"Jacob; Jacob με ακους;" ειπα κοιτάζοντάς τον μπερδεμένη, ηταν σαν να μην μου έδινε καμιά σημασία.
Σήκωσα ενα φρυδι καχυποπτα, δεν κουνήθηκε καθόλου, κοιτούσε εξω απο το παράθυρο, ενω κρατουσε το ποτήρι με το ουίσκι ως συνήθως. Δε ζηλεύει; Αυτό ειναι καλό σημάδι, ομως τα φαινόμενα απατούν. Έσφιξε με το χέρι του τοσο δυνατά στο ποτηρι που εσπασε σε χίλια κομμάτια!!
"Jacob!!" Φωναξα και πήγα κοντά του.
"Το χέρι σου!!" Ειπα ανήσυχη κοιτάζοντας τα αίματα στο χέρι του.
"Καλά ειμαι" ειπε αδιάφορος, λες και δεν τον ένιωζε που κόπηκε.
"Πας καλά;! Δείξε μου το χερι σου" του άρπαξα το χερι χωρις να περιμένω απάντηση.
Τρόμαξα, ειχε ενα τεράστιο γυαλί καρφωμένο στην παλάμη του χεριού του, αιμορραγούσε.
"Jacob, κάθισε θα φερω γαζες" ειπα.
Ήταν τοσο αδιάφορος για το τραύμα του, τα γαλάζια μάτια του ήταν τοσο σκοτεινά. Ομως με άκουσε και κάθισε απλως στον καναπέ, χωρίς καμια έκφραση στο πρόσωπό του. Πήγα γρήγορα και επέστρεψα με γάζες, γονάτισα κοντα του και πηρα το χερι του. Με κοίταξε χωρίς να κουνηθει ή να αντισταθεί, εγω κοιτάζω το κοφτερο γυαλί στο χερι του, απασχολημένη ενω ήξερα οτι με κοιτούσε.
"Θυμασαι παλιά τις υποσχέσεις μας;"
Με ρώτησε στο ακυρο, η φωνή του πάντα με ανατριχιαζει."Ναι γιατί ρώτας;"
Ειχα συγκεντρωθεί στην πληγή, απέφυγα τα πανέμορφα μάτια του."Κατάλαβα πολλά πράγματα Amanda..." ελεγε και εγω καθάριζα τα αίματα στο χέρι του με μια λευκή πετσέτα.
"Κατάλαβα τον λόγο που με απάτησες" ειπε και τοτε σήκωσα το βλέμμα μου κοιτάζοντάς τον.
"Γιατι ψάχνεις σε κάθε ανδρα που κοιμάσαι...Τον Devin"
Ειπε κοιτάζοντάς με σοβαρός.Ένιωσα εναν κόλπο στον λαιμό μου, τράβηξα απότομα το κοφτερό γυαλί απο την παλάμη του. Εκείνος βογκηξε λίγο απο τον πονο, τον κοιτάζω προσπαθοντας να μην δειξω συναίσθημα. Τον εβαλα να κρατήσει την πετσέτα μέχρι να σταματήσει η αιμορραγία.
"Ο Devin πέθανε για μένα, σκότωσε τον πατέρα μου!" Ειπα σοβαρή
"Είσαι σίγουρη; Γιατι τελικά η Brooke δεν διαφέρει από σενα, ειστε και οι δυο ψευτρες!!" Ειπε με νεύρα.
Τον χαστούκισα κατευθείαν, άγγιξε το μαγουλο του με το αλλο χερι και με κοίταξε ψυχρά.
YOU ARE READING
Shades of Black
Teen Fiction"Τα πράγματα είναι απλά πιτσιρίκα, ο Jacob δεν είναι ενας Black, πιστεύω το γνωρίζεις αυτό..." ειπε κοιταζοντας με και σήκωσα ενα φρύδι μπερδεμένη. "Τι εννοείς;" τον ρώτησα. "O Jacob δολοφόνησε τον πατέρα του Devin, οχι τον δικό του..." ειπε ο άνδρα...