,,To bylo super!" vynořil se z vody Eddie a doplaval k Richiemu. Ten drkotal zuby, protože voda na jaře není ještě úplně na koupání.
Najednou se ukázal i Bill a nadšeně navrhl, že by mohli uspořádat kohoutí zápasy.
Když všichni souhlasili, vytvořili svoje obvyklé dvojice-Bill a Stanley, Beverly a Mike, Richie a Eddie, a Ben jako rozhodčí.Richiemu až teď došlo, že bude mít na sobě Eddieho. Na ramenou!
Tak fajn. Dýchej, Richie.
Nastavil Eddovi ruku, aby mu pomohl vyskočit za krk a přikrčil se. Hnědovlásek se vymrštil z vody, chytil se Riche kolem krku a nohy mu omotal kolem pasu. Rich nervózně polkl a doufal, že o sobě něco nedá vědět.
Pár minut blbli ve vodě, a když je to přestalo bavit, vylezli na břeh a vytáhli z batohů předem připravené ručníky a deky. Eddie se chvíli přehraboval ve svých věcech, pak se zamračil a posadil se na Beverlyinu deku. Richiemu došlo, že si nejspíš ručník zapomněl a tak se zvedl, aby mu podal ten svůj.
Natáhl ruku a usmál se.
,,Na, půjč si ho, já ho nepotřebuju. Asi je ti zima." prohodil směrem k Eddovi, i když to byl právě on, kdo si ještě před chvílí myslel, že zimou umře. Eddie mu věnoval ostýchavý pohled a s tichým 'díky' se do osušky zabalil. Richie si všiml, že po nich Bev pokukuje a usmívá se.Pokud se budu chtít někomu svěřit, stoprocentně jí.
Za chvíli mu Edd ručník vrátil a posadil se na Richieho deku. Ostatní si užívali tepla a hráli se na slunci.
,,Tak parto, kdo teda přijde na tu oslavu?" zvedl Eddie hlavu, aby se koukl, kdo přikyvuje.Richie horlivě pokyvoval hlavou a v hlavě se mu tvořily nejlepší scénáře na ten večer.
,,Já asi nemůžu. Promiň Eddie, ale mám zaracha kvůli ty nový tašce..." špitl Ben. Eddie chvíli přemýšlel, jakou tašku myslí, ale pak mu došlo, že Henry Bowers Benovi vzal úplně novou tašku do školy a hodil jí do mělké řeky, takže když ji Ben vytáhl, všechno v ní bylo k nepoužití.
,,No...Tak to nevadí, třeba příště." usmál se Edd.
,,Všichni ostatní můžou?" Dočkal se synchronizovaného kývání hlavou. Usmál se a rozvalil se na dece. Richie si sundal brýle a lehl si vedle něho.Všichni v klidu leželi a utápěli se ve vlastních myšlenkách. Po chvíli se Eddie zvedl, přešel blíž k Richiemu a zase si lehl. Richie se zmohl jen na udivený pohled.
Co to bylo? Proč šel ke mně?
Začínal se trochu bát, co má Eddie v úmyslu. Nic se ale nestalo. Za chvilku už Rich slyšel hromadné oddechovaní. Všichni kromě jeho a Beverly usnuli. Podíval se vedle sebe a hned toho zalitoval. Nemohl od Eddieho odtrhnout oči.
,,Hej, Richie, můžem si promluvit?" zašeptal někdo vedle něj a on nadskočil.
Ah, Beverly.
,,Ummm...Jo, můžeme. Co potřebuješ?" nervózně se usmál.
,,Spíš co potřebuješ ty." zašklebila se.
,,Líbí se ti kluci Richie?...Neboj, mně to můžeš říct. Přísahám." usmála se a dala mu ruku na rameno.
ČTEŠ
ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇ /𝒓𝒆𝒅𝒅𝒊𝒆
Fanfiction,,Richie? Myslím, že jsem porušil pravidlo." Slib je řečový akt, při němž jedna osoba ujišťuje druhou, že v budoucnosti něco udělá nebo naopak neudělá. Vzájemný slib nebo pravidlo tvoří dohodu. Problém tkví ovšem v tom, že slibující nejen může klama...