,,Myslel jsem, že mě pak přestanete mít rádi..." podíval si do země a přemýšlel o tom, jak hrozně byl pitomý.
Beverly se zatvářil překvapeně a následně se zamračila.
,,Ale no tak! Richie! Přinutili jsme tě někdy k tomu, aby sis to myslel? Nadával někdy někdo od nás na lidi jako jsi ty?"
Rich poraženecky zavrtěl hlavou.,,No vidíš! Máme tě rádi! Jsme tvoji kamarádi a to znamená, že si můžeš bejt klidně i mořská panna a my tě budeme milovat furt stejně, kapišto?" podívala se na něj přísně, ale stále musela šeptat, aby ostatní neprobudila. Objala ho a políbila do vlasů.
,,Takže se ptám znovu, Richie. A odpověz mi popravdě, prosím. Líbí se ti kluci?"
Richie se zatvářil zoufale. Vždyť to nevěděl ani on sám.,,Hele já nevím, Beverly. Nevyznám se sám v sobě...Je to celý takový složitý. Na holky se nedokážu koukat moc dlouho, ale na některý kluky bych dokázal čumět celej svůj život...Asi se mi líbí jeden kluk." upřel na ni pohled a čekal, co z ní vypadne.
,,To je super!" špitla potichu a znovu ho objala.
,,Asi mi neřekneš, kdo to je, viď?" smutně se usmála a počkala na Richieho souhlas.
,,No jo, tak si to nech projít hlavou a kdybys chtěl, přijd se svěřit. Jsem tu pro tebe." zaculila se, a odešla zpátky ke své dece.Richie chvilku přemýšlel o všech dnešních událostech. Bylo toho na jeho mozek až až.
Proto po pár minutách přemítání upadl do říše snů.
Probudilo ho cvaknutí fotoaparátu. Chtěl se zvednout a zjistit, kdo fotí a co fotí. V pohybu mu ale zabránil tlak na prsou. Zvedl proto jen hlavu a všiml si, že před ním dřepí Bev a uklízí foťák zpátky do tašky. Kouknul se víc dolů a zjistil, že Eddie neodpočívá na stejném místě jako předtím. Byl zkroucený do klubíčka a hlavu měl položenou na Eddieho hrudi. Na tváří měl malý úsměv a Richie musel uznat, že vypadá jako anděl.
Vlastně. Kam se hrabe anděl?
Richie se zamračil na Beverly.
Bylo to příjemné. Eddieho ruka byla obtočená kolem Richieho pasu. Rich dostával každou chvíli novou a novou husinu.
Otočil se kolem a zjistil, že ostatní naštěstí ještě spí. Beverly popadla batoh, prohodila k němu něco ve smyslu už musím domů a vydala se pryč. Richie kývl na rozloučení a pak si zase lehl.
Teď nebo nikdy.
Obtočil obě dvě ruce kolem Eddieho a objal ho. Eddiemu se v tu chvíli na tváři objevil velký úsměv a posunul se hlavou ještě blíž k Richovu obličeji.
Ten se taky usmál a pak zase usnul.Hola!
Budu vydávat obden. Snad mi to vyjde :)
ČTEŠ
ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇ /𝒓𝒆𝒅𝒅𝒊𝒆
Fanfiction,,Richie? Myslím, že jsem porušil pravidlo." Slib je řečový akt, při němž jedna osoba ujišťuje druhou, že v budoucnosti něco udělá nebo naopak neudělá. Vzájemný slib nebo pravidlo tvoří dohodu. Problém tkví ovšem v tom, že slibující nejen může klama...