Boys Over Flowers

2K 29 4
                                    

Oyuncular :
Go Jun Pyo - Lee Min Ho
Geum JanDi - Goo Hye Sun
Yoon Ji Hoo - Kim Hyun Joong
So Yi Jung - Kim Bum
Song Woo Bin - Kim Joon
Chu Ga Eul - Kim So Eun

Boys Over Flowers Korenin en een en çok izlenen dizisi sanırım. Fanlardan izlemeyen yoktuur. Varsa da fan deildiir :)

Kızımıız Geum JanDi ailesii kuru temizleme dükkanı işleten orta hallii, sevecen, iyi niyetli bir kızcağııızz. Olayların başladığı ve devam ettiği Shinwa Lisesine bir teslimat için gider, lise dediysem sizin bildiğiniz liselerden değill :) Ülkenin en zenginlerinin gidebildiği mükemmel bir lise. Tesadüfen teslimat yapacağı kişinin okuluun belalı grubu F4 yüzünden canından bezmiiiş intahar edeceğini öğrenir ve onu kurtarır bu olaydan sonra kahraman ilan edilir. Bu haber yayıldıkça insanlar Shinwa Grup hakkında kötü şeyler söylemeye başlarlar öğrencilerin mutsuz olduğunu vs vs. Shinwa Yönetimi de bu baskıdan kurtulabilmek için çareyi JanDi yi okula burslu kabul etmekte bulurlar.

F4 içlerinde Shinwa Grup varisinin de bulunduğu çocukluklarından beri arkadaş olan 4 kişinin oluşturduğu bir grup. Hepsinin ayrı ayrı, mükemmel özellikleri var ve çok yakışıklılar. Sınıfları ayrı , öğretmenleri ayrı bambaşka 4 çiçek :) Canları istediğinde gelir istediğinde giderler. Hoşlanmadıkları öğrencilere F4 e özgü olan kırmızı bir kart gönderip onunla uğraşmaya başlarlar. Aynı zamanda tüm okulun o kişiye eziyet etmesine izin verirler.

Kızımıız JanDi herşeyden habersiiiz okula gelip giderken bir gün Shinwa Grup varisi kıvır kıvır saçları olan Go Jun Pyo' nun dikkatini çeker bazı olaylar yüzünden ters düşerler ve JanDi kırmızı kartı yer :) Bundan sonra eziyet günleri başlamıştıır. Go Jun Pyo herşeyi yapar ama JanDi pes etmez ne yaparsa yapsın üstesinden geliiir ve onlarla mücadele edeer. Bu hareketleri, pes etmeyişi Go Jun Pyo nun dikkatini çeker , ilk defa kendisine karşı gelen bir kızla karşılaştığı için yavaş yavaş aşık olmaya başlar. Ammaa velakiiin JanDi ondan nefret etmektediir. Yüzünü görmeye bile tahammül edemez. Tüm bu kötülüklerin içinde JanDi grubun beyaz atlı prensi , iyi kalplii, düşünceli, çok güzel keman çalan, beyaz rengi kendine çok yakıştıran, taş gibi vücudu olan :) yakışıklıı Ji Hoo dan hoşlanmaya başlamıştır. Ji Hoo anne ve babası trafik kazasında öldükten sonra karşılıksız bir şekilde çocukluk aşkına bağlanıp kalmıştır. Bu arada Ji Hoo , JanDi ye yapılan kötülükleri her zaman engellemeye çalışmış ve onun yanında olmuştuur.

Go Jun Pyo herşeyi dener JanDi yle yakınlaşmak için; onu zorla evine getirir güzel kıyafetler, güzel yemekler hazırlatıır , her yerden karşısına çıkar, birlikte bir yerde kilitli kalırlar filaan onun için herşeyi yapar bu sırada JanDi yavaş yavaş Go Jun Pyo yu düşünmeye başlar. Onu aklından çıkaramıyor aynı zamanda Ji Hoo yla da görüşmekten kendi alamıyordur. Ahh biz kızlar :)
Bir gün çok güzel bir adaya tatile giderleer grubumuz F4 ve JanDi nin en yakın arkadaşı da onlara katılıır. Orada çok eğlenirleer, güzel vakit geçirirler Go Jun Pyo ve JanDi artık yakınlaşmaya başlarlar. Bu sırada Ji Hoo aşk acısı çekmektedir ve JanDi yle de ilgilenmeye devam eder, adada bir akşam JanDi ve Ji Hoo öpüşüverirler. Go Jun Pyo da olanları görmez miii :)) Allaaahhhh sen misin benim sevdiğim kızı öpen der ve yumruğu Ji Hoo ya geçirir. Bu olaydan sonra Go Jun Pyo çok sinirleniir ne Ji Hoo ne de JanDi yle görüşmez. F4 grubunu dağıtmayı Ji Hoo yu gruptan çıkarmayı düşünüür. Kızımıız onu görebilmek için herşeyi yapaar birgün karşısına çıkar ama Jun Pyo onu görmek istemez. İnatçı JanDi pes etmez ve ablası sayesinde Jun Pyo yla tekrar görüşmeye başlar. Artık aralarında engel kalmaz ve JanDi onu sevdiğini anlar bunlar mutlu olucaz derkeen Jun Pyo nun cadı annesii herşeyi mahvederr. JanDi ye yaptıkları bir kenara ailesinee bile zarar veriir. JanDi uzun süre ayakta kalabilmek için uğraşıır , Jun Pyo ile görüşmeye devam edeer.

Herşey yoluna girmişken bir anda Jun Pyo nun babası vefat edeer ( aslında ölmedii, annesinin oyunu ) ve işleri devralma görevi Jun Pyo yaa geçer, annesiyle birlikte şehirden ayrılmak zorunda kalırlar. Böylece Go Jun Pyo bir anda ortadan kaybolur ve JanDi ona hiç bir şekilde ulaşamaz , tüm bunlar olurken Ji Hoo her zaman JanDi ye destek olur. Aradan aylar geçer kimse Jun Pyo dan haber alamaz, bu duruma dayanamayan JanDi uçağa atlar ve Jun Pyo nun bulunduğu Macao ya gider. Ordaa başına bir sürü şey geliiir sonunda Go Jun Pyo yu görür ama beklediği ilgiyi göremez. Go Jun Pyo, JanDi yi tanımıyormuş gibi davranır ve onun yüzüne bile bakmaz. JanDi üzgün bir şekilde geri dönmeye karar vermişken F4 sayesinde Jun Pyo ile görüşmeyi başarır ve çok sevinir. Fakat Jun Pyo onunla görüşmek istemediğini, ordan gitmesi gerektiğini bir daha karşısına çıkmayacağını söyler ve ayrılırlaar.
JanDi yıkılmış bir şekildee evine döner ve hayatına devam etmeye çalışıır. Bir süre sonra Go Jun Pyo döner ve bir doğum günü partisi verir bu partiye Jun Pyo nun annesi tarafından JanDi de davet edilir ve gideer. Aslında partinin amacı Go Jun Pyo nun nişanlanacağını duyurmaktıır. Go Jun Pyo içinde sürpriz olur bu ama karşı çıkmaz, nişanlanacağı kız da JanDi nin tanıdığıı Macao da tesadüf eseri karşılaştığı zengin bir ailenin kızıdır. Düğün günüü geliiiir artık herşey hazırdıır ama Go Jun Pyonun nişanlısı onu sevmesine rağmen kendisini sevmeyen biriyle evlenmek istemez ve bir plan yaparak JanDi ve Jun Pyo yu bir araya getirir. Böylece herşey yoluna girmiştiiir. Tabii herşey burada bitmeez, aradan zamaan geçeer ve bir sürü olaydan sonra hafızasını kaybeder , hastaneye yataar. Bu sırada hastanede kalmakta olan bir kızla nişanlanmaya karar verir. Onu hayalinde JanDi ye benzetiiir. Kızda bu durumdan faydalanır. Bulmuş aslan gibi delikanlıyıı :)) Nişan törenlerine JanDi de gider ve Go Jun Pyo nun hafızasını kaybettiğini bildiği için ona hatırlatmak ister ve bir anda kendisini havuza bırakıır. Bu arada JanDi yüzmeyi çok sever amaa bir kaza atlatıp omzundan yaralanır ve bir daha yüzemez. Jun Pyo bu hareketten sonra herşeyi hatırlar yüzme bilmediği halde hemen suya atlar ve JanDi yi kurtarır. Artık herşey eski haline döneeer. Jun Pyo işine JanDi okuluna geri döner ve tekrar buluşmak için birbirlerine söz verirler. Aradaan yıllar geçer JanDi doktor, Go Jun Pyo ise iş adamı olmuş bir şekilde karşımıza çıkaar. Ji Hoo yu da unutmayalım oda doktor olduu :) Finalde bir kumsalda Jun Pyo JanDi ye evlenme teklif edeer bu sırada F4 çıkagelir hep beraber ufka bakarken dizi son buluur. :)

Dizide bahsetmek istediğim bir çift daha var bölmemek için yukarda anlatmadıımm. F4 ün bir diğer üyesii gülüşü dünyaya bedeell Yi Jung ve JanDi nin en yakın arkadaşı Ga Eul. Ne kadar da tatlılardıı öylee. Gerçekten de inanılmaz bir uyum vardı aralarında , çok yakıştırdım.

Diziyle ilgili pek yorum yapmıycam tek söyleyeceğim OST lr mükemmeldii.
beğendiğim dizilerden biriydii ilk izlediğim K Drama olduğundan bende yeri ayrı ama favorim değill :) Favori listem ve dizi yorumlarım devam edeceek. Beniii bekleyiiinnn :)

Güney Kore..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin