⋆21⋆

1.6K 56 8
                                    

calin

,,Tvůj parfém z mých věcí se snažím teď smýt, myslel jsem že jsem hráč, že takhle zvládnu žít, ale ze všech věcí čím se ničím mě zničíš ty."

Koukal jsem se do publika, všichni ten text znali. Málokdo věděl, že je ten text zrovna o Natálii.

Už spolu rok nejsme. Už je to rok, co jsem ji vymazal ze všech sociálních sítí, zablokoval si ji, řekl partě ať jí znova nepíšou.

Napsal jsem o tobě celý album, Natálie. Jsi jediná, komu jsem se takto věnoval i po rozchodu.


Rychlí

Projíždíme klubem a dostávám fake love

Natálie, mohl jsem si vybrat jakoukoli v klubu, ve kterém jsem ten večer hrál. Já se stejně vždycky vrátil za tebou domů, i když jsi mě podezřívala. Podvedl jsem tě dvakrát. Věděla jsi o tom. Víc podvodů nebylo.



Rubín

A u týhle vím, že nejsem jedinej, ani poslední

Já věděl, že nám to jednou nevydrží. Já věděl, že jsem nebyl první, kdo ti takhle ublíží. Ale bylo to správný pro nás oba. Oba se teď můžeme zdravě přenést, zapomenout. Slova a vzpomínky ti zůstanou v srdci napořád. Jizvy se zahojí.


Panama

Jezdíme jen v autě, mrdáme do umření
Když jsme my dva, tak na světě nikdo není

S tebou jsem zažil ten pocit, že nepotřebuju nikoho jinýho, na nikoho jinýho jsem s tebou nemyslel. Až když jsem byl sám, potřeboval jsem to doplnit někým jiným. S tebou jsem zjistil, že mi vztah s jednou osobou stačí.


Pár slov

Tvůj parfém z mých věcí se snažím teď smýt
Myslel jsem, že jsem hráč, že takhle zvládnu žít
Ale ze všech věcí, čím se ničím, mě zničíš ty

Nechci na tebe už dál vzpomínat, i když vím, že tohle album budu v klubech hrát ještě hodně dlouho. Zezačátku jsem tě měl jenom na hru, byl jsem hráč, věděla jsi to? I když jsi mi vyčítala alkohol, vyčítala moje činy, stejně mě nejvíc zlomilo to, že jsi odešla.



Serotonin

A jsem moc v píči na to, abych ocenil ty buchty
Který se u baru hádaj, která z nich mě odzkouší

Jednou jsme se pohádali, když jsem byl v Plzni a měl koncert. Možná jsem ten večer měl v plánu si užít s někým jiným, když jsi nebyla se mnou. Ale při každém pohledu na telefon, na to, jak jsi naštvaná, jsem neměl chuť vůbec s někým mluvit.


Bounce

Fuck these bitches, nevěřím jim slovo láska

Já to slovo věřil jenom tobě.


Mitsubishi

A plná taška papíru, asi jsem ztratil cit
Nevím jestli jsem necítil, nebos je vzala ty

Už nikdy se nezamiluju tolik, jako do tebe. Je to asi prokletí, co si s sebou ponesu do konce života. Moje city sis vzala s sebou domů. Co tam s něma udělalas?


Ela

Jsi tam? Jsi sama?
Něco jsem měl, otevřel rány
Něco mi dej, naplň prázdno

Z doby, co jsem ti volal na hlasovou schránku. Bál jsem se, že sis našla někoho jiného, já se mezitím strachy opíjel a zkoušel drogy, o kterých jsi nikdy neměla vědět, že k nim mám přístup.

Miluju zvuk když se ti srdce láme

Asi jsem měl už ve zvyku ti lámat srdce, i když nebylo proč.



Na stole

Byl jsem ve sprše zatím, co jsi teďka četla mý zprávy
Vím cos našla, vím, že se budem hádat
Vyhazuješ flašky a já nezvládám stát zas
Vím, že mě nenecháš, na to mě máš moc ráda

Dala jsi mi ještě jednu šanci, po tom druhém podvodu. Ale já od začátku věděl, že teď to srdce zlomím ještě jednou tobě a ukončím to. Jednou provždy. Stejně by jsi mi dala těch šancí ještě dvacet a už by mě to nebavilo.


Digital

Včera jsem miloval, nevím, jak se to dneska dělá, proto utíkáme pryč
Ničím hezký věci, ať mám v duši klid

Přesně důvod našeho rozchodu. Bylo to tak krásný, že jsem to nemohl ani ovládat. Raději aby to nebylo, než aby to bylo špatně.


Svědomí

Udělal jsem špatný věci, který nejde zpátky vzít
Tak ukaž mi co dělat, zbylas mi poslední

Ukázalas mi, že správnou cestou je tě nechat jít. Jsi poslední, kterou jsem takhle trápil. Slibuju ti, že už nikdy holce nebudu tak ubližovat, jako tobě.


Růže

Ahoj kotě, snad tě neruším
Promiň že volám, je tolik hodin
Krev teče mi po tváři

Pamatuješ, jak jsem se pobil? Ten večer, co jsem tě po tý odmlce znovu viděl?



Vlna za vlnou

Potapí se nám lodička, kde jsme žili dva
Vody po kolena, měla bys jít
Prosím, uplav pryč, neptej se co já

Děkuji, že se už nadále netrápíš s tím, co bylo. Vím z doslechu, že se máš mnohem líp. Budeš za chvíli maturovat, už budeš skoro dospělá. Já jsem stále nedospěl. Ale vím, že kdybys mi dál věřila, že bych nedospěl nikdy.

Ty jsi mi dala jistotu, že tady pro mě budeš. Jistotu, které jsem využil, abych vyzkoušel věci, na které bych si s jinou netroufnul.

Teď je konec, album je venku, určitě jsi ho slyšela taky.

Určitě se někdy ozvi.

Někdy, až budu vědět, že ti znovu nepropadnu.

A že se nebudu snažit slepovat věci, co se dávno rozpadly.

Věci slepený.

věci slepený / CalinKde žijí příběhy. Začni objevovat