SÜRPRİİİİZ

1K 65 4
                                    

(Multi) : Almila

Son ders boştu ve ne yapacağımızı konuşuyorduk sürprizimi yapmak için çok güzel bı fırsat bu hemen konuşmya atılıp "bize gidelim orda bişiler yaparız" dedim. Herkes onaylayınca hep beraber çıktık.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴

Pizza sipariş ettik. Saat akşam 6 olmuştu. Şimdi tam zamanıydı. Kaan ın ve kızların olduğu bir grup açıp beklemeden mesaj attım

-Hemen bunlara bir şey çaktırmadan dışarı çıkmamız lazım

- Öküz  :  Napıcaz?     (Kaan)

-Kızlar biz mutfağa gidip sofrayı hazırlıycağımızı söyliycez mutfağın kapısından dışarı çıkacaz

- Turuncu Kafa :  Tm (Asu)

-Maviş1 :  Ok  (Cansu)

-Maviş2 :  👍 (Gazel)

-Öküz  :  Ben ne yapacam🤔 (Kaan)

-İmm sen... Buldum buldum sen de lavoboya gideceğini söyleyip kalk direk yanımıza gel  (ben)

-Öküz : Tamamdır

-Plan başlasın (ben)

Hepsine bakıp kafamı sallayıp işaret verdim. Önce Kaan başladı "ben lavoboya gidiyorum" dedi. "Kızlar biz de sofrayı hazırlayalım hadi mutfağa" dedi Cansu. Ztn telefonla uğraşıyorlardı pek umursamadılar işimize gelir...
Hepimiz bahçeye çıkıp garaja gittik.
"Eee şimdi napiyoruz" diye sordu Asu.
"Ben şimdi Hakan'ı arıyıp buraya çağıracam" dedim
"Ne dicem Hakan garaja gelsenize çok inandırıcı bravo" diyip alkışladı Gazel. Ona göz devirip "izle de gör salak" dedim. Ve Hakan ı aradım.

Buz adamm❄️ aranıyor (Hakan)

Almila?

Hakan hemen hoparlöre al Emre ve Mert te duysun (dedim endişelenmiş gibi)

Aldım

Çabuk üçünüzde garaja gelin

Ne oldu iyimisin endişeli geliyor sesin (dedi Emre -gerçekten- endişelenerek)

Hakan soru sorma çabuk garaja gelin
Sonra Hayırr! Diye bağırdı Almila filmlerde öyle olur ya bxjcjdkdmf

Almi-

Almila çığlık atıp telefonu yüzüne kapattı. Sonra hepsi kahkahalara boğuldu. "Oscar'lık oyuncu" dedi Cansu gülmeye devam ederken. "Ne sandın bebeq" dedi Almina. Sonra Gazel'e dönüp kapak yaptım "ne oldu lan" dedim. Gözlerini devirdi bende zaferle sırıttım. Hakan ların bağırma sesiyle "saklanın geliyorlar" dedim. Hepimiz yerlerimize geçtik. Hakan lar geldi hepsi yan yana dizilmiş etrafa bakıyorlardı bizde onların bize sırtlarını dönecek şekilde saklanmıştık böylece gözlerini kapatabilecektik. Aslında Kaan a da hediyemi verecektim ama onun haberi yoktu. Kaan a döndüm "çakmasınlar diye yanlarına git hiç bı şey bilmiyor muş gibi davran sonuçta 1 saattir tuvalette olamazsın" kafasını sallayıp gitti. Arkasından sinsice güldüm. Cansu "ne dönüyor aklında" "Kaan a da verecem ama onun haberi yok" dedim. Hepsi güldü. "Şimdi Cansu sen Emre nin Gazel sen Mert in Asu sen Hakan ın bende Kaan ın arkalarından sessizce yaklaşıp gözlerini kapatıcaz tabii onlar ne oluyor filan diyecekler biziz diycez sonra gözlerini açmadan arabanın anahtarlarını avuçlarına koyup hızlıca çekilicez zaten arkaları dönük diye arabaları görmediler. Bekleyin ben Kaan ın arabasını getiriyim" arabayı getirdim ve diğerlerinin yanına park ettim bizden uzak ta oldukları için ses duymamış lardı.
Kızlara komut verdim kafalarını salladılar. Hemen sessiz ve hızlı bir şekilde arkalarından yaklaşmaya başladık 4-5 m filan vardı aramızda sonunda yaklaştığımızda hızla gözlerini kapatıp onları arabaların olduğu tarafa çekiştirmeye başladık. Tahmin ettiğimiz gibi "ne oluyor lan" diye bağırmaya başladılar bende "hey hey sakin biziz" dedim. Kızlara anahtarları işaret ettim hemen avuçlarına anahtarları bırakıp hızla geri çekildik. Ben
"SÜRPRİİİİZ" diye bağırdım.

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin