Okul Ekelim mii??

1K 53 13
                                    

Sabah yine erken kalmıştım. Yataktan kalkıp banyoya girip kısa bir duş aldım ve hemen saçımı kurutup hazırlanmaya başladım. Yeşil üzerinde soyak ve beyaz çizgiler olan etekli tulumumu giyindim içine de beyaz bı gömlek giyinip göbeğimi açıkta bırakacak şekilde katladım kolyelerimi ve koyu yeşil çantamı aldım ayakkabı olarakta muhteşem yüksek tabanlı koyu yeşil botumu giydim. Evet yazın bot giyiyorum size ne. Bu sefer makyaj yapmaya da karar verdim. Napim bu gün hem çok heyecanlı hem de çok mutluyum çünkü dün yalvar yakar bizimkilere arabaları kabul ettirmiştik neyse sonra anlatıcam size... bugün lansman gecesi varrr. O yüzden bir an önce akşam olsun istiyorum.

Aynanın karşısına geçip saçımı hem dağınık hem toplu gibi bir topuz yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynanın karşısına geçip saçımı hem dağınık hem toplu gibi bir topuz yaptım. Saçımla neredeyse aynı renk olan rujumu sürdüm yanaklarıma da o tonlarda allık sürdüm eyelinerimi çektim ve son olarak maskara sürdüm. Geri çekilip kendimi şöyle boydan boya süzdüm gerçekten güzel olmuştum.

Saçı ve makyajı :

Birazcık abartılıydı sadece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birazcık abartılıydı sadece.

Birazcık mı !?

Aaa sen yaşıyo muydun iç ses?

Tabii lan ne sandın neyse konumuza dönelim!

Hıh evet birazcık ne olmuş

Kızım bütün gözler üzerinde olacak ve bu durum sizin çeteyi yani erkekleri baya bı sinirlendirecek!

Hep ben mi biraz da onlar beni kıskansın

Haklısın ama yine de...

Off ne yine de ya banane !

Yol yakınken dön bence...

Umrumda değil lan siktir git artık moralimi bozdun hadi sg!!

Tm be ama uyarmadı deme !

Demicem hadi şimdi siktir git!

Ok kip by baby

Allahım sen sabır ver... İç sesimle kavgama son verip aşağıya indim. Kızlar çoktan hazırlamışlardı kahvaltıyı. "Günaydın" dedim. Hepsinin gözü bana döndü ve halleri tam olarak şöyle; kocaman açılmış gözler ve ağızlar ve 'oha' , 'çüş' , 'omg' , 'vay anam vay' nidalarıydı. Onların bu haline gülmeden edemedim. Kendilerine geldiklerinde "oha kızım taş gibi olmuşsun" dedi Cansu. Ona gözlerimi kısarak baktım "niye normalde nasılım" dedim. "Ya kızım hep taş gibidinde bu sefer bı başka olmuşsun" dedi sırıttım. (Sofraya oturup yemeğe başladılar) Sonra Asu " kızım zaten şu piercing lerin ve dövmelerinle psikopat gibi gözüküyodun bu elbise tam olmuş psikopat ama güzel" dedi. "Saol bebeq" dedim bende. Birden Gazel ayakkabılarıma atladı "lan zalım bu ayakkabı nedir gerçek mi lan oha çok güze lan" dedi. "Ne sandın koçum" dedim sırıtmaya devam ederjen. Sonra onları bı süzdüm sade giyinmişlerdi. "Beni övmek yeter hepiniz yukarı baştan giyineceksiniz ben yapacam kombinleri hem bugün lansman var belki okulu kırarız okulda biraz taş görsün" dedim itiraz istemeyen bir sesle. Onlar da anlamış olacak ki kafalarını salladılar. Hep birlikte yukarı çıktık. Önce Cansu nun odasına girdik kızlara kendi odalarında beklemelerini söyledim. Cansu nun dolabını açıp incelemeye başladım. Cansu nun kombinini böyle yapmaya karar verdim.

Yeni OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin