•HARRY•
Úristen. Mi a frászt gondoltam mikor lementem Malfoyhoz. Tiszta hülye vagyok.
Már az utolsó órámon ülök és még mindig rajta jár az agyam.
-Mr.Potter-zökkent ki a mélázásból Piton- maga maradjon még.
Ron vet rám egy szánó pillantást mielőtt elhagyja a termet.
-Igen Tanár Úr?
-Mindketten tudjuk, hogy Mr.Malfoy maga miatt van a gyengélkedőn-kösz, hogy szólsz amúgy nem rajta jár egész nap az eszem-ezért jogosan elvárom, hogy maga vigye el neki a mai sötét varázslatok kivédése anyagot és persze minden másból is a mai anyagot-közli higgadtan közbe engem fürkészve fekete szemeivel.
-Természetesen-mondom de közbe alig bírok kifejezés telen arcot vágni, valahogy az, hogy újra elmehetek Malfoyhoz olyan jó érzés. HOGY MI? HARRY MI A FÉSZKES PATKÁNYFARKAT GONDOLSZ.Mikor kilépek a terem ajtaján Ron és Harmione ott várnak rám.
-Mit akart Piton?-kérdi Ron de csak akkor kezd hangosabban beszelni mikor mar jó pár lépéssel magunk mögött hagytuk a terem ajtaját.
-Ugye nem kerültél megint bajba? Az nem lehet egész nap velünk voltál.-gondolkodik hangosan a lány.
-Nem, nem csináltam semmit. Csak el kell vinnem Malfoynak a mai anyagot.
-Mivan? Pont neked? Az az Arogáns Hólyag majd tuti tárt karikkal fog várni-bökte oda Ron miközben kibontott egy csomag Minden Ízű Drazsét. Nem mondtam el senkinek, hogy tegnap éjjel a gyengélkedőn jártam. Nem láttam volna előnyét ha közlöm velük a dolgot ugyanis mind úgy utálják Malfoyt mint én Dursly-éket.
-Hát igen, szívás- dörzsöltem meg a tarkóm és a mondat kinyögése közbe elfogott egy rossz érzés...•DRACO•
Egész álló nap Potter jár az eszembe. Azok a szép szemei, az ahogy feszül a ruha a cuki kis karján. Istenem...
Egy látogatóm se volt úgyhogy teljes nyugodtsággal fantáziálhattam a kis Sebhelyesről. Néha megzavart Madame Pomfrey de szerencsére rövid idejű látogatásokat tett hozzám a kis gyógyszeres flaskával karöltve.
Egész sokat gondolkodtam azon, hogy vajon fel tűnt e Potternek, hogy flörtöltem vele...hogy őszinte legyek véletlen volt, csak úgy kicsúszott a számon.A plafont bámulva fekszek az ágyban amikor nyílik az ajtó.
-Szia.-lép be rajta valaki de a hangja egyből leleplezi személyét.
-Üdv újra Potter.- felülök az ágyba de nem úgy mind tegnap este.
-Hoztam a mai leckéd,Piton mondta, hogy...
-Aha gondoltam.-hülye is vagyok, hogy azt hittem csak úgy jött- és honnan vannak meg a könyveim?-pillantok a kezében tartott könyvkupacra.
-Oh hát...lementem a Mardekár Klub helyisége elé és...
-Azt ne mond, hogy elkérted-nézek rá és nem bírom vissza tartani azt a kis mosolyt a szám sarkában.
-Hát...-a tarkóját dörzsöli és szemével a könyveket fürkészi.
-Huh Potter, nem is vagy akkora Pöcs-mosolygok rá.
-Hol... hát persze.
-Megjegyeztem igen-Potter elmosolyodott és leült egy székre. Én kiültem az ágy szélére csak úgy mint tegnap...-Amortentita...-olvasom hangosan.
-Igen, képzelheted az egész teremnek milyen illata volt- kacag egyet, kis aranyosan. Igazából én biztos az ő illatát éreztem volna.
-Nem, milyen volt?
-Hát öhm...-kíváncsian várom a választ de ő láthatólag zavarba jött.
-Olyan pergamen és drága parfüm-mondja halkan majd zavarában vissza pillant a könyvére. Feltűnés nélkül igyekszem megszagolni magam. A drága parfüm most nem érződik de a pergament én is érzem.
-Na, mára végeztünk is-pattan fel a székből és csomagolni kezd.
-Akkor holnap Bájital Tanon találkozunk.
-Már holnap vissza jöhetsz?
-Igen. Nem sikerült tartós kárt tenned bennem-mosolygok rá.
-Akkora Pöcs vagy-mosolyog vissza és megforgatja a szemét.
-Tudom-vissza fekszek az ágyba és a tekintetem ismét a plafonra siklik.
-Hoztam neked valamit- kap gyorsan maga mögé és egy könyvet húz elő a táskájából-Nem tudom olvastad e már de biztos jobb mint a plafont nézni egész nap.
-A kvidics évszázadai- olvasom hangosan a könyvön arany betűkkel írt címet-Nem olvastam még-érzem, hogy elpirultam, basszus.
-Hát akkor hajrá, érdekes könyv-billeg a lábán a kezét a háta mögött összekulcsolva. Zavarba jött volna?
-Rendes vagy Potter, köszönöm.-elmosolyodok és leteszem a könyvet az ágy szélére.
-Akkor én megyek is, viszlát holnap.
-Viszlát holnap...-el se hiszem. Hozott nekem egy könyvet. Ez vajon azt jelenti, hogy neki is én jártam ma a fejébe?•HARRY•
Tuti rájött, hogy az ő illatát éreztem ma első órába Bájital Tanon. És még könyvet is vittem neki. Lehet ez már túl feltűnő?
Tegnap éjjel hosszas gondolkodás után arra jutottam, hogy bejön nekem Malfoy, igen borzalmas. Pont Malfoy. Próbáltam elnyomni magamban, hogy ez biztos csak a sokk miatt van amit az okozott, hogy majdnem megöltem. Aztán mikor az egész teremnek Draco illata lett a gyomrom pedig megtelt pillangókkal realizáltam, hogy nem. Én tényleg vonzódom Draco Malfoyhoz. De akkor mi volt az Choval? Ő is tetszett, nagyon is...tehát hosszas gondolkodás és vita után magammal arra jutottam, hogy biszex vagyok. Nagyon furcsa bevallani magamnak és Draco Malfoy az akihez vonzódok.
Hát ez szuper...
YOU ARE READING
what happened?
Fanfiction|SZÜNETEL-vagyis nincs befejezve és nem is lesz-| Harry és Malfoy a hatodik évüket kezdik a Roxfort Boszorkány és Varázslóképző Szakiskolában amikor is életükben egy váratlan csavar következik be melyre egyikük se volt felkészülve... "-Bassza meg!-m...