7. Patient

33 7 326
                                    

"Удаан уулзсангүй шүү" гэсээр цагдаагийн дүрэмт хувцастай, 20 давсан, залуухан эрэгтэй Кваны ажлын өрөөнд орж ирлээ. Түүний энгэр дээр "Ким Дунхён" гэсэн нэр тод харагдах аж.

Кван: Өө, Дунхён ахаа. Ямар нэгэн хэрэг гарсан юм уу?

Дунхён Кваны толгойг илэн: Манай хөөрхөн Кван өсчихсөн юм уу даа?

Кван: Тийм байна уу?

Дунхён инээгээд: Тийм байна. Ах нь И Сон Жүнтэй холбоотой мэдээлэл авчирлаа.

Кван: Нээрээ юу?

Дунхён: Аанхан. Хоёулаа ойрхон кафе орох уу?

Кван: Тэгье.

Кафед хөл хөдөлгөөн ихтэй ба түүний хажуугаар намуухан хөгжим эгшиглэнэ.

Дунхён захиалсан цайгаа уун: И Сон Жүний үнэнч туслахуудын нэг сэтгэцийн эмнэлэгт хэвтсэн гэнэ.

Кван: Сэтгэцийн эмнэлэг ээ?

Дунхён: Хар тамхи хэтрүүлэн хэрэглэснээс болсон гэх таамаг байгаа ч баталгаатай биш. Тэр туслах нь одоо 40 орчим настай, нэг охинтой ба тэр нь 20 нас хүрч байгаа юм байна лээ. Миний бодлоор И Сон Жүн тэр туслахаа хөгширсөн болохоор нь мэдээлэл алдуулж магадгүй гээд охиноор нь сүрдүүлж чимээгүй болгосон нь энэ байх.

Кван: Тийм байх нь.

Дунхён: Түүнийг өөрийн талдаа оруулж чадвал маш их мэдээлэл авах байх.

Кван: Тэр ч тийм шүү.

-Энэ үед-

Хэбёол: Та хоёр хаачих гэж байгаа юм?

Жисү: Салхинд хальт гардаг юм уу гээд л.

Хэбёол: Би яг гаръя гэж бодож байсан юм. Хамт гаръя.

Сүхён: Өө, яах юм бэ. Бид хоёр жаахан хол явна.

Хэбёол: Хол нь хамаагүй э-

Сүхён, Жисү хоёр Хэбёолыг юм хэлэхийн завдалгүй гараад гүйчихэв.

Хэбёол: Пээ, энэ хоёр чинь ямар хурдан гүйдэг юм бэ? Тоос манаргаад л гүйж өгөх шив. Ганцаараа л гарахаас.

Хэбёол ганцаараа сүү уусан шигээ энэ тэрүүгээр тайван гэгч нь алхана.

Хэбёол: Амар тайван байх чинь ийм сайха- Яаа!

???: Ёоё, миний толгой.

4 Pieces of HeartWhere stories live. Discover now