VII

196 31 10
                                    

Bylo to zvláštní. Zbytek týdne kolem sebe jen tak chodili a občas se pozdravili. Beverly z nich nespustila oči, takže věděla o všech pohledech a malých náznacích. Bylo jí jasné, že ti dva nakonec skončí spolu. Za jak dlouho? Nikdo neví, ale jednou určitě. Ben se od té doby partě vyhýbal, mizel do knihovny na celé odpoledne a na obědě si očividně vystačil sám.

Nikdo to moc neřešil. Stejně jako Stanleyho. Jen Beverly se trochu změnila. Každý den nosila šaty a neustále se usmívala.

Richie se snažil ze Stanleyho dostat, kdo se mu líbí, ale ten jen vrtěl hlavou a opakoval, že je to přísně tajné a že se to pravděpodobně nikdy nikdo nedozví, což Richie mrzelo. Vždycky před spaním si řekl, že se další den přizná alespoň Stanovi, ale jakmile došel do školy, sevřel se mu žaludek a veškeré jeho odhodlání bylo pryč.

Dneska ale vstal dobrou nohou.

To dám. Řeknu mu to, on se mi pak svěří s tím, kdo se mu líbí a pak mi možná poradí s Eddiem. Jak jednoduché, že?

Když už byl oblečený, hodil si na záda tašku, nacpal do pusy toast a vyrazil do školy.

Pátek. Konečně.

Jako prvního spatřil Mikea, který postával u zábradlí a pozoroval nějakou holku u sochy. Richie mávnul rukou na pozdrav a postavil se k němu. Mike na něj otočil hlavu, prohlédl si jeho kostkovanou košili přirozenou přes tričko a pak zase zpátky na dívku.

,,Jaká se ti líbí? Ta u tý sochy, nebo nějak z támhletý party?" zeptal se Mike jen tak mezi řečí a pozorně poslouchal Richieho odpověď.
Ten ale momentálně těším docela důležitou věc se svým mozkem.

Mám mu to říct? Alespoň to budu mít za sebou a třeba se mi uleví.

Jo. Jdu na to.

Nadechl se.
,,Víš, kdo se mi líbí? Kdokoliv, ale ne holka."
Počkal, až tomu Mike začne věnovat pozornost a začal vysvětlovat svoji minulou poznámku.
,,Mikeu, l-líbí se mi kluci."

Mike se pousmál, vstal a přešel k Richiemu, kterého potom obejmul.
,,To je v pohodě, kámo. Mám tě rád." zašklebil se na černovláska. Sotva se postavil na stejně místo, na jakém stál předtím, přiběhl k nim Stanley s Billem.

,,Richie? Můžu s tebou mluvit prosím?" zeptal se nadějně Stanley, na nic nečekal, čapnul Riche za ruku a zahnul ho dál, aby je nikdo neslyšel.

Stanley se na něj smrtelně vážně podíval a začal mluvit.
,,Věřím, že jseš dobrej kámoš, takže se ti svěřim. Jseš s mojí orientací v pohodě, ne?" zeptal nakonec trochu nervózně a tím nakonec zahájil mlčení. To prospělo Richiemu.

Teď mu to řekni! Třeba ti pomůže nebo poradí.

,,Jsem taky gay." vypadlo mu z pusy. Stan jen vykulil oči a pak se usmál.
,,Vážně? Tak to je super, kámo!"

Chvíli ještě jen tak seděl a zřejmě vstřebával situaci. Po chvíli se otočil zas k Richiemu a čekal, jestli mu k tomu Rich řekne něco víc.

,,Zjistil jsem to nedávno. Už delší dobu jsem si všímal, že se mi moc nelíbí holky. Nakonec jsem došel k závěru. Líbí se mi Eddie." zamumlal, ale Stan ho stejně slyšel.

,,Víš, že je Eddie taky na kluky?"

V tu chvíli se Richiemu převrhl svět.

Takže je tady :D

ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇ /𝒓𝒆𝒅𝒅𝒊𝒆Kde žijí příběhy. Začni objevovat