Klostrofobim 😱

1.4K 73 10
                                    

Sabah yine muhteşem ötesi (!) alarmımın sesiyle uyandım zar zor da olsa yataktan kalkabildim. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladım bilirsiniz rutin işler... Dolabımın karşısına geçtim ve düşünmeye başladım sonunda karar verdim. Siyah ip askılı elbise üzerinde ☯️➡️bu işaretlerden var. Altına çok sevdiğim yüksek tabanlı botlarımı giyindikten sonra siyah çantamı aldım ve boynuma da çok sevdiğim kolyelerimden ve bileğime de birkaç bileklik taktım. Aynanın karşısına geçip saçımı dağınık bir topuz yaptım maskara ve eyelinerimi çektim ve son olarak mat bordo rujumu sürdüm son olarak kendime şöyle bı baktım güzel olmuştum.

 Aynanın karşısına geçip saçımı dağınık bir topuz yaptım maskara ve eyelinerimi çektim ve son olarak mat bordo rujumu sürdüm son olarak kendime şöyle bı baktım güzel olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet kabul ediyorum okul için biraz kısa ama sürtük filan değilim sadece bu tarz elbiseleri kendime yakıştırıyor ve seviyorum. Bu elbiseyle motor kullanamayacağıma göre garaja gittim ve başka bir arabamı aldım.

Ve yola koyuldum 5 dk sonra okula varmıştım ztn muhteşem driftlerimden çekerek girdim içeri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve yola koyuldum 5 dk sonra okula varmıştım ztn muhteşem driftlerimden çekerek girdim içeri. Herkes bana bakıyordu kim inecek acaba. Ahahah ben bile heyecanlandım lan,derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım...

Kaan'dan devam
Çete olarak okulun bahçesinde oturmuştuk. Okula biri drift çekerek girdi herkes o tarafa dönmüştü bu kimdi şimdi herkes kimin ineceğini merakla bekliyordu biz dahil sonra kapı açıldı ve inen kişi ahh🤦Almila'ymış. Tamamen indiğinde bizi gördü ve yanımıza gelmeye başladı erkeklerin hepsi ona yiyecekmiş gibi bakıyordu. Gerçekten bu kadar kısa giyinmesine ne gerek vardı ki..! "Günaydın" dedi Almila gülümseyerek "Günaydın bu ne güzellik" dedi Emre gülerek. Almila gülümsemekle yetindi Hakan ve Mert lede selamlaştı ve ben kalmıştım sadece. Almila bana döndü o bana gülümseyerek bense ona sinirli ve soğuk halimle bakıyordum. Sonra gülümsemesi soldu eski soğuk haline geri döndü bu halini görünce gözlerimi kaçırdım ama ona hala sinirliydim.

Sanane lan salak istediğini giyinir sen onun neyisin ki!!

Ne demek nesisin ben onun...

Evet...

Haklısın😔

Tabii haklıyım gerizekalı boşu boşuna kalbini kırdın aptal!

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin