Έχεις νιώσει ποτέ αυτό το συναίσθημα;Να αγαπάς κάποιον γι αυτό που είναι ακόμα κι αν δεν κάνει το σωστό;Να τον αγαπάς και να βλέπεις την καλή του πλευρά αλλα ταυτόχρονα η κακή του παίζει παιχνίδια με το μυαλό σου;Να σε τρελαίνει κάθε βλέμμα και το γέλιο του να σου δημιουργεί πεταλούδες στην κοιλιά;Ε λοιπον εκείνος αυτά μου προκαλούσε, αλλα ο έρωτας είναι και τυφλός...Με λένε Brooke Shield, είμαι 19 χρονών και πηγαίνω πλεον σε σχολή καλών τεχνών.Οι γονείς μου εχουν χωρίσει και ευτυχώς είμαι σε άλλο σπίτι, για να μην ακουω τους αφόρητους καυγάδες τους.Μενω μαζί με την αδερφή μου την Katy, είναι καλύτερη αδερφή δεν μαλώνουμε σχεδόν ποτέ.Δεν έχω ακόμα καν κάνει την πρώτη μου σχέση ενώ οι φίλες μου είναι πιο προχωρημένες, είμαι ακόμα στο ψάξιμο για κάποιον ξεχωριστό.Το κακό ξεκίνησε όταν η αδερφή μου έβγαινε τα βράδια, ήταν σε κλαμπ και εγώ σαν ξενέρωτη που είναι εμενα σπίτι διαβάζοντας ενα βιβλίο τρώγοντας pizza. Μεχρι που ένα βράδυ η Katy με έπεισε να βγούμε , ενώ διάβαζα για 100στη φορά το γνωστό love story Ρωμαίος και Ιουλιέτα...
"Ελα Brooke μην εισαι ξενέρωτη! Ολοι εκεί θα ειναι!Έχει και κάτι μανάρια... "
Μου χαμογέλασε πονηρά.
"Δεν έχω όρεξη Katy...Δεν θελω να μπλέξω με κανέναν, όλοι είναι γουρούνια..." Είπα ωμά διαβάζοντας.
"Μπορεί όμως να υπάρχει εκεί έξω ο Ρωμαίος σου" Χαμογελασε ενώ είδε τον τίτλο του βιβλίου.Την κοίταξα και χασκογελασα λίγο, ίσως είχε δίκιο.
"Καλά...Αλλα μονο για απόψε" Ειπα
"Τέλεια!" Ενθουσιάστηκε και πηγαμε να ετοιμαστούμε.Παντα ντύνομαι σεμνά, βάφτηκα και με κοίταξα στον καθρέπτη, τι πάω να κάνω;Οι γονείς μου ήταν παντα αυστηροί και ως μεγάλη αδερφή ήμουν πιο πολυ προσεκτική.Η Katy με κοιταξε ανησυχα, γυρισα και την κοίταξα.
"Αν ήθελα να ετοιμαστείς για το μοναστήρι θα στο 'λεγα" Είπε ειρωνικά και σταυρωσα τα χέρια μου.
"Δεν θέλω να εντυπωσιάσω κανέναν, είμαι μια χαρά" Είπα αδιάφορα, πράγματι δεν ήθελα να είμαι προκλητική γιατί δεν έχει σημασία η ομορφιά αλλά η προσωπικότητα, γι αυτό με βλέπω στο ράφι...
"Όπως θες... " Είπε τελικά η Katy
Πήγαμε στο Club και πλησιασα τις φίλες της Katy, τις χαιρέτησα αλλά με κοιτουσαν λες και είδαν κάτι απαίσιο.
"Brooke γλυκιά μου, πως εχεις ντυθεί έτσι;" Είπε η συνηθισμένη ξινή της παρέας η Kylie.
"Πως εχω ντυθεί;Μια χαρά ειμαι" Είπα
Τα κορίτσια με κοιτάνε από πάνω μέχρι κάτω, με το ζόρι κρατάνε το γέλιο τους, είναι απαίσιες.
"Κορίτσια αφήστε την, ωω θεε μου κοιτάξτε αυτόν τον κούκλο!" Είπε η Katy και όλες γύρισαν να τον δουν, χαίρομαι που σταμάτησε αυτή η συζήτηση.Κοιταξα και γω, τα μάτια μου έπεσαν στον φίλο του "κούκλου" που όλες είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό.Τα γαλάζια μάτια του ήταν τόσο όμορφα, μπορουσα να χαθώ κοιτάζοντας τον, ψηλός, μελαχρινός και εξαιρετικά γοητευτικός.Ηταν στην άλλη μεριά της μπάρας επινε και μιλουσε με τον άλλο ωραίο που όλες έκαναν σαν απελπισμένες, εγώ κράταγα επίπεδο.Ηθελαν σαν τρελές να μας προσέξουν, μας είδαν και τότε τα γαλάζια μάτια του μας κοιταξαν, το βλέμμα του στράφηκε και σε μένα, όμως εγώ κοίταξα αλλού. Η αδερφή μου η Katy με σκουντηξε χαρούμενη.
"Σε κοιτάζει!" Ψυθίρισε
"Το έχω καταλάβει" Είπα αδιάφορα
"Brooke σε καρφώνει με τα μάτια του"
Είπε και χασκογελάει, κοιταξα προς τα εκείνον, τότε αυτός κοιταξε αλλού.
"Οχι πια..." Είπα και πηρα την sprite πίνοντας την σαν να πινω τεκίλα.
"Κάτι μου λέει ότι σου αρέσει!" Είπε η Katy και στριφογυρισα τα μάτια μου.
"Δεν υπάρχει περίπτωση να του αρέσω,οπότε ξέχνα το μην ονειρεύεσαι" Είπα και αφήνω το ποτηρι, ακόμα κι αν μου αρεσε. Δεν ήταν έρωτας κεραυνοβόλος αμέσως, αυτά είναι παραμυθια, δεν μπορείς να ερωτευτείς κάποιον και να μην τον ξέρεις, αυτά είναι ανοησίες.Μπορεί να έχει χάλια χαρακτήρα, μπορεί να είναι και gay μπορεί να ήταν οτιδήποτε. Αλλά όχι, δεν ηξερα...
"Kylie, μήπως ξέρεις ποιος είναι ο φίλους του Edward;Εκείνος με τα γαλαζια μάτια;Ο μελαχρινός" Είπε η Katy στην Kylie και τον κοίταξε.
"Ναι φυσικά, είναι ο Jacob Black, το πιο μεγάλο bad boy στην πόλη" Είπε η Kylie και χαμογέλασε πονηρά με τα φουσκωμένα χείλη της. Ωχχ, δεν μου αρέσουν τα bad boys, είναι κακοί και παιζουν με τα συναισθήματα.
"Είναι θεός"αναστέναξε η Katy
"Katy ξέχνα το, είναι ακατάλληλος για σενα" Είπα κατευθείαν.
"Αλλά κατάλληλος για σένα;Είναι και στην ηλικία σου" Μου χαμογελάει.
"Ελεος, πότε θα μεγαλώσεις;Αυτά τα αγόρια δεν αξίζουν, πίστεψέ με" Είπα
"Ναι μαμά" ειρωνεύεται η Katy.
Δεν μπορεί να καταλάβει ότι της λέω; Αφου ειναι bad boy, δεν πρόκειται να με αγαπήσει ποτέ...Δεν τον ήξερα αλλά η λέξη bad boy ήταν κοπλιμέντο μπροστά σε ότι έκανε.Ομως δεν ήξερα αλλά εμφάνιση του έδειχνε έναν τόσο ελκυστικό άντρα, με ένα σώμα φωτιά και ένα χαμόγελο αστραφτερό.Ενα αγγελικό πρόσωπο, τελεια χείλη και εγώ ένα τίποτα, ένα μηδενικό.Πόσο θα ήθελα να με κοίταζε ξανά, αλλά δεν το έκανε. Τα κορίτσια πήγαν να χορέψουν το ίδιο και η Katy, πίνω και τις κοιταζω, ένιωσα το βλέμμα από αυτά τα γαλάζια μάτια ξανά αλλά τον αγνοώ.Δεν μπλέκω με εγωιστή και μάλιστα αλήτη, το βλέμμα μου πήγε σε ένα καλό παιδί και με πλησίασε με θάρρος.Ο Jacob όμως αδιαφόρησε, δεν με κοίταξε παλι μιλουσε με τον Edward.Το καλό παιδί μου χαμογελάει, ήταν γνωστός γιατί παμε στην ίδια σχολή και γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο.Τον λενε Harry και είναι γλύκας, για να πω την αλήθεια.
"Γεια σου Brooke, δεν το περίμενα να έρθεις απόψε" Είπε με χαμόγελο
"Να σου πω την αληθεια, ουτε εγώ"
Γέλασα και τον έκανα να γελασει.
"Δεν είσαι και τόσο party animal ε;"
Πίνει κοιτάζοντας με, έχει πράσινα μάτια, ξανθά μαλλιά και ειναι γλυκούλης.
"Μάλλον όχι, εσυ ήρθες με την κοπέλα σου αποψε;" Ρώτησα περίεργη
"Όχι, δεν έχω κοπέλα αυτόν τον καιρο, ηρθα με τους άλλους" Είπε απλά, η Katy ενώ χόρευε μου έκλεισε το μάτι πονηρά, με υπονοουμενο.
"Πως και ετσι;" Πίνω κοιτάζοντας τον.
"Ας πουμε πως...Ειναι δυσκολο να βρεις καποια πιστή στην εποχή μας"
Είπε σκεπτικός, φάνηκε ότι δεν του άρεσε να μιλάει γι αυτό. Εν το μεταξυ όμως ο Jacob μιλουσε με τους φίλους του και κοίταζε προς τα εδω, ένιωσα λίγο άβολα αλλά δεν εκανα κατι.
"Το ίδιο ισχύει και για εσάς" Απάντησα κοιτάζοντας τον, εκείνος χαμογέλασε κοιτάζοντας με.
"Κάτι μου λέει ότι εσυ είσαι η εξαίρεση Brooke, δεν είσαι σαν τις άλλες" με κοιτάζει έντονα στα μάτια.
"Αν συγκρίνεις εμένα και την Kylie σίγουρα" Είπα σπόντα και χασκογελάω μαζί με τον Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shades of Black
Genç Kurgu"Τα πράγματα είναι απλά πιτσιρίκα, ο Jacob δεν είναι ενας Black, πιστεύω το γνωρίζεις αυτό..." ειπε κοιταζοντας με και σήκωσα ενα φρύδι μπερδεμένη. "Τι εννοείς;" τον ρώτησα. "O Jacob δολοφόνησε τον πατέρα του Devin, οχι τον δικό του..." ειπε ο άνδρα...