Houpal nohama nad hladinou vody a přehrával si v hlavě písničku, která se mu vryla do mysli. Když už se asi počtvrté dostal k refrénu, usoudil, že to zbytku Loser Clubu trvá nějak dlouho, a tak se jim vydal naproti. Prošel kolem rozkvetlých stromů a keřů a jako první mu do oka padl malý hnědovlásek, který šel v čele party. Měl na sobě volné žluté tričko a červené kraťasy s duhou na boku.
Jako vždy.
Vlasy měl trochu rozcuchané a oči mu zářily dobrou náladou. Nebylo divu. Sluníčko ten den ještě ani jednou nezakouklo za mraky a vál příjemný větřík. Bylo jaro a tak v celém Derry kvetly stromy.
Eddie byl pěkný. To se nedalo popřít. Musel by to říct i hetero kluk, ne?Protože to přesně Richie byl. I když...
,,Čau, parto!" křikl na Losery a sledoval, jak se Eddieho obličej ještě víc rozzářil.
Víc? Je to vůbec možný?
Rich se na něj usmál a sledoval, jak se Edd rozběhl směrem k němu. Objal brýlatého a když se odtáhl, začal nadšeně vyprávět něco o své oslavě.
Mával rukama kolem sebe a divoce měnil grimasy v obličeji. Zdálo se, že je vážně vyvedený z míry.Vážně mu to dneska sluší... Vlastně mu to sluší vždycky.
,,Ty Richie, posloucháš mě vůbec?" zadíval se na něj Eddie, pak jen pobaveně pokroutil hlavou a začal mu všechno stručně převypravovat.
,,...Prostě. Až budu mít narozky, pozvu vás úplně všechny! Nakoupíme brambůrky, popcorn, Coca Colu, Sprite a nějaký další výborný věci, a pak si pustíme nějakej film a všichni u nás přespíte!"
Po celou tu dobu z něj Edd nespustil oči.Má krásný oči.
Richie byl ale myšlenkami úplně někde jinde než u nějaké přespávačky. Je možné, že by byl i na kluky? Nebo jen na kluky? Popravdě o tomhle začal pořádně přemýšlet kvůli Eddiemu. Vždycky měl v jeho přítomnosti dobrou náladu a nikdy se s ním nenudil. Co se holek týče, neměl by asi co říct. Občas omrknul Beverly, ale rozhodně na ní pohledem nedokázal vydržet tak dlouho jako na Eddiem. Fascinoval ho jeho krásný usměvavý obličej. Jeho kaštanově hnědé oči. Obdivoval celého Eddieho.
Nejspíš by ještě nad Eddieho krásou fantazíroval delší dobu, ale všiml si, že dorazili k Lomu. Beverly, Bill, Mike, Ben i Stanley se začali svlékat do plavek. Richie ale jen stál na kraji Lomu a prohlížel si Eddieho, který se rozhlížel kolem.
To se jako nebude svlíkat? To je to jediný, na co čekám.
Beverly na něj hodila hrabe ti? pohled a tak si začal rychle sundavat tričko, aby náhodou nezačala něco tušit. Už tak na něj koukala divně.
Začal se soukat i z kraťasů a nenápadně u toho pozoroval hnědovláska, který už postával na místě, kde vždycky skákají.
Rich se za chvíli zvedl a stoupl si k ostatním po levé straně, aby měl Eddieho jen on.Chytil ho za ruku. Všichni se navzájem zkontrolovali, a pak na sebe souhlasně kývli.
,,Na tři! Raz! Dva! Tři!" zakřičel Stanley. Richie pevně stiskl Eddieho ruku a skočil do lesknoucí se vody.Hola!
Jak se máte? Je tady nová knížka :) Ješte nevím, na kolik kapitol bude, ale dějovou linku už mám vymyšlenou, takže to odhaduju tak na deset kapitol. Vím, je to u mě nezvyk, nějakej jinej ship. Takže pokud by někdo nevěděl, jedná se o Reddie z It :)
ČTEŠ
ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇ /𝒓𝒆𝒅𝒅𝒊𝒆
Fanfiction,,Richie? Myslím, že jsem porušil pravidlo." Slib je řečový akt, při němž jedna osoba ujišťuje druhou, že v budoucnosti něco udělá nebo naopak neudělá. Vzájemný slib nebo pravidlo tvoří dohodu. Problém tkví ovšem v tom, že slibující nejen může klama...