XIV

181 24 9
                                    

Celý víkend Richie proválel doma. Jeho mamka měla volno, a tak přežíval na palačinkách, tortilách a muffinech.

Ne že by mi to vadilo.

Měl alespoň čas na přípravu svého plánu. Rozhodl se, že Eddieho vezme na zájezd do Chorvatska, který mu nabídla mamka. Ta ještě nevěděla, pro koho tluče srdce jejího syna, protože jí to Richie odmítal říct, jelikož to všechno ještě nebylo jisté.

S Eddiem se líbali a oba tušili, že k sobě navzájem něco cítí. Nevěděli ale, jestli to brali jako ujištění v tom kdo jsou, nebo to brali vážně. I když, Richie už měl jasno. Věděl, že k Eddovi něco cítí.

V pondělí si vzal svoje Adidas tričko, přehodil přes něj bledě modrou košili a oblékl si džíny. Rychle si nazul boty, a pelášil do školy, aby mohl pozvat Edda co nejdříve. Doufal, že Eddie bude souhlasit, protože by mu to zničilo život. Bylo by to vlastně stejné jako by řekl ne, Richie nemiluju tě.

Doběhl ke škole a očima začal pátrat kolem, jestli někde neuvidí Eddieho. Když ho spatřil, -ani se nepodíval jestli je někdo nesleduje- rozběhl se k němu a vlepil mu pusu na nos. Eddieho to překvapilo, ale jen se zasmál. Pak však zvážněl.
,,Richie, já...Neměli bysme takhle na veřej-"
Nedomluvil, protože byl umlčen klučičími rty na těch svých. Richie ale opravdu riskoval. Teď mu bylo jedno, kdo je uvidí, a co si bude myslet, ale měl si dávat větší pozor. To mu došlo, když spatřil Bowerse s jeho partou.

,,Ale, ale. Ahoj, čtyřokej. Jak se máš?Předpokládám že fajn, co?" zasyčel a podíval se na Eddieho.
,,Víš, Toziere, já si myslim, že seš v tomhle vztahu holka. I Sípák je silnější než ty. Vlastně se vůbec divím, že tě někdo chce. Podívej se na sebe. Hnusnej malej kluk s obrovskýma očima. A ještě tomu chceš píchat klučičí zadky. Super kombinace, co, pánové?" ušklíbl se, když se mu dostalo souhlasu.

Richie otevíral už otevíral pusu, že řekne nějakou špatnou poznámku, ale Eddie ho zastavil.
,,Richie!" fňukl, ,,Buď už kurva zticha! Já jsem ti to říkal! Teď se nám bude smát celá škola! Já..." začalo se mu špatně dýchat, a tak si dal šluk z respirátoru.
,,Já to nechci. Je konec, Richie! Už na mě nic nezkoušej."

Odkráčel pryč, a Bowers ho dokonce nechal odejít.

Eddie! Vrať se. Prosím.

Bowers se zlomyslně zasmál.
,,No, a co s tebou, čtyřokej?" zadíval se na Richieho Henry a na tváří se mu zase usídlil známý ušklebek. Čapl ho za ruku a odtáhl na Most polibků.

Co chce sakra dělat?!

Bylo mu zvláštní, že nikdo z jeho kumpánů nešel s nimi. Jen on a Bowers.

,,Tak co tam vyrejeme? Máš štěstí, že mám dobrou náladu a docela mě bavíš, takže se tě nemůžu jen tak zbavit."
Vytáhl nožík a vyryl tam velkou čáru. Přidal k ní další menší čárky a v konečném výsledku se na mostě velkým písmem lesklo Richie Tozier je buzík.

Richie popotáhl a znova se zadíval na nápis. Vzpomněl si na Eddieho.

Richarde! Kdybys nebyl takovej debil, nic z toho by se nestalo. Měl si poslechnout Eddieho.

Hola :)
Tady další kapitolka.

ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇ /𝒓𝒆𝒅𝒅𝒊𝒆Kde žijí příběhy. Začni objevovat