- Později té noci –
,Je zvláštní dívat se sám na sebe a přitom to vlastně nejsem já,' přemýšlela Sasukeho mysl uvězněná v Narutově těle, ,Je tak divný dívat se na sebe, když mluvím, sledovat svoje pohyby a dívat se na svoje divný grimasy, který Naruto s mým obličeje vytváří,'
S povzdechem se z boku přetočil na záda. Pohodlněji se rozvalil na Narutově posteli. Nebyla zase tak špatná, ale jeho posteli se prostě nic nevyrovnalo. Za ta léta si zvyknul. Bylo pro něj divné, ležet v cizí posteli.
,Je to, jako bych se díval do zrcadla... Jen je to zrcadlo dost zvláštní. Chová se jinak, než já... Stejně jako se musí chovat reálné Narutovo tělo s mou myslí,'
Znaveně si protřel ospalé oči.
,Zajímalo by mě, jestli jsou naše vyměněné mysli schopné vytvářet stejná jutsu. Dokáže Naruto s mým tělem vytvořit Chidori? Nebo dokážu já v Narutově těle vytvořit Rasengan? Musíme to zítra zjistit...'
Modrýma hloubkama sledoval potemnělý strop. Očekávaný spánek prostě nepřicházel, což bylo u Sasukeho normální. Vždycky, když nad něčím přemýšlel, nemohl jen tak usnout. Musel dojít k nějakému určitému bodu, prozření nebo vysvětlení a pak se teprve mohl poddat náruči opojného spánku.
,Jak je možné, že se mohlo moje tělo vzrušit. Vždyť to byla moje ruka, která objímala můj penis... Ale Narutova mysl... Podařilo by se to i mě?'
Modré oči se rozšířily a blonďatá hlava se zavrtěla.
,Na co to myslím, proboha! Nebudu honit Narutův penis!' pomyslel si překvapeně, ale to už jeho ruka sjížděla po vypracovaném těle dolů pod deku.
Jako kdyby jí ovládalo zcela jiné tělo.
Nasucho polknul, když prsty zajel za okraj Narutových imbecilních trenek se srdíčky.
,Jak někdo může nosit takový nemožný prádlo?!'
Bříšky prstů se dotknul zatím ochablého svalu a zkousnul si spodní ret, když se odhodlal vzít ho celého do ruky. Vlny krve proudící mu tělem se najednou začaly hromadit v jeho rozkroku. Lehce mu zrudly líčka a skrze pootevřené rty unikl první tichý vzdech.
,,Mmh, t-to... Není vůbec špatný," zamumlal tiše.
Zvedl se v bocích a stáhnul si Narutovo spodní prádlo, aby osvobodil jeho penis. Odkryl ze sebe přikrývku a víc se již zcela nahý uvelebil na posteli.
,Ten kluk nemá zase tak špatný tělo, jak jsem si myslel,' uznal nechtěně, když pokradmu sledoval lehce vystouplé opálené břišní svalstvo.
Pevněji sevřel Narutův úd v dlani a zrychlil tak jednoduché a přesto slast přinášející pohyby.
S tichým výkřikem si po chvíli potřísnil ruku.
,Tohle se nesmí nikdy dozvědět,' pomyslel si lehce zahanbeně, když se otřel papírovými kapesníčky a zahladil všechny stopy po své masturbaci.
Natáhnul si zpět trenky se srdíčky a přikryl se až po bradu. Spánek si ho našel v cukuletu.
º•º•º
Druhý den ráno, v devět hodin přesně, se Naruto v Sasukeho těle dostavil do svého pravého domu.
,,Řekl jsem v osm," zavrčel nepříjemně Naruto, když otevřel dveře.
ČTEŠ
Výměna [NaruSasu] ✓
Fiksi PenggemarJaké to může být, když se objeví vaše mysl v těle někoho jiného? Tohle přesně se totiž stane Sasukemu a Narutovi, kteří chtěli jenom ochotně vypomoci Ino s jejím tréninkem a posílit tak její schopnosti. Poznámka autorky: Když napíšu, že něco udělal...