Sabah saatin sinir bozucu alarmıyla uyandım. Ve oflayarak kalktım bugün babamın ortak olduğu okulda okumaya başlıyorum. Annem ve babamı kaybetmistin. Geçmişte de yaşadığım olaylardan dolayı kimseye güvenemiyordum. Ve ailemi kaybetmenin verdiği acıyla kendimi sert soğuk acımasız duygusuz birine dönüştürdüm. Bugün okulda beni neler bekliycekti merak ediyorum.
Babam zengin olduğu için bir sıkıntı çekmiyordum ama bu parayı harcamak içimde bı yerlerimi acıtıyordu sonuçta babamın parasıydı. Ama bütün mirası şirketi herşeyin bana bırakmıştı. Bu düşüncelerden sıyrılıp okula gitmek için hazırlanmaya başladım dolabımı açtım ve bunları giyinmeye karar verdim :Giyindikten sonra yanıma çantamı aldım ve siyah Vans ayakkabılarımı giyindikten sonra kahvaltı yapmadan çıktım okulda bişeyler atıştırırdım artık. Garaja gittim ve ve en sevdiğim arabamı aldım:
Ve bindim beş dk sonra okula varmıştım bilmem kaç kez drift attım bilmiyorum ama sonunda durdum böyle şeyler yapmayı çok seviyorum napim.
Kaan dan
Ders çok sıkıcı geçiyordu. Kafamı sıraya gömdüm ve tam uyuycakken bir araba sesi duydum biri hayvan gibi drift çekiyordu. Bütün sınıf duymuş olacak ki herkes pencereye döndü ama hoca tekrar dikkatleri üstüne çekti ama ben hala arabaya bakıyordum sonunda durduğunda arabadan inecek olan bebeye bakıyordum ki bizim çetede oraya bakıyordu Hakan ve Emre nin en çok almak istediği arabanın aynısıydı ama bu ülkede bulunmadığı için alamıyorlardı. Tekrar arabaya döndüm ve kapı açıldı inen kişiyi görür görmez bizim çeteyle birbirimize baktık ağzımız açık bir şekilde ben bile... Bu.. bu bir kızdı. İnanmıyorum... 5 dk sonra kapı o kadar sert bir şekilde açıldı ki Mert malı yere düşüyordu. Bizimkiler gülereken kapıya döndüm ve donakaldım bu o kızdı gerçekten çok güzel bir kızdı teni o kadar açık renkti ki mavi gözleri ve uzun sarı saçlarıyla gerçekten çok güzeldi. Ne diyorum lan ben kendine gel Kaan... Sonra hoca sinirli bir şekilde
"Kapı diye bir şey var" dedi. Kız gözlerini devirerek
"Duvardan girmedim ztn kapıdan girdim" bütün sınıf gülüyordu bizim çete hariç kız çatık kaşlarla sınıfa döndü ve "komik mi" diye sordu sert bir şekilde aynı bizim gibi duygusuz ve sert bakıyordu benden bile duygusuz bakıyordu böyle bir kız...
Bu söylediği üzerine bütün sınıf susmuştu. Erkekler ağızlarından salyalar akacak şekilde yeni kıza bakıyorlardı ve buna bizim gerizekalı Mert te dahildi. Hoca "neyse kendini tanıt" dedi yeni de (yeni kız artık ona öyle dicektim) sıkılmış bir şekilde "listede adım yazıyor zaten ne gerek var bu saçmalığa ilkokulda değiliz" bu konuda haklı gibiydi. Hoca "seni bekliyoruz"dedi ve yeni sonunda pes etmişçesine konuşmaya başladı. "Almila Özdemir 17 yaşındayım su kolejinden geliyorum" hoca "peki neden kolejden buraya gelme nedenin ne" bende bunu merak etmiştim "atıldım"dedi yeni bu sefer kaşlarım mümkünmüş gibi daha çok çatıldı. Neden atılır ki bir kız okuldan" yeni "bitti mi" diye sordu hoca bize doğru yani sınıfa döndü sorunuz var mı arkadaşlar Kerim el kaldırdığında yeniyle aynı anda gözlerimizi devirdik buna gülümsemiştim. Yeni yani Almila ona döndü ve Kerim"peki neden okuldan atıldın bu bir madem atıldın neden başka bir koleje gitmedin bu da iki" Almila duygusuz bir şekilde konuşmaya başladı "bazı o****u çocuklarını komaya sokana kadar dövdüm o yüzden atıldım bu bir" dediği şeyle kısa çaplı bir şok geçirdim sadece ben değil bizim çete... bütün sınıf... hoca... böyle bişey imkansız değil mi olamaz ki. Konuşmaya devam edince onu dinlemeye devam ettim "başka bi koleje gitmememin sebebine gelirsek çoğuna gittim ve hepsinde kavgalarım sonucu atıldım" bir an dediğini yeni idrak etmiş gibi kaşlarını çattı ve "hem bundan sanane ne ilgilendiriyor canım istedi geldim okulun yarısı babamın değil mi sana mı soracam" dedi sinirle. Bütün sınıf sessizliğe gömülmüştü ve bazı kişiler bana dönmüştü. Neden mi çünkü okulun diğer yarısı da benim babamındı. Peki neden şimdiye kadar bu okula gelmemişti. "Bitti mi" bu sefer daha sert bı şekilde sormuştu hoca ürkerek başını salladı sadece. Almila tam yürüyecekken "bu arada bana bulaşmayın fena yaparım öyle parasıyla hava atan bebelerden değilim öyle okuldan artırmakla filan tehdit etmem direk canınızı yakarım" bunu öyle sert ve soğuk bir şekilde söylediki... Hala dediklerine inanmıyordum böyle bir kız ne yapabilirdi ki. Bunu söyledikten sonra sınıfta bı göz gezdirdi tek boş yer benim yanımdı bana bakmamıştı bile gelip yanına oturdu ve sert bir şekilde tahtaya bakmaya başladı hoca ders anlatıyordu zile 20 dk vardı ve dersi hiç dinlememiştim yeni kızı düşünüyordum gerçi onu düşünmesen dersi dinliycekmiydim orası tartışılırdı. Beni düşüncelerimden çıkaran kişiye baktım beni sürtüp hocayı gösterdi hocaya döndüm "Kaan sana diyorum" "ne var" diye sordum sert bı şekilde hoca yutkunup bu soruyu sen çözmek ister misin" dedi çekinircesine benden hocalar dahil herkes korkuyordu haliyle Almila bana dönüp "ben çözebilirim? dedi soru sorarcasına sonra devam etti "dersi dinlemediğin belli" "sen de dinlemedin" dedim sakin bir şekilde ses tonum sert bile çıkmamıştı ne oluyordu bana lan böyle sonra güldü ve "ben bu konuyu biliyorum" dedi kafamı salladım hoca "seni bekliyoruz" dediğinde sinirle ona baktığım sırada Almila kalktı ve tahtaya yürüdü hiç bir şey demeden hocanın elinden kalemi aldı ve bildiğiniz 5 sn de soruyu çözdü. Hoca şaşkınlıkla bakıyordu sonra Almila bana göz kırptı ve tahtayı işaret etti ona çatık kaşlarla ve anlamayan gözlerle baktığım sırada gözlerini devirdi ve ağzını oynatarak "izle" dedi. Hocaya döndü ve tahtaya bir soru da kendi yazdı "buyrun hocam bu soruyu siz çözmek ister misiniz" hoca biraz küçümseyerek güldü ve "tabii ki" dedi Almila "birazdan görürüz" dedi herkes onları izliyordu ne saçmalıyordu bu Almila hoca tabii ki çözecek yani. On dk geçmişti hoca hala tahtaya bakıyordu bildiğiniz gerizekalı çıktı öğrencisinin sorduğu soruyu çözemedi resmen.
Almila bilmiş bir ifadeyle gülümseyerek"ben de öyle düşünmüştüm" dedi ve kalemi hocanın elinden aldı yine kısa bir sürede soruyu çözmüştü. Sonra hocaya arkası dönük bir şekilde konuşmaya başladı "bizleri beklemediğimiz bir şekilde boş anlarımızdan yararlanarak sınıfta kendinizce bizi küçük düşürmeye çalışıyorsunuz" dedi ve hızlı bir şekilde ağzını oynatarak bana adımı sordu bende ağzımı oynatarak adımı söyledim. Ve konuşmaya devam etti "mesela demin Kaan'a yaptığınız dersi dinlemediğini bildiğiniz halde onu soruyu çözmesi için seçmiştiniz çünkü çözemiyceğini biliyordunuz onu küçük düşürecektiniz ama kimin küçük düştüğü belli umarım bi daha en azından dersi dinleyenleri kaldırırsınız dedi ve hocaya döndü "kendi iyiliğiniz" için dedi tehditkâr bir şekilde ve gelip sıraya oturdu. Beni savunması hoşuma gitmişti. Bana döndü çetede bize döndü ve Hakan konuşmaya başladı "ikiz kapak ettin resmen" ufak bi şaşkınlıkla Hakan'a baktım bizimleyken bile nerdeyse hiç konuşmayan Hakan şimdi özellikle de tanımadığı bir insanla konuşuyordu. Almila ona bakıp güldü "ne sandın koçum" dedi
Sonra Emre "oha gülebiliyormuşsun" dedi "bana bulaşmadıkları sırada iyi bir insanım tabii ANLAŞABİLDİĞİM! kişilere karşı" 'anlaşabildiğim' kısmını bastırarak söylemişti. Sonra Almila "eee sizin adınız ne?" Diye sordu bizimkilere "Emre" "Hakan" "Mert" dedi çocuklar sırayla. Bana dönüp "seni biliyorum zaten" dedi bende kafamı salladım. O sırada zil çaldı ben kalktığımda bana yol vermek için o da kalkmıştı. Biz gidecekken Emre "sen de gelsene bizimle" dedi. Sonra bana dönüp "senin için sorun olur mu" diye sordu Emre. Almila bana döndüğünde kafamı salladım ona bakarak sonra o da gülümseyip yanımıza geldi. Birlikte bahçeye çıktık "Biz de Emreyle senin arabanın aynısından almak istiyorduk ama bura bulunmadığı için alamıyorduk."
Almila ona döndü ve gülümsedi cebinden arabanın anahtarını çıkardı ve Hakan'a fırlattı "çıkışta verdiğim gibi alırım dedi". Emre gözlerini pörtleterek "ciddi misin" dedi Almila onun bu haline gülerek kafasını salladı. Ne olyordu bize böyle herkese davrandığımız gibi neden Almilaya da kötü davranamıyorduk. Bu çok farklıydı... Sonra okula bir motor girdi ve motorundan inip kaskını çıkardı. Almila hızla ayağa kalkıp öyle nefretle bakıyordu ki o kişiye bizimkilerde durumu anlayıp ayağa kalktı ben dahil sonra Emre "bı sorun mu var" dedi Almila dişlerini sıkıp "ne işi var bu o****u çocuğunun burdaa!!!"Vote ve yorumlarınızı bekliyorum lütfen ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul
RandomAlmila Asena 17 yaşında annesi ve babasını kaybettiği için çok sert bir kıza dönüşmüştür. Dövüş eğitimleri almıştır ve ona bulaşanları böylece idare ediyordu. Kavga ettiği sonucunda okulundan atılmıştır. Ve babasının ortağı olan okula gitmeye başlar...