V

202 31 24
                                    

Hned po ne moc vydatném spánku se vydal po schodech dolů na snídani. Přivítaly ho lívance s javorovým sirupem a malinami. Hodil je do sebe, poděkoval mamce a vyběhl do svého pokoje. Popadl žlutou kostkovanou košili, kterou minulý týden půjčil Eddiemu. Neodolal a přičichl si.

Oříšky.

Ještě chvíli fetoval žlutý kus oblečení a pak si ho přetáhl přes hlavu. Nasoukal se do černých Adidas kraťasů, sbalil perlivou vodu, chipsy a červenou deku. Nasedl na svoje černé kolo a zamířil k Lomu. Celá parta Loserů už tam čekala, a tak jen odhodil kolo a přiběhl za nimi. Posadil se na kmen co nejdál od Eddieho a poslouchal, co se jim snaží Stanley říct.

,,Víte, musim vám něco říct. Dlouho jsme o tom přemýšlel a...dospěl jsem k tomu, že si to zasloužíte vědět. Nebo takhle -měli byste to vědět." nervózně je připravoval na věc, která byla nedílnou součástí jeho života. Nervózně pokukoval po všech ostatních a žmoulal si košili v rukou.

,,Myslím...myslím, že se mi nelíbí holky. Jsem gay." vymáčkl ze sebe. Prohlížel si svoje hrozně zajímavé ponožky a čekal, co kdo řekne.

Chvíli bylo ticho.

Po pár sekundách se zvedl Eddie a přešel ke Stanleymu. Obmotal kolem jeho krku svoje ruce a uvěznil ho tak v objetí. Stan se usmál a objetí mu opětoval. Za chvíli se postavil i Bill a taky začal Stanleyho objímat. Ben si ho ne moc nadšeně prohlížel a seděl na svém místě. Beverly strnule seděla a na tváří měla hodně veselý výraz. Najednou se zvedla a ohromnou rychlostí na Stana skočila.

,,To je skvělý, Stane! Ježiši. To je úžasný!" objímala ho a smála se u toho.

Si něco šlehla?

Každopádně, Richie byl rád, že to všichni vzali takhle. Měl Stana rád. I když teď to tak nevypadalo, protože jako jediný -kromě znechuceného Bena- seděl pořád na kmeni stromu a celou událost pozoroval.

Beverly ho přejela zvídavým pohledem, a tak trošku ho tím vybízela, aby se taky přiznal. Richie ale jen nenápadně zavrtěl hlavou a zvedl se. Přešel na stranu, kde není Eddie a taky Stana objal. Ten se na něj usmál.

Teď to řekni. Řekni jim to. Řekni jim, že si se Stanleym můžeš podat ruku.

,,Parto? Taky bych vám chtěl něco říct." odhodlal se.

Náhle si ale všiml Eddieho obličeje a hned si to rozmyslel. Beverly na něj hleděla s očekáváním.
Z Richieho ale vypadlo jen: ,,Umm,chtěli byste chipsy?" zasmál se nervózně a ignoroval zklamanou Beverly.

Eddie si nenápadně povzdychl a posadil se k Richiemu.

Eddie, proč mi to děláš...

Podíval se na Riche a usmál se.
,,Richie? Můžem se prosím dneska sejít v pět tady?"

Richie se zachvěl. Tak moc se těšil, ale strach pořád převládal. Jen kývl hlavou a posadil se k ostatním.

Mám tam jít? Co se bude dít? Nevím, jestli k Eddiemu něco cítím...

,,H-hej, flaška. Richie, h-hoď sem tu p-petlahev a pojď h-hrát." vykřikl Bill.

Ben pořád seděl na svým místě a nakonec, těsně před začátkem hry prohodil něco ve stylu 'slíbil jsem, že pomůžu mamce' a byl pryč.

Zbytek klubu si sesedal ho kruhu a začalo se.

ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇ /𝒓𝒆𝒅𝒅𝒊𝒆Kde žijí příběhy. Začni objevovat