštní.

,,Jasně, že jsem v pohodě! Proč bych jako nebyl, ttebayo?!" vyprsknul na ní a založil si ruce na prsou.

,,T-Tebayo?" vydechla překvapeně Sakura.

,Tohle Sasuke neříká,'

,,Co jsme si říkali, když jsme šli k Hokage?! Máš držet hubu, sakra!" vyštěkl najednou Naruto směrem k Sasukemu.

Tentokrát Sakura nerozuměla aboslutně ničemu.

,,C-co se to s váma děje kluci?"

,,Za to můžu já," vstoupila do toho nakonec Ino nervózně.

Výměna [NaruSasu] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat