⋆9⋆

1.9K 59 5
                                    

Byl to asi měsíc, co se mi neozval. Jenže já už začínala budovat nějaký vztah, nějaké city. Tudíž ten fakt, že mě nechal jeden den na zobrazenu a druhý den si blokl mé číslo, ze mě dělal jen holku co naletěla. Možná a nejspíš určitě to tak je, ale lásce neporučíš.

Je páteční večer a já vyrážím do klubu, za kamarádkama, jako mě naučil Calin. Za tu dobu, co jsme se každý den vídali, chodili spolu na procházky, mě toho hodně naučil. Ale teď mi dal lekci největší, a to tu, že nikdy nemám věřit chlapům, co mají vysoký ego. Pak to takto dopadá.

-

,,Tak a Natálce dneska seženeme nějakýho parťáka," zasměje se Lucka. Tu jsem poznala přes Calinovy kamárady. Už mě stihl nějakým lidem představit. A potom se takto odtáhne.

,,Ne, žádný parťák nebude," zacpala jsem jí pusu. Já bych nedokázala se jen tak s někým vyspat. Nejsem Calin, kterej tohle očividně natrénovaný má.

,,Koukej, to je fešák," ukáže na nějakýho kluka. Je vysokej, má kšiltovku a poměrně velkej pupek.

,,To nemyslíš vážně, vždyť vypadá jak terorista," ohrne se Jana. Tohle byla docela nemístná poznámka, ale to je prostě ona. Já jsem jen lehce přikývla, i když na tyhle slůvka jsem citlivá.

,,Ne počkej, já ho znám," řekla jsem zaraženě. Kamarád Calina, jakbysmet. Tohle je klub, kde se tahle parta lidí pohybuje.

,,Hustý, kdo to je?" koukala na mě Klára. Ona ví, u koho jsem přespala, kdo je ten Calin co mě chodil čekávat před školou.

,,Willy, kamarád Calina," řeknu potichu. Nejsem si jistá, jestli tady náhodou nejsou i ostatní kluci, což by mě položilo, vidět se s některýma z nich.

,,Tak si dej panák a běž za ním, ojeď ho a on pak řekne Calinovi, o co přišel a bude tě chtít zpátky, hm?" podstrčila mi panák rumu Lucka. Vždycky přijde s nějakým plánem.

,,Tohle je hloupost... jak by se pak cítil?"

,,Jak se cítíš ty, Natálko? Je ti příjemný že se na tebe vysral kluk, kterej ti nasliboval hory doly? Běž za ním, sakra, nebo ti ho přivedu sem," zasměje se a šťouchne do mě.

Mám na výběr?

Kopla jsem do sebe panák a pomalu se zvedla. Vždyť je to fér... mě to bolelo víc než něho!Všimla jsem si, že se jen koukal kolem sebe s drinkem v ruce a pomalu tancoval. Začala jsem trochu panikařit. Nikdy jsem nebalila kluka a už vůbec ne někoho jeho rázu.

,,Ahoj Willy," usměju se na něj a stoupnu si před něj. Je trochu zaraženej, že zrovna já s ním mluvím.

,,Ahoj Naty, co ty tady děláš?" zasmál se, docela nervózně. Na to stejný bych se měla ptát i jeho.

,,Nic, to stejný co ty," chytla jsem se ho kolem krku a koukala se mu do očí. Tenhle nápad se mu asi začal líbit, takže mě chytl jednou rukou za pas a druhou si odložil drink.

,,Mluvil o mě Calin?" zeptala jsem se, přičemž jsem se mu koukla do očí. Rozjetý zorničky. To mě celkem vyděsilo... a s těmahle lidma se Calin baví? Tomuhle klukovi bych měla věřit? Tak to prr..

,,Tyvole drž hubu s tím Calinem," odflusl si na zem a když se mi koukl do očí znova, viděla jsem něco jinýho. Chtíč. A přesně takhle fungujou drogy. A taky moje ženská naivita.

Cítila jsem jeho rty na těch mých. A taky pohled holek od stolu, který nechápou, že se tohle děje. Já ale popravdě taky ne, byla jsem připravená na všechno, ale na tohle ne.

,,Co kdyby... jsme šli někam a..." zamumlal, ale přerušil ho výkřik a odtrhnutí jeho ode mě.

A je to tu zas. Když jsem už doufala, že budu mít šanci se nějak pomstít, tak se to celý vrátilo. Ještě ve větším.

,,Jsi ty normální?" vykřikl a koukal se na nás oba. A přesně v tenhle moment se to začalo celý točit.

A lámat.






--

Jsem zpátky! Doufám že vás to baví, získala jsem znovu nějakou inspiraci, tudíž se budu snaži psát delší a záživnější kapitoly. Kdo si myslíte že to byl?

A taky mám dotaz, četl by tu někdo z vás fanfikci o Nik Tendovi?

A jak se vám líbí nový cover?

věci slepený / CalinKde žijí příběhy. Začni objevovat