Jsou to dva dny, kdy jsem zase sama. Kdy sama vstávám a sama chodím spát. Vím, že se mi Calin snažil dovolat, psali mi i jeho kamarádi. Já už nevím, jestli je to další hra, nebo je to reálně stesk a opravdu ho mrzí, co se stalo.
'kurva natalie ja se zabiju jestli mi neodepises'
'vis jak spatne mi bez tebe je?'
'prestan me ignorovat, ja te dopici miluju, ja to bez tebe nezvladam'
'ja se ozeru a sezeru prasky a budu doufat ze se uz neproberu, jestli mi neodepises'
Kéžby tyhle zprávy přišly od mýho ex. Ten je ale už několik stop pod zemí. Tohle jsou zprávy Calina, i když věděl o všem, co se mi stalo, dokonce to nebylo tak dávno.
Možná se tímto snaží shodit vinu na někoho jiného. Možná si myslí, že po těchto zprávách se slituji a budeme zase krásnej pár. Já se ale bojím mu znovu věřit, dát mu možnost vidět mé tělo, mít nademnou kontrolu. Mít mou duši.
Všechny krásný věci mají i svoje mínusy. A tohle je možná tvůj mínus. Třeba by ses poučil, třeba by ses vzpamatoval.
Ale tohle je tolik otázek, na které si sama neodpovím. A kdybych se zeptala jeho, nevím, jestli by mi odpověděl popravdě, jestli by mi lhal, abych mu dala další šanci.
Možná je tahle situace s Calinem ještě komplexnější a obtížnější než situace s tím předchozím. Tehdy jsem byla znatelně obětí psychického týrání a vydírání, teď jsem se jednoduše zamilovala a není cesty zpět. Říká se, jednou miluješ, navždy miluješ.
'caline hlavne si nic nedelej' odpověděla jsem rychle a mobil zase odložila, potřebovala jsem hodně času sama pro sebe. Čas přemýšlet a litovat se.
Přišla mi zpráva od Davida, Calinova nejlepšího kamaráda.
'Dojdi za dvacet minut do studia, budu tam jenom já, ale chci si s tebou promluvit, vím co se stalo, nic tady na tebe neplánuju, jen si chci promluvit. Myslím že po takovém rozchodu by se ti i komunikace s někým jiným hodila... tak mi věř a dojdi, máš to kousek, čekám tě tu i s pizzou, ano?'
Po přečtení té zprávy se mi rozzářily oči. Úplně něco takového jsem nečekala. Jenom jsem doufala, že to opravdu není na mě past a nebude mě tam čekat i Calin s kyticí a medvídkem, jako ve filmech.
-
Oblékla jsem se do mikiny a tepláků, táhlo se k večeru, sice přes den bylo už počasí na kraťasy, ale večer proudil ulicema chladný vánek. A já nechci na přelomu jara s létem nastydnout a pokazit si tím začátek prázdnin.
Na prázdniny jsme s Calinem plánovali dovolenou v Moldávii. Jezdí tam za rodiči, ale mně přislíbil, že si objednáme samostatný apartmán a budeme spolu týden, sami, v cizí zemi. Ani nevím, jestli se toto konat dál bude.
Zazvonila jsem na zvonek u studia a čekala než mi otevře. Bylo za dveřmi ticho, takže jsem měla jistotu, že tam opravdu bude sám. Asi bych to neprominula ani jednomu.
,,Pojď dál, sluníčko," zašeptal David a já vešla dovnitř. Hezky to tu vonělo tou pizzou a čistým vzduchem. Normálně se tady moc nevětrá a je to tu jako v tanku.
,,Klidně si poplakej, kdybys potřebovala," mile se usmál a sedl si na gauč.
,,To je dobrý, já všechny slzy vyplakala už včera a předevčírem, není co plakat," trošku jsem se zasmála a sedla jsem si vedle něj.
,,Můžu ti říct něco o Calinovi, že jo? Nebude ti to vadit? Nechci se ho zastávat, jen ti chci k tomu něco víc říct, chápeš mě, ne?"
,,Jo, klidně řekni, ale nezlehčuj tu situaci, hodně mi ublížil."
,,Jo... já vím. On to taky ví. Byl jsem na něj za to dost naštvanej, protože jsem vám to moc přál. Šlo poznat že s tebou byl šťastnej i když měl ty špatné dny. Kdybys věděla, jak se usmíval, když jsi mu uprostřed noci napsala, že na něj myslíš a my jsme byli tady ve studiu... on byl fakt zamilovanej, všechno mi to ukazoval."
,,Já ti říkala ať se ho nezastáváš-"
,,Jo já vím, je to kokot, už to ode mě slyšel několikrát, měl jsem chuť ho tady zkopat, když se s tím co udělal přišel pochlubit. A jenom, je už na tobě co uděláš, jestli s ním budeš pokračovat, nebo už nadobro konec, jen abys věděla že toho lituje a opravdu tě miloval. A že ho to taky bolí..."
,,Měl nad tím přemýšlet dřív, Davide," natáhla jsem se pro pizzu a položila ji na gauč mezi nás dva.
,,To měl, neměl vůbec nad něčím takovým přemýšlet. Jo a ještě jedna věc, o tom ti asi říkal, chodí už měsíc na sezení s psychologem, ohledně toho chlastu, víš ne?"
Co?
,,Ne, o tom nevím."
,,Ou, aha... no, tak už víš."
,,Jak jako sezení? Jakej psycholog? Mluv, do prdele!" řekla jsem nepříjemně a kousla si do pizzy. Byla pořád teplá.
,,Prostě, došlo mu že to ničí váš vztah, tak to začal řešit takto, začal to omezovat, tamto byl prostě výlev."
,,Neomlouvá ho to."
David si povzdychl a koukal do prázdna. Přišla jsem sem za záminkou, že si spolu popovídáme a přijdu na jiné myšlenky. Stejně se ho jen zastává. Stejně ho nezajímá, jak mi bylo. Táhnete za jeden provaz.
ČTEŠ
věci slepený / Calin
FanfictionVíš jak mám rád věci slepený? - V jaký moment si uvědomíte, že je něčemu konec? Možná v ten moment, kdy přestanete cítit lásku. A všechno to utrpení a bolest se slije to jedné vlny, která s odlivem odpluje. Strašně jednoduše se na tu vlnu nalodíte...