Nebylo jednoduché si udržovat přátelské vztahy. A už vůbec ne navazovat nové. Asi mě mohlo napadnout, že seznamování bude mít i špatnou stránku. Třeba tu, že čím víc lidí poznám, tím víc lidí ztratím, a o to víc bude záležet na tom, co udělám a jak se zachovám. A jak ke komu. A kdy. A kde. A proč.
Neměla jsem zrovna štěstí, co se týče nějaké kvality osobnosti. Neměla jsem těžký dětství, neměla jsem rozvedený rodiče, nefetovala jsem a vlastně jsem nedělala nic, abych byla něčím zajímavá.
Ale chodila jsem na zajímavá místa, abych někoho poznala, takže se počítalo s tím, že sem chodím účelně, bavit se.
Do klubů.
-
Seděla jsem na kraji sedačky a popíjela první drink za večer. Piju ho už asi tři hodiny. Nemám ráda alkohol, ale za koho vás budou mít, když si objednáte dietní colu.Asi za stejného magora, jako kdyby jste si nedali aspoň jednou něco do nosu. Nebudu lhát. Není mi příjemně v sociální bublině, ve které jsem.
Ale je to jediný co mám. Nepočítaje spolužáky ze střední, kteří vám napíšou jen když chtějí poslat úkol z biologie.
,,Nechceš ještě něco? Piješ to jako kdybych ti nechtěl přispět na další pití," podíval se na mě Jan.
,,Ne, nechci, dneska mi to nejede."
Kdy mi to vlastně jelo?
,,Pokud tě to tady nebaví tak běž domů, nestojíme o negativní náladu," zamumlala Sandra.
Sandra je taková ta toxická kamarádka, která vám řekne jak vám to sluší a potom na blízkých přátelích pod vlivem alkoholu nadává na celý šatník, co máte. A nebo si vede v řečích jako je tato.
,,Díky za nabídku, asi ji využiju," ironicky jsem se usmála a dopila pití. Vzala jsem si mobil, jedinou věc, společně s klíčema, kterou jsem si sem vzala, a odešla od stolu.
Nestojím spíš o tvou náladu já.Šla jsem na záchody, jen si sednout, být na instagramu a na chvíli se uklidnit.
Po cestě jsem dostala pár nabídek od těch nechutných chlapů, co u dámských záchodů většinou stojí.
Jako malá drobná holka, ještě před osmnácti, jsem tady docela v nevýhodě.Čeho by byl muž schopný, když jde o ženu?
ČTEŠ
věci slepený / Calin
FanfictionVíš jak mám rád věci slepený? - V jaký moment si uvědomíte, že je něčemu konec? Možná v ten moment, kdy přestanete cítit lásku. A všechno to utrpení a bolest se slije to jedné vlny, která s odlivem odpluje. Strašně jednoduše se na tu vlnu nalodíte...