5. Ally

34 7 456
                                    

И Сон Жүн: Аргагүй л Хак компани шүү. Ийм хурдан олоод ирэх гэж. Аан бас GTS.

Хэбёол: Өнөөдөр чи үхэх болно.

И Сон Жүн: Тэгж бодохгүй л байна шүү.

Түүнийг 30 гаруй хүн тойрч зогсоход И Сон Жүн зүгээр л яваад өгөв.

Сүён: Түүнийг алдах нь!

Юран: Бид эднийг аргалчихъя. Та хоёр яв даа.

Хэбёол: Найдлаа шүү.

Тэднийг явахад Юран бээлий өмсөн, гараа дуугаргаад: Бүгд дайраад!

-Хэбёол, Сүён 2-

Хэбёол: Наанаа зогс, хөгшин төгзөг минь!

Сүён: Чамд одоо зугтах газар үгүй.

И Сон Жүн: Би хичээнгүй хүмүүст дуртай. Гэхдээ тэдний хүслийг мохоох бүр ч дуртай.

Тэр тэгж хэлээд буу гаргаж ирээд тэдэн рүү буудаж эхлэлээ. Харин Хэбёол, Сүён хоёр хананы цаана нуугдана.

Хэбёол: Хөгшин юм байж уйддаггүй юм байх даа?

Сүён: Чи уйдуулж яах гээд байгаа юм?

Хэбёол: Яахав дээ. Гэхдээ буу авдаг байжээ.

Сүён: 4 жил буу хараагүй би ч больж дээ.

Хэбёол: Хоёулаа нөгөөхөө хийх үү?

Сүён: Сайхан санаа байна.

Энэ бол Хэбёол, Сүён хоёрын цаг! Тэд зэрэг И Сон Жүний зүг сүлжилдэн гүйв. Тэдний хийж буй бүх зүйл нь яг л тольны тусгал мэт. Ямар ч үггүйгээр нэгнээ мэдрэн, үйл хөдлөлөө тааруулна. Энэ бол зөвхөн Ким Сүён, Гү Хэбёол нарын хийж чадах, 2 жилийн турш бэлдсэн онцгой хослол юм.

-Кваны байгаа газар-

Юран: Хатагтай, та зүгээр үү? Яаралтай түргэн дуудаарай!

Кван үгээ зөөж ядсаар: Тэр гэр бүлтэй байсан гээд бод доо... Уур хүрч байна.

Юран: Хатагтай, тайвшир даа. Бид дараа нь үүний тухай ярилцах болохоор одоо та эмнэлэг явах хэрэгтэй.

Кван: Дараагийн удаа магадгүй би үхэх байх. Тэд нарыг сайхан амьдруулж чадаагүй байтал... Би үхмээргүй байна.

Юран: Та тэгж ярьж болохгүй ээ.

ХХХ: Түргэн ирлээ.

Кван: Миний таяг.

4 Pieces of HeartWhere stories live. Discover now