XVII

223 24 8
                                    

Když Stanley domluvil, usmál se, ale Richie v jeho výrazu viděl smutek. Většina lidí by se mu s ničím nepřiznala, protože si mysleli, že by si z toho dělal srandu, ale on věděl, že o osobních věcech se nežertuje, a tak se rozhodl, že to že Stanleyho vypáčí.

Položil mu ruku na rameno.
,,Tak co tě trápí, kundrnáči? Poznám to. Takže povídej."
Stanny se na něj zmučeně podíval, ale věděl, že to Richiemu stejně jednou řekne. Buď Eddiemu, nebo Chlapci tisíce hlasů. Skotský policista se ale nabídl jako první, takže pokýval hlavou a začal mluvit.

,,Chtěl jsem ti říct už dávno, Richie. Já nevím, je možný, že už to víš, ale stejně ti to řeknu. Že jsem na kluky, jsem zjistil kvůli Billymu. Řeknu to takhle, protože to chci mít z krku a nerad o tom mluvím. Zakoukal jsem se do něho už před pár lety, ale vždycky jsme si myslel, že je to kvůli obdivu, chápeš. Že se mi líbí, protože je náš vůdce a já ho mám rád. Špatně. Když mi došlo, že mi holky nic neříkaj, tak nějak mi docvaklo, že i to s Billem nebude jen lehká obliba.

Prostě...Líbí se mi, Richie. Bill se mi hrozně líbí, ale já fakt netuším co dělat. Já vím, že tenhle sraz byl kvůli tvým problémům, ale já už fakt nevím, co mám dělat. Bowers mi pořád říká buzno, ale to není nic s porovnáním s tím, že je Billy na holky.

Já to vím, mluvil jsem s ním po mým coming outu, -to už jsem veděl, co k němu cítím- a říkal jsem mu, že kdyby měl někdy nějakej problém, má za mnou zajít. Že mu pomůžu. Ale on řekl, že zatím nic nepotřebuje, ale že je rád, že jsem to všem řekl, že s holkama mu nejspíš nepomůžu a že mi přeje hodně štěstí, abych si někoho našel. Jenže já chci jeho." fňukl Stanley.

Richie si povzdechl.
,,Tak to je zapeklitá situace, můj pane žide."

Hola!
Začíná nám trochu Stenbrough, i když jen ze Stanleyho strany :/
Hrozně moc se omlouvám, že kapitolu vydávám v pět odpoledne, ale byla jsem celej den u koní :)
Druhá omluva vám patří za krátkou kapitolu, psala jsem všechno dohromady a pak jsem to musela rozpůlit, aby mi vyšlo :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 20, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇ /𝒓𝒆𝒅𝒅𝒊𝒆Kde žijí příběhy. Začni objevovat