Natasha keluar dari pusat membeli belah, lalu berjalan masuk ke parking lot bawah tanah. Kalau tak sebab gym, takde nya dia nak datang sini. Natasha sukakan tempat yang tenang.Tangannya mula mencari kunci motor didalam waist bag nya.
" Haish, mana pulak benda alah tu.."
Langkah dihentikan untuk mencari kunci. Isi dalam beg diintai sedalam yang boleh.
Bang!
Badan Natasha kedepan. Automatik tangan kirinya naik memegang bahu kanan. Darah mula mengalir. Dahi sedikit berkerut. Tembakan?
Cepat cepat dia berpaling ke belakang. 4 orang lelaki. Salah seorang memegang pistol.
" What? "
Mereka mendekati Natasha. Natasha hanya menunggu dalam kebingungan. Apabila tangan lelaki pertama menyentuh lengan dia, dengan pantas dia memusingkan badan dan memulas tangan lelaki itu.
Krak!
Dia tersenyum sinis. Pedulikan rasa sakit dan darah mengalir di bahu. Apa ni? Dah la tak kenal, tiba tiba main tembak tembak. Sakit tahu tak?!
Seorang sudah mengerang kesakitan. Yang lain apa lagi? Mara menuju ke Natasha.
Natasha mengeluh.
' Dah lama tak pukul orang. '
Pukul aje. Tak lebih.
Lelaki kedua melepaskan tumbukan tetapi ditepis cepat oleh Natasha. Dia melompat lalu satu tendangan padu hinggap di dada. Lelaki itu terbatuk keras.
Lelaki yang ketiga mengeluarkan pisau rambo. Dia acukan pada Natasha. " Aku taknak bergaduh. Kau serah diri"
Malangnya, Natasha bukan jenis macam tu kalau dalam situasi macam ni. Orang macam ni, buat apa nak berbincang.
Pisau itu digenggam. Tangan Natasha berdarah. Kakinya diangkat dan ditujukan pada bahagian sensitif lelaki. Lelaki itu mengaduh. Natasha mengumpulkan tenaga sekuat hati dan melibas leher lelaki itu.
Pengsan.
Lelaki keempat. Ada pistol. Makin bingung Natasha dibuatnya. Siapa diaorang ni?
Sedar tak sedar, darah Natasha semakin banyak yang keluar. Penglihatannya sedikit kabur. Dilihat lelaki itu mengangkat pistol untuk melepaskan tembakan, tetapi Natasha lagi cepat. Pistol itu dirampas. Tidak membuang masa, dia menembak tepat pada kaki lelaki itu.
Selesai, Natasha simpan pistol itu didalam beg nya. Sempat matanya memerhati keadaan lelaki lelaki tadi. Mengecam muka. Mungkin uncle Henry boleh bantu.
Cepat cepat Natasha bergerak menuju ke motosikal nya.
' Macam mana nak drive? ' Natasha menahan sakit. Bahu nya digenggam.
" ARGH! " satu jeritan dilepaskan. Geram, marah, sakit dan confuse. Kenapa kena sekarang? Serius, siapa yang main serang serang ni?
Natasha semakin lemah. Mulutnya tak henti henti mengerang. Kiri kanan dipandang. Dia jatuh..tetapi sempat disambut oleh satu tangan.
Pantas beg Natasha diseluk dan kunci motor dicapai.
" Kau bawak motor dia"
Airiel.
Badan Natasha dicempung penuh berhati hati. Muka Airiel berkerut risau. Banyaknya darah. Dah lama dia tak nampak ' view ' ini.
Masuk aja kedalam kereta, terus Airiel memberi arahan.
YOU ARE READING
Irine
ActionBeautifulllll cover by @Rayyzell " Kau..CEO sini kan? Aku nak tanya boleh tak?" - Natasha Irine " Kalau aku taknak? Lagipun aku tak kenal kau. Aku sibuk. " - Airiel Zakhwan ... " Aku ada kan?! Aku tolong kau. " - Airiel Zakhwan " Kenapa? Kenapa kau...