13. Past

29 7 156
                                    

Сон Ү: Ю-юу?

Кван: Юу ч биш дээ. Зүгээр л хэрэггүй зүйл ярьчихлаа.

Сон Ү: Ү-үгүй ээ, тийм биш. Үнэндээ… анх харахад чи надад их таалагдсан.

Кван: Тийм гэж үү?

Сон Ү: Т-тийм ээ.

Кван: Тэгвэл одоо таалагдахгүй байгаа байх нь.

Сон Ү: Үгүй шдэ!

Кван инээн: Сонин л юм.

Сон Ү: Т-тийм сонин байна уу?

Кван: Үгүй дээ, үгүй. Зүгээр л сонирхолтой санагдчихлаа. Ингэхэд чи аавдаа дуртай юу?

Сон Ү: Үгүй.

Кван: Тэгвэл азтай байна. Тэр чиний төрсөн аав биш.

Сон Ү: Тийм үү?

Кван: Аанхан. Хэрвээ хүсвэл би чиний аавын тухай ярьж өгье. Гэхдээ нэг болзолтой.

Сон Ү: Ямар?

Кван гараа алдлан: Намайг тэвэр.

Сон Ү гайхсан боловч эв хавгүйхэн түүнийг тэврэхэд Кван түүнд улам наалдаад: Хүнд тэврүүлээгүй удаж шүү. Хамгийн сүүлд хэзээ тэврүүлснээ ч санахгүй байна.

Сон Ү: Их зовсон байх даа.

Кван: Тэр ч тийм шүү.

Сон Ү: Чи надад өөрийнхөө тухай ярьж өгөх үү?

Кван гайхсан ч: Тэгье ээ. Харин эхлээд чиний аавын тухай ярьцгаая.

Сон Ү Кваныг тэврэнгээ түүний юу ярихыг тэвчээртэй хүлээн сууна.

Кван: Төрсөн аавыг чинь И Жин Вү гэдэг. 12 жилийн өмнө осолд орж нас барсан. Тэр үед чи 5 настай байсан болохоор аавынхаа тухай санахгүй байгаа байх. Ээж чинь тэр үед юу хийхээ мэдээгүй учраас И Сон Жүн дээр ирсэн юм. Гэхдээ чи түүнийг буруутгаж болохгүй. Чиний төлөө л энэ бүгдийг хийсэн шүү дээ.

Кваны хоолой зангирахад Сон Ү түүнийг чанга тэврээд: Хэлсэнд баярлалаа.

Кван: Зүгээр дээ. Өө, энэ чимээг сонсож байна уу? Гадаа бороо орж байна. Хэрвээ чадах байсан бол чамайг дагуулж гараад гүйх сэн. Даанч миний хөл...

Сон Ү: Чамайг зүгээр болох үед дараагийн борооноор гүйцгээе.

Кван: Сайхан санаа байна. Харин одоо би өөрийнхөө болон энэ бүхэн яаж эхэлсэн тухай яръя.

Сон Ү: За.

Энэ бүх холион бантан, цусан дайн 13 жилийн өмнө анх Хак компани байгуулагдах гэж байх тэр үед эхэлсэн юм...

4 Pieces of HeartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora