XVI

169 22 7
                                    

Kráčel ze školy k Lomu a byl zvědav, co mu Stanley poradí.

Přemýšlel o Eddiem. Uvědomil si, že vůbec nic nechápe. Proč ho teď Eddie odmítá, když to byl právě on, kdo se první zamiloval? Proč najednou říká, že to, co dělají je špatné? Co teda Eddie vlastně chce?

Richie měl v hlavě taky zmatek, ale věděl, po čem touží. Chtěl Eddieho.

Došel ke známému břečťanu, a tak zahnul doleva, a vydal se po srázu dolů. Stanley už tam byl. Seděl na kameni před mělkou částí řeky a házel do ní kamínky.

Moc mu to nejde.

Richie překročil plevel, který prorůstal kameny a posadil se na placatý kamen kousek od Stana. Ten otočil hlavu a kývl na něj. Richie mu pozdrav oplatil a zadíval se do řeky. Bylo ticho, ale ne trapné. Bylo to ticho, ve kterém si oba třídili myšlenky a rozhodovali se, co mají říct.

Richie se podíval na Stanleyho. Měl na sobě bledě modrou košili, zastrčenou do elegantních béžových kalhot. Na nohách Conversky, což značně bouralo jeho očividný styl oblékání, ale Richiemu se to líbilo.

,,Pěkný kecky." prohodil. Stanley se usmál, pak se předklonil, nasbíral další vhodné kamínky, a začal je střílet do řeky.
,,Jsou Billovy." odpověděl po chvíli.
,,Jsou mi trochu velký, ale mám je rád."

Richie se zatvářil zmateně.

Proč Billovy Conversky?

,,Proč máš jeho boty?" zopakoval své myšlenkové pochody.
Stan se na něj podíval a vypadalo to, že přemýšlí.
,,Včera, když jsi byl nejspíš doma, a cpal se sladkým, byli jsme s Beverly, Billem a s Mikem tady. Měli volno, tak mi Mike zavolal, jestli nechci přijít. Já taky neměl nic na práci, takže jsem si sbalil jen prak a svačinu. Když jsem tam došel, Billy skákal přes kameny v řece. V tý hlubší části. Řekl, ať jdu za ním. Šel jsem." usmál se, nabral do ruky další kameny, a pokračoval.

,,Hráli jsme na honěnou. Mike a Beverly si pár metrů dál stavěli přehradu, ale fakt malou, aby sem zase nepřišel Nell. Uviděl jsem ledňáčka. Byl krásnej, ale měl něco s křídlem.

Nedával jsem pozor a neuhnul jsem, takže mě Billy omylem shodil z kamenu. Byla to sranda, ale já měl promočený kalhoty, boty i ponožky. Když jsme se všichni dosmáli, Bill mě vytáhnul. Řeka byla teď přes jaro ještě studená, takže byla hrozná kosa. Sundal jsem si boty a ponožky, ale na těch kamenech to docela píchalo a navíc jsem měl úplně špinavý nohy."

Richie se uchechtl.

,,Bill si sundal svoje boty a dal mi je, ať prý nenastydnu. Měl ponožky, takže mu to nevadilo, ale musim přiznat, že mi ty bílý špinavý ponožky draly srdce." zasmál se.
,,Kalhoty jsem si sundal -Ne, Richie. Nechodím na ostro." zarazil ho rychle Stanley, když viděl, že se Rich nadechuje ke špatné poznámce. Stan pokračoval dál.

,,Moje košile je fakt dlouhá, takže se mi Bill zbytek odpoledne smál, že nosím šaty. Pak mu nejspíš došlo, že by mi to mohlo vadit, když...no, když jsem gay, takže přestal. Mně to nevadilo, jen tak mimochodem. Bylo to fajn."

Ahoj, dneska vynechávám Hola, protože mám špatnou náladu. Poslední dobou mi nic nevychází, dneska odjíždím od babičky,a mám takovej pocit, že kdyby na teď někdo zvýšil hlas, asi bych se hned rozbrečela. Prostě jsem teď naměkko, ale to občas každej 🤷🏻‍♀️
Chtěla bych vám moc poděkovat za podporu a krásné komentáře, hrozně to vždycky potěší :3
Moc vás miluju :)

ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇ /𝒓𝒆𝒅𝒅𝒊𝒆Kde žijí příběhy. Začni objevovat